cytotec, hoelang tot je wat merkte?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Elletje, 29 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Ik heb gisteren te horen gekregen met 8+1 dat mijn zwangerschap alleen uit een vruchtzakje bestaat en heb vandaag Cytotec gekregen van de gynaecoloog. Heb ze een half uurtje geleden ingebracht. Hoelang duurde het bij jullie tot je wat merkte?
     
  2. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hey meis,

    Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik wou je even heel veel sterkte wensen!!!

    Wat een ellende.

    Ik ken je nog uit het nod groepje.

    Heel veel liefs!
     
    Elletje vindt dit leuk.
  3. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Allereerst een dikke knuffel meis.
    Ik hen 2 keer een mk opgewekt met cytotec. Ik moest eerst mifygine slikken en 36 uur later de cytotec 4 keer om de 12 uur.
    De eerste keer kwam de mk met 8 uur na de eerste cytotec op gang. De tweede keer duurde het wat langer. Ik geloof pas 24-36 uur later. Deze mk was nog niet volledig. Ik bleef nog bloeien totdat ik 2 dagen later nog een flink stolsel verloor.
    Qua krampen en pijn vond ik het goed te doen. Geestelijk is een ander verhaal...
    Nog een tip: een vergiet in het toilet hangen om te kunnen zien of je vruchtje volledig bent verloren en zodat je het kunt gegraven, mocht je dit willen.
    Heel veel sterkte meis. Hopelijk ben je snel weer zwanger en gaat 't dan wel goed.
     
    Elletje vindt dit leuk.
  4. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Thnx.

    Ik heb het op een andere manier gekregen. 4 tabletten cytotec. En eventueel morgen een herhaling.

    Meer niet.
     
  5. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Wat naar :( sterkte ermee.