cytotec, hoelang tot je wat merkte?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Elletje, 29 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Ik heb gisteren te horen gekregen met 8+1 dat mijn zwangerschap alleen uit een vruchtzakje bestaat en heb vandaag Cytotec gekregen van de gynaecoloog. Heb ze een half uurtje geleden ingebracht. Hoelang duurde het bij jullie tot je wat merkte?
     
  2. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hey meis,

    Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik wou je even heel veel sterkte wensen!!!

    Wat een ellende.

    Ik ken je nog uit het nod groepje.

    Heel veel liefs!
     
    Elletje vindt dit leuk.
  3. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Allereerst een dikke knuffel meis.
    Ik hen 2 keer een mk opgewekt met cytotec. Ik moest eerst mifygine slikken en 36 uur later de cytotec 4 keer om de 12 uur.
    De eerste keer kwam de mk met 8 uur na de eerste cytotec op gang. De tweede keer duurde het wat langer. Ik geloof pas 24-36 uur later. Deze mk was nog niet volledig. Ik bleef nog bloeien totdat ik 2 dagen later nog een flink stolsel verloor.
    Qua krampen en pijn vond ik het goed te doen. Geestelijk is een ander verhaal...
    Nog een tip: een vergiet in het toilet hangen om te kunnen zien of je vruchtje volledig bent verloren en zodat je het kunt gegraven, mocht je dit willen.
    Heel veel sterkte meis. Hopelijk ben je snel weer zwanger en gaat 't dan wel goed.
     
    Elletje vindt dit leuk.
  4. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Thnx.

    Ik heb het op een andere manier gekregen. 4 tabletten cytotec. En eventueel morgen een herhaling.

    Meer niet.
     
  5. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Wat naar :( sterkte ermee.

    Ik heb twee keer cytotec gebruikt. Eerste keer duurde het 4 uur voor ik iets merkte. Kreeg mini-weeën, maar er kwam verder helaas niets op gang. Van de herhalingen voelde ik niks.

    Tweede keer voelde ik weinig, maar kwam het na 5,5 uur wel op gang. Later bleek helaas dat er nog restweefsel zat.
     
    Elletje vindt dit leuk.
  6. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Het is hier begonnen. Krampen begonnen om 23.30 en net eerste bloedverlies.
     
  7. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Hoe gaat het nu met je? Heb je het vruchtzakje verloren?
     
  8. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Het was rond 3.30 over wat betreft kramp, maar tot dan toe nog niet heel veel verloren. Hopelijk komt dat vandaag nog op gang.
     
  9. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Fijn dat de krampen over zijn, hopelijk komt het inderdaad snel op gang. Sterkte, ik weet hoe het voelt :(.
     
  10. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Sterkte meis, hopelijk zet het goed door!
     
  11. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Heb een uurtje geleden een groot stolsel verloren dat kwa maat aardig overeenkomst met de maat vd vruchtzak die ze gemeten hebben van de week. Dus voor nu ga ik ervan uit dat het gelukt is. 5april krijg ik controle of baarmoeder leeg is.
     
  12. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Sterkte meid, erg is het he! Ik heb drie weken geleden ook cytotec gebruikt, ook met 4 tabletten en mocht er na 24 uur nog niks begonnen zijn, nogmaals 4 tabletten inbrengen. Bij mij begon het bloedverlies na 2 uur en de heftige krampen na 4 uur en toen ook alles "verloren". Daarna was de pijn ook weg. Heb nog wel ongeveer 12 dagen gebloed.

    Hoop dat ze op 5 april kunnen bevestigen dat je baarmoeder er goed uit ziet, dat het leeg is. Dan kun je het een plekje geven. Sterkte deze tijd!
     
  13. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Hier na 4 uur krampen en na 5 eerste bloedverlies. Bij elk bloedverlies wat stolsels. en vanmorgen de vruchtzak verloren. Maar verder tussendoor weinig bloedverlies. Ik wacht het wel af tot 5 april. Ben echt gesloopt na vannacht dus wil niet nog zo'n nacht.
     
  14. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Bij mij begon het vrij snel. Na een uurtje of 2 begon het, niet met krampen, maar het gevoel alsof ik ineens helemaal leeg liep. Na een uur of 4 in totaal was het klaar. Ik heb tijdens die 4 uur wel krampen gehad.

    Hopelijk ben je er snel vanaf en helemaal schoon.
     
  15. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Sterkte het is niet niks

    Ik heb ook 4x cytotec mee gehad
    Maandag, 1 ochtend en 1 in de avond
    Dinsdag, 1 ochtend en 1 in de avond

    Nadat ik ze die maandag had ingebracht heeft het ongeveer 5 uurtjes geduurt voordat de buikpijn kwam, alleen ik verloor eerst een slijmprop waarvan de tabletten meekwamen.

    Bij de andere ingebrachten heb ik maar 3 stolstels bloed verloren meer niet.

    2 weken na gebruik had ik een extra echo voor controle, helaas had de cytotec geen effect bij mij en kreeg ik een curretage vorige week vrijdag.
     
  16. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Het valt mij op dat iedereen het anders heeft gekregen. Ik moest er 4 tegelijk inbrengen. Heb vanmorgen een groot stolsel verloren, dat in formaat klopte met de gemeten vruchtzak.
     
  17. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
  18. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Nog steeds niet veel bloedverlies. Dus ben er redelijk onzeker over of het gelukt is. Maar ben er zo beroerd van geweest dat ik de tweede dosis niet durfde te pakken. Ik wacht nu rustig af tot donderdag. Dan heb ik de controle.
    Voel me iig niet meer zwanger. Dus zou betekenen dat hcg wel aan het dalen is en mijn lijf het zelf op zou moeten pakken binnenkort. Daar hoop ik nu maar even op.
     
  19. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Hoe was je echo vandaag @Elletje?
    Hopelijk was je schoon en blijft je nog een dosis pillen of een curretage je bespaard!
     
  20. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Helaas. Er was wel te zien dat er wat was gebeurd, maar vruchtzak zit er nog steeds. Zondag een tweede dosis pillen en de 13e opnieuw een echo. Nu eerst een paar dagen genieten in Engeland.
     

Deel Deze Pagina