Cryo terugplaatsing (start april/mei)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Vally85, 1 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Na 3 jaar proberen en halverwege maart dan eindelijk beginnen met mijn eerste IVF is deze gisteren jammer genoeg na 9 dagen (na de tp) mislukt. Zowel gisteren als vandaag ben ik boos en verdrietig geweest heb ik het geaccepteerd en ga ik weer verder met vooruit kijken. Bedoel, het moet toch een keer lukken?

    Zelf heb ik nog 3 cryo's waar hopelijk een plakker tussen zit!

    Ik heb totaal geen kennis van cryo terugplaatsing en daarom lijkt het mij fijn om met dames die in het zelfde schuitje zitten of hier ervaring mee hebben er over te praten.
     
    nadin vindt dit leuk.
  2. Minigirl

    Minigirl Fanatiek lid

    17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    oh jeetje, wat verdrietig. Hopelijk bij cryo's meer geluk.

    Mag je dan nu meteen door? Bij ons moet je een maand overslaan.
    Wij hebben op 9/04 een afspraak bij de gyn voor een cryo tp uit 2013. Spannend weer. In 2013 werd ik zwanger van de 2e ivf poging.
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  3. nadin

    nadin Bekend lid

    27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Ik kom hier ook lekker meekletsen! ik heb 2 cryo's van mijn 1e ivf voor mijn derde kindje en die zal ongeveer over 3 weken teruggeplaatst worden als alles goed verloopt!
    Onze ziekenhuis geeft standaard geen utrogestan voor cryo terugplaatsing en voor mijn gevoel utrogestan helpt bij mij voor een innesteling en arts vond het geen probleem en gelijk een recept gekregen!
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  4. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Ik hoop het ook! IK heb vanmorgen gebeld om door te geven dat de verse tp niet is gelukt. Morgen belt er een verpleegkundige terug en dan hoor ik hoe en wat. Ik heb van de website begrepen dat er idd eerst een rustmaand tussen moet zitten. Het liefst ging ik gelijk door, maar snap wel dat het moet.

    Een cryo uit 2013? Wauw, dat is wel even geleden. Wat spannend zeg! Heb je nog veel cryo's?
     
  5. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Super spannend! Laat je het in een natuurlijke cyclus doen? In het ziekenhuis waar ik zit krijg je bij een natuurlijke cyclus ook geen utrogestan, maar een kunstmatige weer wel. Waarom dat zo is weet ik eigenlijk ook niet...
     
    nadin vindt dit leuk.
  6. nadin

    nadin Bekend lid

    27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    ja gewoon in een natuurlijke cyclus maar wel utrogestan als ondersteuning.
    nieuwe rondes nieuwe kansen :)
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  7. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Mag ik meekletsen dames?
    Wij gaan voor eiceldonatie. Mijn zus is de donor. Zij heeft ook een verlaagd amh maar gelukkig reageert zij wel nog een beetje op de medicatie. Er waren 4 grote follikels, 3 eicellen en 1 bevruchting. In het ziekenhuis gaat het altijd met cryo's en geen verse tp. Op paaszondag hoorden we het goede nieuws dat die ene bevruchting mooi was doorgedeeld tot 8 cellig en is de vriezer in gegaan. Op 20/4 moet ik bij de arts zijn. Eerst een menstruatie opwekken en dan bms opbouwen. Ik verwacht de tp ergens in mei
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  8. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Wauw, wat bijzonder dat je dus donor is! En wat fijn dat er 1 bevruchting is. Gelijk ook een mooie van 8 cellen. Spannende tijd komt er voor jullie aan. Ik hoop dat er een mooie zwangerschap uit ontstaan.
     
    frummelke86 vindt dit leuk.
  9. Kimm87

    Kimm87 Niet meer actief

    Ik wil hier ook graag meekletsen. Komende dinsdag heb ik mijn eerste cryo terugplaatsing. In januari heb ik een miskraam gehad van een verse terugplaatsing. Ik heb overigens al 2 dochters van 11 en 5 jaar oud uit een vorige relatie maar nu geen eileiders meer waardoor wij in het IVF traject zitten.
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  10. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Welkom op dit forum! Wat spannend dat je aankomende dinsdag een tp hebt. Gaat het in een natuurlijke of kunstmatige cyclus?

    Ik moet ben ik van nog 1.5 maand wachten aangezien het afgelopen weekend mis is gegaan.
     
  11. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Hé die @Vally85 , leuk dat je het Cryo topic hebt geopend. Ik klets graag mee:D

    @Kimm87 Wat toevallig, ik heb ook dinsdag een tp. Tenminste, als de cryo goed ontdooid. Hij wordt maandag uit de vriezer gehaald en dan worden we dinsdag ochtend gebeld of het goed is gegaan.

    @frummelke86 Wat een bijzonder verhaal en wat een mooi gebaar van je zus.
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  12. Kimibi

    Kimibi Bekend lid

    8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Ik meld me ook hier. Vandaag cyclus dag 28 zodra menstruatie begint begint onze eerste cryo behandeling. Onze cryo is 5 dagen ben toch benieuwd of een verse tp van 3 dagen of een cryo van 5 dagen beter is..
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  13. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Ja toch? Is gewoon even wat anders dan als je aan het begin van het traject zit. En dan leer ik gelijk via de dames hier hoe het precies gaat. ;)

    Maar jij dinsdag dus ook een tp? SPANNEND!
     
  14. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Is jouw cyclus een beetje regelmatig? Ben zo benieuwd of je lichaam na een ivf /icsi de menstruatie niet gelijk enorm door de war schopt.
     
  15. Kimm87

    Kimm87 Niet meer actief

    Dankje :), in een kunstmatige cyclus.

    Balen zeg dat het mis is gegaan :(. Wat is dat wachten vervelend he. Doordat er steeds geen plek was hebben wij bijna 3 maanden moeten wachten, was ik echt niet blij mee haha.
     
  16. Kimm87

    Kimm87 Niet meer actief

    Wat toevallig inderdaad, spannend he! Ze hebben mij helemaal niks verteld over wanneer ze gaan ontdooien enz.
     
  17. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    3 maanden? Dat is wel even wachten . Het ziekenhuis waar ik zit is gelukkig geen wachttijd voor cryo's. Ik kon er wel zelf voor kiezen om een lange pauze in te lassen maar de wens is er al zo lang dat we gelijk door willen gaan.
     
  18. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Bijzonder dat alle procedures per ziekenhuis zo verschillen. In wel ziekenhuis ben jij onder behandeling?
    Ook kunstmatige cyclus lees ik. Zit je ook aan de progynova en ben je woensdag met de utro gestart? Heb je nog last van bijwerkingen?
    Wij mochten kiezen of we kunstmatig of natuurlijk wilden. Maar ivm planning hebben we voor kunstmatig gekozen. Daar heb ik toch wel spijt van. Ook al is het minder erg dan injecteren, maar vind drie keer per dag aan die pillen denken wel heel erg veel.
     
  19. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Heel spannend!!!!:p

    Heel goed idee om dit topic te openen. En slim; handig om te weten waar je straks aan toe bent.

    Ik las in het andere topic dat jouw cryos op dag 3 zijn ingevroren en dat je dat pas achteraf hoorde. Hebben ze je ook verteld waarom ze dat zo hebben gedaan? Of is dat in jouw ziekenhuis protocol?
     
  20. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Starten we hier samen:D. Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Onze cryo's zijn op dag 5 ingevroren.
    Misschien had je het al geschreven ergens, maar doe je een kunstmatige- of natuurlijke cyclus?
     

Deel Deze Pagina