Cryo terugplaatsing augustus

Discussie in 'MMM clubs' gestart door lisjeee, 31 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisjeee

    lisjeee Bekend lid

    25 okt 2016
    538
    80
    28
    goedemorgen meiden,

    Bij deze een nieuwe topic geopend voor een cryo terugplaatsing in augustus.
    Ik heb zelf als alles goed gaat vrijdag de terugplaatsing!
    Spannend weer, ben benieuwd of er meiden met me mee willen praten en hopelijk op het wachtbankje plaats nemen
     
  2. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ik zou wel mee willen schrijven, maar mijn baarmoederslijmvlies werkt niet echt mee ;) Ik zit in een kunstmatige cyclus en progynova moet voor een goede opbouw zorgen. Dat heeft het vorige 3 rondes goed gedaan, maar nu wil het maar niet. De medicatie is opgehoogd en vrijdag een 3e meting. Mocht die goed zijn dan kom ik je vergezellen.
    Normaliter zou ik vrijdag ook de terugplaatsing hebben als mijn lijf had meegewerkt. Jammer, hadden we samen op het bankje geploft.
     
  3. lisjeee

    lisjeee Bekend lid

    25 okt 2016
    538
    80
    28
    Ahhh balen zeg! Ik heb hier eigenlijk nog nooit problemen mee gehad, zaterdag was het 9.3 ... is er een verklaring voor dat het niet op wilt bouwen? Ik duim voor je dat her vrijdag goed is en dat je terugplaatsing door kan gaan! Je heb ook al aardig wat achter de rug zeg...
     
  4. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ik geloof dat we elkaar de hand kunnen schudden. Weliswaar niet dezelfde weg, maar wel beiden een lange. Buiten dat het frustrerend is, begint mijn klokje nu ook erg te tikken. Bijna 35 en nog steeds geen zwangerschap :( Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
    De opbouw is bij ook nog nooit een probleem geweest, dit is de eerste keer. Waarom het zo moeizaam gaat, geen idee? Volgens de arts ben ik geen robot, jammer anders had ik de reset al lang ingedrukt ;) Zonder flauwekul, kan volgens de arts dus 'gewoon' voorkomen. Ben heel benieuwd naar vrijdag, want durf er niet op te vertrouwen dat het goed is. Voor beide vrijdag wel een spannende dag!
     
  5. lisjeee

    lisjeee Bekend lid

    25 okt 2016
    538
    80
    28
    Haha ja daar heb je gelijk in dat we elkaar de hand kunnen schudden. Ik ben 26, mijn vriend is 36.. het is zeker een lange weg en vooral frustrerend. Oké nooit bij stilgestaan dat het zo kan verschillen de opbouw. Ach ja als we een robot hadden geweest hadden we zeker het reset knopje al gevonden.
    In welk ziekenhuis zijn jullie onder behandeling?
    Vrijdag is zeker een spannende dag voor ons beide, ik hoop voor je dat het door kan gaan!
     
  6. Linde2016

    Linde2016 Actief lid

    6 sep 2016
    108
    24
    18
    Goedemorgen!

    Ik klets ook graag mee. Deze maand een eerste cryo tp en gisteren gestart met Progynova.
    Heel spannend!
     
  7. lisjeee

    lisjeee Bekend lid

    25 okt 2016
    538
    80
    28
    Gezellig!! Spannend weer zeg, wat is de reden van de progynova als ik vragen mag :)
     
  8. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Mag ik ook mee kletsen? Deze maand mijn eerste cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus. Ben nu sinds een paar dagen bezig met ovulatietesten. Mijn eitje komt eraan:p Hoop dat ik volgende week een terugplaatsing krijg. Vind het zo raar dat ik nu niks hoef te spuiten. Het voelt dan ook alsof ik helemaal niet bezig ben. Maar als ik dan weer denk dat ik over een weekje misschien wel weer een embryotje in mijn buik heb gieren de zenuwen al door mijn lijf:oops: Heb heel veel hoop en heb er stiekem zelfs een beetje zin in. Zet m op meiden!
     
  9. lisjeee

    lisjeee Bekend lid

    25 okt 2016
    538
    80
    28
    Leuk, het wordt steeds gezelliger! Spannend he, kan jij goed zelf bepalen wanneer je ei is? Bij mij was de test vaak een paar dagen positief, nu mag ik voor een tp langs komen voor echo's om zeker te zijn dat wanneer mijn ei is, ook door 5000 pregnyl te spuiten.

    Vreemd idee hè, zelf heb ik wel altijd het idee dat het alleen maar beter kan zijn omdat je lichaam ook rust heeft.

    Klinkt raar idd maar ik heb er ook helemaal zin in :)
     
  10. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik heb maar 2 x eerder ovulatietesten gebruikt toen ik nog dacht dat ik gewoon zwanger kon worden. Toen vond ik hem goed. Ik doe nu 2 verschillende en ga gewoon bellen als ik twijfel gaat mij niet gebeuren dat ik hem mis. Voelt wel spannend dat mijn ''falende'' lichaam het nu echt zelf moet doen. Maar heb er ook wel weer vertrouwen in.
     
  11. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik krijg trouwens ovitrelle. Dit heb ik de vorige keer ook gespoten. Mag ik vragen wat er met jullie aan de hand is dat jullie indicatie ivf/icsi hebben? Mijn beide eileiders zijn afgesloten en in december is mijn rechter eileider verwijderd tijdens een kijkoperatie.
     
