cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherryBelly

    CherryBelly Fanatiek lid

    12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Yayy Bianca,

    ik zie je banner!! :)

    Sorry kon niet eerder reageren, maar gelukkig is het al opgelost.

    Hier even weer een update...
    heb buikpijn :(
    Dit moet denk ik dan ik dan haast wel ovulatiepijn zijn.
    Helaas voelde mijn mannetje zich niet zo best gister, we hebben eergister wel geklust. En de dagen ervoor ook.
    Alleen gisteren niet.
    Zijn we dan te laat geweest als mijn eisprong vandaag is??

    -x-
     
  2. zonnetje1986

    zonnetje1986 Actief lid

    17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bianca88

    Ik moet as zaterdag ongi worden.
    Ohw spannend we zitten wel dicht bij elkaar haha.

    Nou lekker vaag dan met die banner:S

    Ik heb sinds vandaag super veel wit in me onderbroek. vaag
     
  3. zonnetje1986

    zonnetje1986 Actief lid

    17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chellyberry

    De zaadcellen kunnen tot 72 uur overleven in je baarmoeder dus zou je geen zorgen maken.
     
  4. Bianca88

    Bianca88 Fanatiek lid

    17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ cherrybelly,

    Ik ken je gevoel, heb ik ook gehad tussen de 22e-26e buikpijn en steken in mijn rechterzij.. ze zeggen dat dit je eisprong is..
    Dan heb je meestal buikpijn in deze tijd..
    Heb echter na de 26e ook geen last meer gehad van buikpijn!
    Maar een zaadcel van de man blijft 24-48 uur goed, dus als je de dag ervoor nog geklusd heb zou dit niet uitmaken als je de dag van je eisprong niet geklusd zou hebben... De sperma zou nog in leven moeten zijn en alsnog het eitje kunnen pakken ..
    Wij hebben zelf ook niet geklusd de dag van mijn vermoedelijke eisprong, ik had knallende hoofdpijn en mijn man voelde zich ook niet al te best :(.. Hopelijk krijgen we beide een positieve test binnenkort!!
     
  5. Skaya

    Skaya Fanatiek lid

    19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hallo meiden, ik ben terug van mn weekendje en gelijk een drukke werkweek gehad.

    Cherrybelly ik zou je geen zorgen maken, zo te zien heb je voor deze dagen wel genoeg geklust. Zaadcellen kunnen idd 72uur max overleven in de baarmoeder. Gelukkig maar, anders moeten we wel heeeeel veel klussen.

    Bianca en zonnetje, voor jullie wordt het spannend, voelen jullie al iets?

    Mayrha hoe is het met jou, al een spontane ongi of iets gehad?

    Hier zijn we weer in een klusperiode...uitgaande van mn vorige cyclus zou ik pas over 14 dagen mn ei hebben...uitgaande van 35 dagen over 7 dagen, maar stel je voor dat ik deze keer een cyclus gewoon heb van 28 dagen dan is mn ei vandaag...dus wil de hele periode een beetje beslaan. Tot mn ongi er is natuurlijk.
    Mijn babygekte is wel een stuk minder na een dwaze eerste ronde...ben er een stuk nuchterder onder geworden.
     
  6. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hier was ik weer, lees je nu pas eigenlijk ;). Maar dat je veel zin hebt gehad is goed toch! Kan alleen maar positief zijn ;). Maar gisteren pas posi ovu betekent toch wel dat je NOD als het goed is een stuk naar voren gaat!

    Hier rare kwaaltjes weer, weer niet te vergelijken met andere maanden. Me gevoel is erg goed moet ik stiekem zeggen, maar het blijft afwachten. Ik wil donderdag een test kopen en vrijdag testen....
     
  7. Bianca88

    Bianca88 Fanatiek lid

    17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ Skaya: Dat is indd ff afwachten wanneer je je eisprong krijgt, is lastig om te bepalen indd hoe je cyclus loopt..
    Ik had in de week van mijn eisprong ontzettende buikpijn, probeer dan in die week te klussen ;)..
    Ik moet als het goed is deze week ongi worden, ben benieuwd als ik paar dagen overtijd ben dan doe ik gewoon een test..
    Kwaaltjes jeh.. ben soms savonds wat misselijk, heb de laatste dagen wel last van enorme lage rugpijn, ik heb veel honger, moet vaker plassen en vind mezelf dikker worden..
    Maar wil mezelf niet iets wijsmaken, maar denk er wel de hele tijd aan of ik miss dan toch zwanger ben?
    Zal nog ff moeten wachten om uit de onzekerheid te komen, duurt zo lang :(..

    @ Sallie:
    ohh voor jou spannend! Hoop echt voor je dat je gevoel goed zit! En je een positieve test in handen hebt!
    Heb je ook kwaaltjes, wat voel jij?
     
  8. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heej Bianca!

    nou zeg je dat het voor mij spannend is, maar voor jou is het pas spannend! ;). Nog 3 dagen whoehoe!

    Nou ik weet niet waar mijn gevoel vandaan komt. Heb vorige wek zaterdag een hele dag krom gelegen van de buikpijn. Daarna nergens last van. En sinds donderdagavond een erg ongesteld gevoel. Rillerig en onig krampen. Maar ook steken echt achter mijn schaambot, en dat heb ik niet eerder gevoeld. Heel raar, want normaal als je ergens in je buik pijn hebt kan je er op drukken, maar nu dus niet. Ook trekken mijn liezen onwijs en voelt mijn buik vol. MAAR: dat kunnen ook allemaal ongi klschten zijn (kortere cylcus?!). In ieder geval, mijn gevoel zegt het. Al weten we heel goed dat je gevoel je aardig voor de gek kan houden ;).

    En hoe voel jij je? Wat merk je? En wanneer ga je testen?
     
  9. twinny2002

    twinny2002 Fanatiek lid

    27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    hoi dames, kom ff binnenvallen:)
    ben beetje nieuw hier haha lees wel al een tijdje op het forum.
    ik ben (uit me hoofd) 6 feb gestopt met de pil, was 9 feb ongesteld.
    heb tussen door nog wat licht bloed verloren :(mr niet zo veel en nu ben ik vanaf 1 mrt weer ongesteld dus dat zal ook wel van de pil komen, ben benieuwd hoe het deze maand gaat hoop dat mn cyclus snel normaal is hhaha

    ojhaa en me banner klopt natuurlijk ng niet haha;)
     
  10. Skaya

    Skaya Fanatiek lid

    19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hoi twinny, welkom hier! Spannend he, je hebt je eerste ronde na stoppen met de pil al gehad en die was ook een mooie lengte zo te lezen. Dus op naar de volgende ronde. Dat tussentijds bloedverlies heb ik de eerste drie weken ook gehad na het stoppen met de pil. Allemaal normaal zei mijn ha. Je drukt als het ware op een soort resetknop van je lichaam als je stopt met de pil...het moet allemaal weer ff opstarten.

    Bianca ik heb sinds 2/3 dagen ook lichte ongi achtige krampjes en volgens mij ook vruchtbaar slijm. Vanmorgen steekjes linksonderin mn buik. Misschien is het mn ei, misschien niet en word ik voor de gek gehouden. We zullen het zien, mn cyclus zou dan wel een stuk korter zijn en gewoon rond de 28 dagen liggen. Zou wel mooi zijn.
    Voor jou spannend, ben reuze benieuwd!

    Sallie voor jou klinkt het ook hoopgevend! Spannend hoor!
     
  11. twinny2002

    twinny2002 Fanatiek lid

    27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    hay dankjewel.
    jha volgens mij is mijn eerste cyclus dan 21 dagen dus dan moet ik is berekenen wanneer ik vruchtbaar ben enzo haha:D heb gelukkig nog heel veel te lezen op het forum hier dus ben wel even besig hihi
    grts
     
  12. twinny2002

    twinny2002 Fanatiek lid

    27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    hmm heb me banner aangepast en volgens me banner heb ik dan over 2 dagen me eisprong dus dan zou ik nu moeten klussen of morgen toch?:( beetje vreemd want ben ng ongi:$ haha geloof dat ik me volgende cyclus mr gwn ff afwacht al vind ik elke keer een maand wachten veel te lang hoor;)

    grts
     
  13. CherryBelly

    CherryBelly Fanatiek lid

    12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @twinny, welkom!!
    Spannend he stoppen met de pil. Ik vind het ook nog behoorlijk spannend. Je cyclus is tenminste niet te lang geweest zo vlak nadat je gestopt bent, dat scheelt weer! :)
    Voor mij is het nog afwachten hoe lang mijn natuurlijke cyclus op zich laat wachten.


