Cryo terugplaatsing september/oktober; wie ook?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Romy1980, 28 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    @lisjeee wat balen zeg!

    @Loes89 spannend jij dus nu ook echt van start!

    Hier gaat de tp deze maand niet door omdat ik momenteel geveld ben door buikgriep. Dus kon niet voor echo en samen besloten met ziekenhuis gewoon geen risico te nemen om straks half beter een tp te doen ook al is hij niet van geweldige kwaliteit.
    Meteen gevraagd hoe de wachtlijst is voor nieuwe poging en die is er als het goed is niet. Dus mocht het niet lukken kunnen we in nov/dec starten met een geheel nieuwe poging.
     
  2. Loes89

    Loes89 Lid

    28 aug 2017
    58
    14
    8
    Vrouw
    Ah lisjee, wat balen zeg!! Hoop zo dat de laatste goed ontdooit!!

    Jammer siepie maar wel een verstandige keuze!! Hopelijk Kun je de volgende maand verder!

    Vanmorgen gebeld met Zh, 25 september krijg ik een echo, als die goed is mag ik starten met de utro en hoor ik wanneer de tp is. Op welke cyclusdag hadden jullie een tp?
     
  3. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik heb op cyclusdag 22 de tp. Maar ik zit in een kunstmatige cyclus.
     
  4. Loes89

    Loes89 Lid

    28 aug 2017
    58
    14
    8
    Vrouw
    Welke medicatie gebruik je? Ik ben gisteren begonnen met progynova, 2xd 1. Op cd 14 heb ik de eerste echo. Gebruik jij ook utro?
     
  5. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Ja op cd1 begonnen met progynova. Dat was op 25 augustus Ik slik 2x daags 2. Ik wilde zeker zijn dat ik bij de echo meteen groen licht krijg. Ik kan geen vrij krijgen van werk. Werk weet het niet. Sinds zaterdag avond de utrogestan. Ik gebruik daar 3x2 van. Laatst bij verse tp 2x2 en vroege miskraam. Ik wil zeker weten dat het niet daar aan ligt.
     
    Loes89 vindt dit leuk.
  6. Loes89

    Loes89 Lid

    28 aug 2017
    58
    14
    8
    Vrouw

    Begrijp dat je er alles aan wilt doen!! Heb je wel familie of vrienden die op de hoogte zijn?
    Mijn collega's weten het wel, ik vind dat erg prettig, zeker met ruilen of vrijvragen.
     
  7. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Ja familie en vrienden weten het wel.
    Ik ben 1 maart begonnen. Dus ik wil het nog even voor mij houden.
     
    Loes89 vindt dit leuk.
  8. Barbje

    Barbje Actief lid

    1 okt 2016
    294
    208
    43
    Wat heerlijk dat jullie voor een brusje gaan!
    Wat voor kwaaltjes had je de vorige terugplaatsing?
    Gebruik je utrogestan of pregnyl na de tp?
    Ik ben vooral heel moe, verkouden en chagrijnig.... :-/
     
  9. Barbje

    Barbje Actief lid

    1 okt 2016
    294
    208
    43
    Ahh neee..... wat ontzettend naar :(
    Ga je de 3e ronde in NL doen of gaan jullie naar het dusseldorf/gent?
     
  10. Popie

    Popie Bekend lid

    15 nov 2015
    612
    117
    43
    Vrouw
    Vorige keer had ik last van menstruatiepijn en hoofdpijn. En de 2de dag na tp bloedverlies waarschijnlijk de innestelingsbloeding.
    Ik heb toen echt gewacht na 14 dagen

    Ik heb op dit moment nergens last van.
    Maak me wel zorgen pff.
    Ik kan ook niet meer wavhten om te testen het duurt nog zolang pfff
     
  11. Popie

    Popie Bekend lid

    15 nov 2015
    612
    117
    43
    Vrouw
    Spannend en heel veel succes vrijdag
     
  12. Popie

    Popie Bekend lid

    15 nov 2015
    612
    117
    43
    Vrouw
    Zit nu 5 dagen na mijn tp en nu al roze afscheiding pffff:(:(:(
    Zal wel niet goed zijn ben ik bang:cry::cry:
     
  13. Loes89

    Loes89 Lid

    28 aug 2017
    58
    14
    8
    Vrouw
    I
    Ipp32, ik ben benieuwd hoe het met je gaat!?
     
  14. Loes89

    Loes89 Lid

    28 aug 2017
    58
    14
    8
    Vrouw
    #154 Loes89, 14 sep 2017
    Laatst bewerkt: 14 sep 2017
    Owh wat spannend!! Zou het een innesteling bloeding kunnen zijn? Veel succes met deze wachtdagen!
     
