Cryo terugplaatsing maart

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jesje82, 7 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ibbeltje27

    4 dec 2017
    38
    2
    8
    Spannend! En altijd fijn om te horen dat een poging geslaagd is .
     
  2. Ibbeltje27

    4 dec 2017
    38
    2
    8
    Hoe is het met iedereen?
    Vandaag mag ik weer voor echo. Hopelijk meer duidelijkheid over wanneer de terugplaatsing is. Ik vermoed eind van de week
     
  3. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Spannend Ibbeltje! Hoe laat is de echo? Succes in elk geval:thumup:
     
  4. Ibbeltje27

    4 dec 2017
    38
    2
    8
    Echo is achter de rug. Weekend gaat het weer gebeuren. Afwachten dus
     
  5. nadin

    nadin Bekend lid

    27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

    Graag kom ik mezelf aansluiten en lekker meekletsen. Morgen mag ik bellen of er een terugplaatsing gaat worden! zeer spannend! Morgen zou dag 16 van mijn cyclus zijn. Ik mag utrogestan 3x1 daags.

    Dit zal mijn 2e cryo terugplaatsing zijn uit poging 1 icsi. Ik heb ook 1 dochter vanuit deze 1e poging.
    Slikken jullie extra vitamines om de slagingskansen te vergroten?

    Ik wens jullie allemaal succes

    Groetjes,
    nadin
     
  6. Ibbeltje27

    4 dec 2017
    38
    2
    8
    Hi Nadia,

    En mocht je een terugplaatsing?
    Ik slik geen extra vitamines dan normaal. Wel foliumzuur uiteraard.

    Zelf heb ik afgelopen weekend een terugplaatsing gehad. Tweede cryo terugplaatsing van 1ste ivf. Helaas zijn er met het ontdooien een aantal gesneuveld. Hierdoor gaan we snel door onze voorraad heen. Laten we naar hopen dat het niet meer nodig is
     
  7. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Hoi dames,

    Ik kom mij ook aansluiten bij jullie. Het is nog wel rustig hier?!

    Ik heb afgelopen maandag een cryo tp gehad in kunstmatige cyclus. In februari is de terugplaatsing afgebroken omdat m'n bms niet goed opbouwde vanwege de lucrin die nog in mn lijf zat.

    Hoe staat het er nu bij jullie allemaal voor??
    En de dames die al tp gehad hebben, voelen jullie al iets?
     
  8. Ibbeltje27

    4 dec 2017
    38
    2
    8
    Hallo,

    Oh, dan lopen we bijna gelijk op. Ik heb zaterdag de tp gehad. In natuurlijke cyclus. Merk dat ik er dit keer wat minder mee bezig bent. Misschien omdat dit de derde keer al weer is. Heb eerlijk gezegd niet echt klachten. Voel wel eens een steek maar dan houdt het ook op.
    Hoe is het bij jou?
     
  9. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ik probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn, maar is soms best moeilijk. Voor de tp voelde ik haast niks in m'n buik. Nu wel elke dag wat, en gevoelige borsten maar dat kan ook de utrogestan zijn.
    Dit is voor mij de 5e tp, maar de laatste was vorig jaar augustus. Dus is toch opnieuw weer spannend en heb een soort al m'n hoop op deze gevestigd omdat ik nu helemaal schoon ben van de endometriose.
    Wanneer ga je beginnen met testen?
     
  10. lynole

    lynole Fanatiek lid

    22 nov 2014
    1.373
    560
    113
    Vrouw
    Ik ben niet heel veel aanwezig geweest.

    @CaDi hopelijk blijft de cryo plakken.

    @Ibbeltje27 spannend, lijkt me wel fijn om er wat minder mee bezig te zijn.

    Dinsdag wordt onze laatste eskimo ontdooit en als alles goed gaat terug geplaatst. Ergens sta ik er best relaxt in maar toch knaagt het wel dat als deze niet blijft plakken we een nieuwe poging zullen moeten doen. Ergens bang dat de nieuwe poging zal gaan tegen vallen.
     
  11. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Er zit dan toch wat druk op he. Een nieuwe poging is niet iets om echt naar uit te kijken. Wat zou het fijn zijn als dat niet nodig is.
     
