cyclus nog steeds niet opgang na bv

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Purpose88, 19 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purpose88

    Purpose88 Lid

    2 jun 2016
    61
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

    Ik heb een zoontje van 7 maanden oud en ik ben gestopt met bv, toen hij 5,5 maand was. Dit was niet meer volledig maar toch best een aardig tijdje gedaan. Nu is mijn cyclus nog steeds niet opgang en ik maak mezelf daar best wel zorgen over. Heeft iemand anders ook lang moeten wachten tot alles weer opgang kwam? Ik ben ook bang dat ik nu ineens onvruchtbaar ben geworden, heb een sterke wens voor nog een kindje. Zou die angst ireeel zijn? Ergens zou ik dat raar vinden want met een mk meegerekend ben ik nu twee keer zwanger geweest. Sorry een beetje een warrig verhaal, maar voel mezelf er angstig en bezorgd over.

    liefs Purpose88
     
  2. Hinti

    Hinti Fanatiek lid

    29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Hier slechts 8 weken bv gegeven maar daarna duurde het bij mij nog zeker 4 a 5 maanden voor ik de eerste keer ongesteld werd.
    Als het nog langer had geduurd was ik naar de huisarts gegaan maar het kan dus even duren voor er weer een cyclus is.
     
  3. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.062
    10.329
    113
    Bij de eerste en derde duurde het ruim een maand na het stoppen voordat ik weer ongesteld werd.
    Het is niet zo vreemd dat je lijf de tijd nodig heeft om weer in het ritme te komen. Ik zou me nu nog geen zorgen maken. Sowieso krijg je eerst een eisprong (die je meestal niet merkt) en daarna pas word je ongesteld. Dus geef het nog even.
     

Deel Deze Pagina