  12. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Het wordt steeds drukker hier, gezellig. En wat positiviteit, kan ik wel gebruiken. Want eerlijk gezegd heb ik maar weinig vertrouwen in tp nummer zeven na zes mislukte. Voor mij ook wel ern beetje 'gevaarlijk' om weer in een nieuw clubje mee te schrijven. Vaak ben ik (een vd weinige) die wederom niet zwanger is. Gun natuurlijk iedereen hier een zwangerschap, maar confronterend is het soms wel als jezelf al zo lang strijdt.Maar alleen is ook maar alleen. Dus schrijf ik toch maar mee :)

    @lisjeee een stuk jonger dan mij ;) Dan tikt je klokje nog niet zo hard als de mijne (wat niets afdoet aan dat de wens even groot is) Hoeveel daagse embryo krijg je teruggeplaatst?

    @Linde2016 welkom! Ook een kunstmatige cyclus, hier ook. Wat is de reden dat jij kunstmatig krijg? Hier vanwege het beter kunnen inplannen, krijg namelijk de tp in het beruchte umc en die hebben wachtlijsten. Maar daarnaast is mijn cyclus zo fijner. Heb in natuurlijke cyclus nogal last van tussendoor bloedverlies.

    @indy90 ook welkom! Ik hoop ook op een tp volgende week. Helaas wil mijn slijmvlies nog niet dik genoeg worden. Vrijdag weet ik meer, heb dan de derde meting alweer.
    Hier onverklaarbaar waarom het niet wil lukken. Zowel iui als ivf nog geen succes voor ons. Vind het moeilijk te geloven dat er niets is? Je zou toch zeggen dat er iets over het hoofd gezien wordt?! We hebben nog twee cryo's. Een volgende poging gaan we in Gent doen.
     
  13. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Dat lijkt me echt bizar. Dat er in theorie niks met je aan de hand is en het dus gewoon niet lukt. Je zou zeggen dat het haast niet kan maar het gebeurt toch echt vaker. Hopelijk heb je Gent niet nodig en heb je nu eens geluk! Zijn deze cryo's nog steeds uit de eerste poging? Wij hadden maar 4 eicellen 3 bevruchtingen en dus 1 verse en 2 cryo's. Ik zit in Zwolle en daar heb je de mogelijkheid alles te laten invriezen ongeacht de kwaliteit. We hebben dus 1 redelijk goede maar ongelijke cellen. ( 7 cellig ) en 1 matige. Maar we zeggen elke keer we zijn zelf ook een beetje gekkig :roflmao: dus die gekke embryo's gaan ons vast geluk brengen.
     
  14. Linde2016

    Linde2016 Actief lid

    6 sep 2016
    108
    24
    18
    Hi!

    Wij doorlopen het traject in het UMCU. Ivm het de 'situatie' daar vinden de terugplaatsingen nu alleen nog plaats in een gecontroleerde cyclus. Ik dacht eerst dat het me niet zoveel uitmaakte, maar nu we gestart zijn vind ik het toch jammer. Maar helaas geen keus.
     
  15. Linde2016

    Linde2016 Actief lid

    6 sep 2016
    108
    24
    18
    @dame82 poeh, wat een rit heb je er al op zitten zeg. Ik bewonder je doorzettingsvermogen en kan me goed indenken dat je wat positiviteit kan gebruiken. Confronterend als iedereen zwanger wordt en jij niet en frustrerend als er geen oorzaak lijkt te worden gevonden.
    Ik wens je zooooveel geluk deze maand!!

    Wij zitten ook in het UMCU vandaar die gecontroleerde cyclus.
    Kort onze voorgeschiedenis: 4 jaar bezig geweest zwanger te worden 9 IUI's mislukt, uiteindelijk IVF 1 met verse tp raak in 2015. Nu op voor broertje of zusje. Als de situatie in Utrecht anders was geweest, dan hadden we waarschijnlijk nog even gewacht. Maar omdat dit onze enige cryo is uit die IVF poging en er nu wachtlijsten zijn voor een nieuwe IVF poging hebben we besloten al te starten. (met in ons achterhoofd dat we wel heel veel geluk zouden hebben als deze cryo goed ontdooid, deelt en blijft zitten en ik er een beetje vanuit ga dat er een volgende nieuwe IVF poging nodig is)
     
  16. Linde2016

    Linde2016 Actief lid

    6 sep 2016
    108
    24
    18
    Wat spannend! Dat gevoel van er zin in hebben herken ik wel. Heel veel geluk!!
     
  17. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Thanks! heel spannend inderdaad maar ooit gaat het gewoon goed komen dat weet ik zeker. Jij ook heel veel geluk! en ik hoop toch stiekem dat dat ene cryotje lekker blijft zitten voor jullie.
     
  18. Linde2016

    Linde2016 Actief lid

    6 sep 2016
    108
    24
    18
    Lukt het jou om je eitje goed te vinden met ovulatietezten? En gebruik je dan nog wel pregnyl?
     
  19. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik heb geen idee :roflmao: zit nu op cyclus dag 12 nog geen lh piek gespot tot nu toe maar is ook nog wel vroeg. Als ik twijfel positief of niet ga ik sowieso bellen. Liever een keer teveel heen dan een kans gemist. Heb 2 x eerder ovulatie testen gebruikt (clear blue digitaal) en bij alle 2 keren heb ik mijn eisprong gevonden. Ik krijg zodra ik een piek heb direct zelfde ochtend een echo en dan krijg ik otrivelle mee in plaats van pregnyl. Werking is dacht ik nagenoeg hetzelfde.
     
  20. Linde2016

    Linde2016 Actief lid

    6 sep 2016
    108
    24
    18
    Haha! Fijn nog wel een echo ter bevestiging!
     

Deel Deze Pagina