  15. Romy1980

    Romy1980 Fanatiek lid

    14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Oh spannend idd!! Blijf hoop houden:thumup:
     
    Loes89 vindt dit leuk.
  16. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Ze belden pas om 10.45. Stond net af te rekenen bij de albert heijn :rolleyes: Ik moest om 14.10 voor terugplaatsing.

    De embryloog begon over 1 embryo. Dus ik zei is de andere niet goed ontdooit? Blijkt dat Rijnstate niet heeft doorgegeven dat ik er 2 wil laten terug plaatsen. :eek: :confused: Ze gaan er een MIP melding van maken en ze gaan het uitzoeken. En rijnstate krijgt nog een mail van mij. Grrrr. Wel goed gesprek gehad met de gynaecoloog van umc. Wat uitleg gekregen mbt studies van 1 of 2 terugplaatsen, en tweelingen die voortkomen uit ivf.
    Dit eskimootje was na ontdooien 2 cellen kwijt geraakt. En gisteren dus 6 cellig. Maar nu dus een morula. Klein knap ding! :D

    Wat een rollercoaster aan emoties vandaag. Pffff. Eerst shakend de appie uit. :rolleyes: Hihi. En dan de fout die gemaakt. Ik moet aan de ene kant blij zijn met dit mooie eskimootje :) Maar je stelt je toch in op 2 en je calculeert een tweeling in. Als er 1 niet goed was ontdooit, so be it. Maar nu heb je er nog 1 in de vriezer. Wat als deze niet blijft plakken en de ander blijft ook niet plakken of ontdooit niet. Dan zit ivf 4 er dit jaar niet meer in. Een jaar lang extra kosten voor noppes.
    Wat een blije gebeurtenis had moeten zijn heeft een schaduwrandje gekregen. Even het allemaal verwerken. En heel hard duimen dat deze blijft plakken :)
     
  17. Barbje

    Barbje Actief lid

    1 okt 2016
    294
    208
    43
    Poeh! Wat een rollercoaster..... Je hebt je toch al die tijd op twee ingesteld, even laten bezinken allemaal en probeer te gaan genieten van je eskimootje in je buik! x
     
    Loes89 vindt dit leuk.
  18. Romy1980

    Romy1980 Fanatiek lid

    14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Oh wauw wat heftig zeg!
    Dan loopt het ineens heel anders dan je graag had gewild. Overigens heb ik een 1eiige tweeling dus dat kan nog steeds;)
    Ik hoop dat je alles snel kan verwerken en kan gaan genieten van de spannende wachtweken.
    Liefs
     
  19. Romy1980

    Romy1980 Fanatiek lid

    14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Goedemorgen dames

    Alles goed met iedereen hier? Voor mij gaat het ineens lekker opschieten. Dinsdag over een week hebben wij het info gesprek. Super spannend...alleen beetje vervelend dat ik (wij) snel willen verhuizen naar een andere gemeente en van de week bericht hebben gekregen dat dat niet zo 123 gedaan is. Jammer want hier hadden we wel op gerekend toen we besloten om voor een 4e wondertje te gaan. Op zich niet zo heel erg qua praktische zaken want in dit huis hebben we ook plek maar had graag een nieuwe start gemaakt ergens anders....waardoor we nu dus spanningen hebben in huis hahaha kwestie van ik vind het zijn schuld en hij vind dat hij er niks aan kan doen. maar goed...komt wel weer goed alleen weinig gezelligheid in huis. Hij is gelukkig alleen op zondags vrij dus vandaag moet ik maar even op mn kiezen bijten en morgen is hij weer lekker aan het werk hahaha

    Jullie nog leuke plannen vandaag?

    Fijne dag! liefs
     
  20. Loes89

    Loes89 Lid

    28 aug 2017
    58
    14
    8
    Vrouw

    Spannend allemaal.. waarom Kun je niet zo makkelijk naar een andere gemeente? Wij willen ook graag verhuizen. Hebben nog niets op het oog. Het is mooi weer, ga lekker ff naar buiten! OW dat schiet op.. leuk!!

    Volgende week maandag hebben wij de echo, ben benieuwd of we dan door mogen voor tp, erg spannend! Gisteren over gepraat met manlief, hij is er helemaal niet zoveel mee bezig.. het enige wat ik doe is 2x per dag een pilletje nemen. Met daca en Gonal F spuiten was hij veel meer betrokken. Ik ga zo werken.. Fijne dag!!
     
    Romy1980 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina