Dag 25 na curettage nog zo duidelijk positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mollyq, 25 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mollyq

    Mollyq Niet meer actief

    Wie heeft er ook nog zo duidelijk getest 3,5 week na curettage?

    Moet deze week terug naar de gyn want volgens hem is het niet normaal dat m'n testen niet lichter worden?!

    Ik maak me zorgen :(
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Hij is idd wrl duidelijk.
    Hoe lang was je zwanger? Want des te langer zwanger, des te langer het duurt voordat het hcg weg is.
     
  3. Leo78

    Leo78 Bekend lid

    10 feb 2012
    910
    394
    63
    Ja hoor, zowel na mijn curettage als miskraam door pillen had ik dik een maand later nog knallers. Mijn cyclus komt altijd pas na drie maanden op gang.
     
  4. Mollyq

    Mollyq Niet meer actief

    Ik was 7 weken zwanger.
    Is mijn eerste keer curretage geweest. Heb wel eens een "gewone" miskraam gehad en toen werd ik gewoon exact 4 weken na het begin van de mk weer netjes ongesteld. En had ook tussendoor negatieve testen.

    Dit is toch wel anders.

    Ik Google me suf maar vind idd reacties van lichte testen 3-4 weken erna maar geen knallers. Maar het kan dus wel helaas.
     
  5. Stretchfield

    Stretchfield Bekend lid

    3 jun 2015
    603
    108
    43
    Ik had op 31-5 mijn curretage en op 5-7 ongesteld. Op 2-7 nog een lichte test gehad. Daarvoor ook duidelijk positief. Heb tussendoor ook controle gehad met een echo. Alles bleek netjes weg te zijn maar me lichaam had nog tijd nodig. Sterkte!
     
  6. Mollyq

    Mollyq Niet meer actief

    Hoe lang heb je bloedverlies gehad na de curettage?
     
  7. Mollyq

    Mollyq Niet meer actief

    Mijn testen lopen trouwens op. Dus daarom vertrouw ik het niet.
     
  8. Graag een 2de

    Graag een 2de Actief lid

    26 jul 2016
    136
    25
    18
    NULL
    NULL
    Hoi sterkte met het verwerken van je miskraam. Als je testen oplopen is de kans aanwezig dat er nog wat achter is gebleven en dat daarom de testen weer oplopen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijg.
     
  9. Stretchfield

    Stretchfield Bekend lid

    3 jun 2015
    603
    108
    43
    De eerste twee dagen gevloeid. Daarna tot 3-7 met afvegen wat bloed, was niet veel. Toen een dag niks en daarna menstruatie van drie dagen. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
     
  10. Mi2017

    Mi2017 Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.569
    925
    113
    Kun je miss ook een onderzoek aanvragen????
     
  11. Mollyq

    Mollyq Niet meer actief

    Donderdag moet ik terug naar de gyn voor een echo en bloedafname. Dus zal eerst dat moeten afwachten.
     
  12. Mollyq

    Mollyq Niet meer actief

    De bovenste foto is van gister met ochtend urine. De onderste is van einde van deze middag.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Mi2017

    Mi2017 Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.569
    925
    113
    Zou je t niet eerder doen.. je weet nooit wat er nu in je lijf gebeurt:(
     
  14. Mollyq

    Mollyq Niet meer actief

    Ik heb vandaag nog gebeld met de gynaecoloog, die gaf aan dat t niet echt normaal was nee. Maar geen spoed. Want heb nagenoeg geen bloedverlies meer, geen buikpijn en ook geen koorts.
    Mocht ik dat wel krijgen mag ik eerder langs komen.

    Begin me nu af te vragen of ik niet gewoon weer zwanger ben. Al zou dat practisch onmogelijk zijn omdat ik nog geen negatieve test heb gehad en dan zou ik op de dag van de curretage weer bevrucht moeten zijn
     
  15. Mi2017

    Mi2017 Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.569
    925
    113
    Of miss hebben ze niet goed hun werk gedaan.... fijn dat je toch hebt gebeld... en hopelijk geen buikpijn..
    Vreselijk dit verdriet te moeten verwerken.. dikke digi knuff❤️
     
  16. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Hmm gek inderdaad dat de test zo donker blijft. Nieuwe zwangerschap lijkt mij gek zoals je zelf al aanhaalt, en met een test zo donker als deze zou je toch al enkele weken zwanger moeten zijn.

    Misschien is er nog wat weefsel blijven zitten?
    Heb je eerder een echo gehad met een echt vruchtje? Het zou ook nog een mola kunnen zijn maar dat komt heel weinig voor.
     
  17. Mollyq

    Mollyq Niet meer actief

    We hebben idd een echo gehad, ook nog een kloppend hartje gezien.
    Restweefsel was 14 juni niet te zien.
    Afwachten is zo moeilijk en ben zo ongeduldig!
     
  18. Mollyq

    Mollyq Niet meer actief

    Het is idd erg heftig allemaal. Ben inmiddels ook met een psycholoog wezen praten. Ik kan dit zou niet afsluiten. Onze kinderwens was afgesloten na 3 prachtige kinderen. Dit kwam er "even" tussendoor ondanks dat ik een spiraal had.
    Maar nu is onze kinderwens weer aangewakkerd. En willen we in de toekomst toch weer opnieuw proberen voor een vierde. Over een jaartje ofzo als ook de jongste naar school gaat.
     
  19. Mi2017

    Mi2017 Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.569
    925
    113
    Och meis wat is jou verhaal herkenbaar, mij overkwam t in 2014 alleen had ik geen jaar of paar jaar meer om mijn kinderwens in vervulling te laten gaan.. ivm me leeftijd, inmiddels heb ik al meer dan 7 mk achter de rug :( ik weet ook niet of t nog mag gaan lukken..
    Bij gyn geweest, alles ziet er goed uit...dus ja weet t eigenlijk ook niet meer.. maar ik wens jou en alle vrouwen die t wensen een wonder toe ❤️
     
  20. Mollyq

    Mollyq Niet meer actief

    Vandaag ongesteld geworden(denk ik).

    Heb een cyclus van 26 dagen stipt en is nu precies dag 26. Ook nog wel een knaller. Nu snap ik er helemaal niets meer van! Gelukkig morgen meer duidelijkheid!
     

Deel Deze Pagina