Cryo tp aug/sep

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Onzeker85, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onzeker85

    Onzeker85 Actief lid

    11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey Snuky! Ja, vanmiddag om 15.30 uur is de terugplaatsing!

    En Siepie85 jij hebt vanochtend dus al gehad? Samen op het wachtbankje
     
    Snuky vindt dit leuk.
  2. Onzeker85

    Onzeker85 Actief lid

    11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoe voel je je trouwens Snuky? En wanneer is je testdatum?
     
  3. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.858
    7.805
    113
    Amsterdam
    Yep en het was een blastocyste dus helemaal top!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Snuky vindt dit leuk.
  4. Onzeker85

    Onzeker85 Actief lid

    11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wauw!! Ziet er mooi uit zeg! De onze was 8/9 cellig. Hopelijk gaan ze zich allebei goed innestelen...
     
    Snuky vindt dit leuk.
  5. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.858
    7.805
    113
    Amsterdam
    Was het dan een driedaagse die ze hebben terug geplaatst?
    Idd laten we het hopen!!!
     
  6. Lotje111

    Lotje111 Bekend lid

    18 jan 2015
    666
    491
    63
    Ah spannend voor jullie! Duimen, duimen!
     
  7. Lotje111

    Lotje111 Bekend lid

    18 jan 2015
    666
    491
    63
    Hebben jullie wel eens overwogen om met iemand te gaan praten? Wij hebben over 2 weken een gesprek met een medisch psycholoog in t ziekenhuis. Ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn.
    De mislukte cryo vond ik echt mega heftig, misschien dat zij ons kan helpen om beter met de teleurstellingen om te gaan..
     
  8. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ik wel, eerst maatschappelijk werk via ziekenhuis, had ik in praktische zin niet heel veel aan, maar wel fijn om ff je verhaal te doen.
    Ik heb ook met een haptotherapeut gepraat en die heeft mij heel erg geholpen om dit hele proces te kunnen dragen.
     
    Lotje111 vindt dit leuk.
  9. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Wauw, wat bijzonder om dat zo te zien!
     
  10. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    @Lotje111, wij hebben geen gesprekken gehad. Toen ik een keertje emotioneel bij een verpleegkundige was, stelde ze het wel voor, maar ik heb er toch niet zo'n behoefte aan. Maar nu met IVF, wie weet...Ik vind dit toch anders voelen, in die zin dat je nu zeker weet dat er al een bevrucht celletje in je wordt geplaatst. Bij alle andere rondes die we hebben gehad, met of zonder stimulatie, weten we natuurlijk niet hoe ver het al is gekomen, zeg maar. Dus ik kan me wel voorstellen dat mijn teleurstelling heftiger zal zijn als het niet is gelukt met dit embryo'tje. Ze noemen het ook al embryo gewoon. :O

    @Onzeker85, ik ga morgen testen! Maar eigenlijk durf ik niet...Gisteren was 2 weken na de punctie en ik had ergens gelezen dat je dan vaak ongesteld wordt als het niet is gelukt. Sinds de nacht van woensdag op donderdag heb ik wel bij vlagen zo'n zeurderig "ik word ongesteld" gevoel, maar toch nét een tikkie anders dan ik het ken en het is ook spontaan weer weg. Als ik echt ongesteld word moet ik aan de paracetamol omdat het steeds erger wordt.
    Ik ben erg moe en heb bij vlagen hoofdpijn en af en toe wat steekjes in mijn borsten. Maar ik ben erg bang dat ik het mezelf allemaal aanpraat en het allemaal té graag wíl voelen. Ik houd ook nog rekening met teleurstelling, maar íéts in me is ook zo chill en kalm. Ik snap mezelf niet meer haha!

    Het ziekenhuis had trouwens gezegd dat we zondag zelf mochten testen. Morgen is 16 dagen na de punctie, ik had dan weer gelezen dat dat al mag? Wat doen jullie?

    Zo spannend voor jullie @Onzeker85 en @Siepie85! Ik vond deze 2 weken echt killing...! Maar ergens ging het gelukkig ook aardig snel omdat ik zo druk was met werk. ;) Heel veel sterkte!
     
    Lotje111 vindt dit leuk.
  11. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ik test als het embryo 14 dagen oud is. Dus bij een cryo van 5 dagen op 9 dagen na de tp.

    Bij een verse tp gebruik je pregnyl/ovitrelle toch? Dan zou ik rond deze tijd even testen om te zien of die uit je systeem is, dan weet je of een eventuele positieve test niet toch heel misschien nog van de pregnyl/ovitrelle is
     
    Snuky vindt dit leuk.
  12. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.858
    7.805
    113
    Amsterdam
    Voordeel voor ons nu is wanneer het niet gelukt is ik dat donderdag al weet, want wanneer het niet lukt wordt ik elke keer 7 dagen na tp ongesteld. Dus als het vrijdag nog niet zover is morgen we een beetje hoop hebben!
     
    Snuky vindt dit leuk.
  13. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.858
    7.805
    113
    Amsterdam
    Is denk ik ook net hoe je in elkaar steekt, wij delen ook veel met onze omgeving dus daar hebben we ook steun aan. Ondanks de late miskraam ben ik ook zo, kijk we zijn weer zwanger geworden dus het zal ook echt wel weer lukken. Maar ik denk dat ik wat dat betreft gewoon mazzel heb met hoe ik in elkaar zit.
    En ook een suggestie, mocht het niet klikken met deze psycholoog wat natuurlijk kan kan je ook altijd zelf nog iemand anders zoeken, want dat het klikt is wel belangrijk anders heb je er niks aan.
     
    Lotje111 vindt dit leuk.
  14. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Waarschijnlijk is het juist een goed teken dat je vroeg op de dag je terugplaatsing had, want dat zou kunnen zijn omdat je embryo zich al zo aan het ontwikkelen was dat hij echt niet langer kon wachten om geplaatst te worden. Ten minste dat heb ik bij de laatste tp gehad, die stond al op het punt om te gaan hatchen.
     
  15. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Wij hebben volgende week een gesprek met de gz-psycholoog. Voor mijn gevoel ben ik daar eigenlijk veel te nuchter voor, maar na veel tegenslag in dit traject en ook nog op andere vlakken in mijn leven het afgelopen jaar, merkte ik bij de laatste tegenslag dat mijn reserves qua wat ik kan hebben een beetje op zijn. Ik ben ook heel benieuwd hoe het gesprek zal zijn. Als het me niet bevalt, dan laat ik het hierbij. Maar wie weet kan ze me wat handvatten geven om weer wat vertrouwen in het traject te krijgen.
     
    Lotje111 vindt dit leuk.
  16. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.858
    7.805
    113
    Amsterdam
    Helaas net niet haha. Maar idd positief blijven!
     
  17. Onzeker85

    Onzeker85 Actief lid

    11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Lotje111 ik heb inmiddels een keer met medisch maatschappelijk werk een gesprek gehad. Voor mij voelde het heel goed om mijn verhaal bij een onbekende kwijt te kunnen en ze dacht goed mee, en één gesprek zorgde al voor veel meer rust in mijn hoofd. Even vanaf een afstandje kunnen kijken ofzo.

    @Siepie85 op moment van invriezen was ons embryo 7-cellig (3-4 daags). Het had wat moeite met het ontdooien, daar kunnen ze wel eens een tik van krijgen begreep ik. Daardoor is ie niet meteen gaan doordelen. Een halve dag na het ontdooien was ie 9-cellig. Op moment van tp weet ik eigenlijk niet. De laborant had het deze keer niet zo mooi scherp in beeld..

    @Snuky ooow wat spannend zeg! Ik hoop voor je dat de test positief is! Zo’n lastig moment: te gaan testen en niet naar de uitslag durven te kijken...
     
  18. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.858
    7.805
    113
    Amsterdam
    Klopt het belangrijkste is idd dat ze door delen!
     
  19. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Hey! Mijn test was spierwit vanochtend, op 16 dagen na terugplaatsing. Gisteren had ik 3 keer bij afvegen een beige kleur. Nu weer niet. Wel allemaal gezeur en druk in mijn buik, dus ik houd een sprankje hoop. Maar door die Utrogestan kan je menstruatie ook later op gang komen toch? Ugh!

    Maandag in elk geval naar het ziekenhuis voor de evaluatie en dan ochtendurine meenemen. Ik ben al wel erg verdrietig, ik denk nu echt dat het er niet meer in zit. En we hebben geen ingevroren embyo'tjes, dus dit was dan poging 1 al helemaal. :'(
     
  20. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Wow dat is vroeg dan! Ik hoop zo voor je dat je donderdag niet ongesteld wordt!
     

Deel Deze Pagina