  12. Ibbeltje27

    4 dec 2017
    38
    2
    8
    @CaDi ik denk ook pas echt vrijdag of zaterdag. Andere keren eerder getest heeft ook niet veel goeds gebracht. Die dagen ben ik ook vrij. Heb ik wel kans dat mijn menstruatie al eerder is mochten de cryo's niet zijn blijven plakken. Maar ook daar heb ik geen klachten van. Normaliter altijd na de eisprong al erg pijnlijke borsten. En nu niets, nada. Ook vreemd.
    Kan mij voorstellen dat het idd een beetje als nieuw voelt deze keer. En die utrogestran kan je lijf goed voor de gek houden. Helaas...

    @ankie1988 spannend hoor dinsdag. En snap je wel. Wij hebben er nog een paar in de vriezer. Alleen bij deze tp zijn er drie gesneuveld met het ontdooien. Daar wordt je ook even wakker van geschud. Ik zie ook op tegen een eventuele nieuwe poging.
    Mijn partner is er deze keer meer mee bezig. Geen idee hoe dat zo komt. Ik vind het wel lekker. Ben ook druk met werk dat scheelt ook. Maar zo richting test datum krijg ik wel de kriebels hoor.
    Succes alvast dinsdag
     
  13. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Knap dat je zo lang wil wachten met testen. Ik denk dat ik woensdag een test ga doen. Zijn op vakantie in Tenerife en durf veel niet te eten want ja stel je voor. En we willen naar waterpark maar ja he is dat wel goed.
    Wel gek dat je nu geen last hebt van borsten en normaal wel.
    Geduld is iets wat je in dit traject flink moet hebben!
     
  14. Ibbeltje27

    4 dec 2017
    38
    2
    8
    Geduld moet je zeker hebben.
    Lekker hoor, eventjes er tussenuit. Snap je beweegredenen, maar schijnt dat de eerst 4 of 6 weken nog niet veel uit te maken. Maar ik houd ook overal rekening mee.
    Bij mij begint de spanning nu wel toe te slaan. Heel erg het gevoel dat ik ongesteld ga worden.
     
  15. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ze adviseren ook te doen alsof je zwanger bent na tp. Vanmorgen heb ik testje gedaan maar die was echt omo-wit. Zit nu op wd 9 dus denk dat deze poging niet gelukt is. Anders had ik nu toch wel al iets moeten zien?!
    Wanneer zou je NOD zijn?
     
  16. Ibbeltje27

    4 dec 2017
    38
    2
    8
    He jakkie. Maar is het niet te vroeg? Bij mij wordt altijd 14 dagen na tp gezegd. Ik zou zeker over een paar dagen nogmaals testen
    Mijn NOD zou vanaf vandaag kunnen zijn. Afwachten dus.
     
  17. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ik mag vrijdag officieel testen van ziekenhuis. Dus dat is 11 dagen na tp. Ik heb ook een cryo tp van 5 dagen oud en jij? Ik test vrijdag nog maar heb er weinig vertrouwen in.
    Spannend voor jou vandaag!
     
  18. Ibbeltje27

    4 dec 2017
    38
    2
    8
    Mijn cryo tp was drie dagen oud. Was een duo tp.
    Maar helaas is ook deze poging voorbij. Vandaag erge hoofdpijn en buikkrampen. Bruine afscheiding begint te komen. Na het werk getest en helaas negatief. Ga voor de vorm morgen nog testen met ochtend urine. Maar denk dat de menstruatie doorbreekt. Ook dit moment heel erg teleurgesteld.
     
  19. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Klote zeg! Ik had gisteren zo'n baaldag door die negatieve test. Vandaag gelukkig weer beter. Morgen nog maar testen voor de vorm en dan stoppen met medicatie en wachten op menstruatie.
     
  20. lynole

    lynole Fanatiek lid

    22 nov 2014
    1.373
    560
    113
    Vrouw
    @Ibbeltje27 balen dat de poging niet gelukt is.

    @CaDi 9 dpo is nog wel heel vroeg. Bij mijn dochter zagen we op 11 dpo een heel vaag streepje. Pas met 17 dpo een knaller.

    Afgelopen dinsdag is eskimo 2 terug geplaatst. Voel me heel goed, na de vorige tp had ik extreem veel krampen en nu heel af en toe een steekje. Officiele test datum is 31 maart (16 dpo). Misschien dat ik dinsdag ochtend een test doe, dan hoef ik 's middags pas te werken.
     

Deel Deze Pagina