    Heb denk ik gisteren mijn ei duidelijk gevoeld. Ongikrampen links onderin mn buik die nu nagenoeg over zijn. Spannenddd..... op naar het wachtbankje voor mij! :)

    @Sallie en Bianca: meidennn wat spannend allemaal zeg. Ik zal voor jullie duimen!!!! (voor derest natuurlijk ook ;) )

    @Skaya: die klachtjes klinken mij bekend in de oren en bij mij was het denk ik ook mijn ei!! Denk dat wij dan nu zo een beetje gelijk lopen ;)

    -x-
     
  14. twinny2002

    twinny2002 Fanatiek lid

    27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    @cherrybelly jha vind het wel spannend hoor vind het ook super om te lezen hoe mensen het allemaal beleven
    vind wel raar als mijn eisprong over 2 dagen is want aangezien ik ongi ben kan ik niet nu klussen ahaha
    hopelijk was het bij jou je ei en gaat het raak nu

    grts
     
  15. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    In mijn vorige cycli had ik na 6 dagen na mijn ei al mijn ongi, vandaar mijn hoop dat het deze maand langer gaat duren....

    Ik ga voor je duimen Sallie!
     
  16. Melovekane

    Melovekane Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Eind januari ben ik ook gestopt met de pil. 3 dagen later ongesteld geworden. En nu op 'eigen kracht' ongesteld zien te worden. Ik had het dus 7 dagen geleden moeten worden... maar nog niks... Wel af en toe de normale ongesteldheidsklachten: buikpijn, rugpijn... ongeveer 2 weken geleden dacht ik wel een eisprong te voelen...
    Maar als ik hier zo lees moet ik gewoon maar ff afwachten. maar ja het maakt me zo onzeker. Met de pil wist je tenminste dat je ongesteld werd haha

    grts
     
  17. twinny2002

    twinny2002 Fanatiek lid

    27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    jha vind ongesteld zijn ook erg vervelend toen ik aan de pil was voelde ik het duidelijk aankomen en had ik ook altijd veel buikpijn die doortrok tot me benen mr nu heb ik egt wel ongesteld en heb geen buikpijn ofzo dus was een (niet aangename) verassing ;) mjha volgende maand beter hihi
     
  18. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    hier ook 30 jan. gestopt met de pil, 3 febr. ongesteld geworden en nu afgelopen vrijdag 4 maart weer. best netjes toch?
    maar wat een klachten inderdaad.. obstipatie, buikkramp, hoofdpijn, gevoelige borsten, alsof je zwanger bent.. wat een grap! *not*

    en inderdaad irritant dat je niet weet wanneer het komt.. wat een tampon en inlegkruisjes verspilling! ;)
     
  19. twinny2002

    twinny2002 Fanatiek lid

    27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    jha indd verspilling hihi:D hopen dat we het de komende 9 maanden niet nodig hebben
    grts
     
  20. Bianca88

    Bianca88 Fanatiek lid

    17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hallo meiden,

    Twinny welkom bij de club :D!

    Ik heb via apothekerssite testen besteld, waren er 2 voor 15,99.. goedkoper dan in de winkel koste ze 12,99 per stuk!
    Dus even afwachten wanneer ik deze ga krijgen, hoop morgen!
    Ik denk dat ik meteen ga testen, want voel me erg onzeker met het feit dat ik zelf denk dat ik zwanger ben en het misschien helemaal niet ben :(..
    Heb af en toe wel ongikrampjes, maar het kan ook het uitrekken van de baarmoeder zijn.. het is zo lastig met die sympthomen, heb het meeste last van mijn rug, en veel plassen, opgezette buik, hoofdpijn.. ik hoop dat ik mijn test snel krijg en dat ik duidelijkheid krijg, want het wachten en denken is ook niets :(..

    Spannend met de eisprongen hier !!!!
    Dat word flink klussen hihi... hou je maar vast mannen haha..

    Ik doe trouwens iedere dag een tampon in , bang dat ik plotseling ongi ga worden... met de pil wist ik indd ook wanneer ik precies ongi ging worden en voelde ik het ook..
    Maar dat hebben we nu niet meer, is wel vervelend maar ja we weten waarvoor we het doen :D!!

    Meiden veel s6 en ik duim voor jullie!!!!!
     

Deel Deze Pagina