dag kleine vlinder :(

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door melissanda, 21 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melissanda

    melissanda Actief lid

    25 mrt 2013
    103
    0
    16
    noord holland
    Dag allemaal,



    Op zaterdag 04-06-2016 ben ik bevallen van een mooie zoon*.

    Hij woog 175 gr. En dit was ook veelte laag. Het blijkt dat onze kleine man op een gegeven moment geen voeding meer kreeg via de navelstreng. Ook leek het bij de geboorte of er een verstopping zat in de navel. Dat hij geen voeding kreeg bleek achteraf geen verrassing. N.l Bij de controle echo's. 16 weken , 17 weken ,bleek het maagje niet gevuld te zijn. En bij 20 weken weer niet. Onze kleine man is rond deze week ook overleden in de buik.

    Ik probeer veel van mij af te schrijven en erover te praten. maar emotioneel is het zo rollercoaster. IK heb hele heldere uren dat het goed gaat en ik heel trots over hem kan praten en de mooie dingen terug kan halen. En ook momenten dat ik alleen maar huil.

    Woensdag 8 juni hebben we definitief afscheid genomen . we hebben onze kleine man laten cremeren. Met een mooie kleine dienst met een besloten kring. Pff ik mis hem zo erg . Gelukkig hebben we vele mooie foto;'s gemaakt en heb ik hem nog kunnen vasthouden.

    p.s:
    ik was zwanger van een twee eige- tweeling De eerste overleed met 8 en halve week.

    Nu gaat het weer een stukje beter en krijg ik langzamerhand mijn leven weer op de rails.
     
  2. Lieke84

    Lieke84 Fanatiek lid

    1 jun 2011
    3.016
    1
    38
    Ach meid. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoontje en gecondoleerd met het enorme verlies van hem.
    Veel sterkte de komende periode en doe vooral waar jij je goed bij voelt.
     
  3. melissanda

    melissanda Actief lid

    25 mrt 2013
    103
    0
    16
    noord holland
    Dankjewel lieke.

    Dat komt helemaal goed. ik neem alle tijd en ruimte om dit alles goed te kunnen verwerken.
     
  4. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Oooh meis wat schrijf je dit ongelofelijk sterk! Allereerst gefeliciteerd, maar ook gecondoleerd.

    Het is volkomen logisch dat het verdriet je soms overvalt. Dat doet het mij na 2 jaar nog steeds! Je kleintje is o zo welkom en dan ineens valt je droom in duigen. Je leven wordt er anders op en het is en blijft je zoon.

    Neem er echt de tijd en ruimte voor om het te verwerken. Je bent nu bijna 3 weken verder naar de geboorte, dat is zo kort nog maar.
     
  5. melissanda

    melissanda Actief lid

    25 mrt 2013
    103
    0
    16
    noord holland
    dankjewel daphne :)
     
  6. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Heel veel sterkte met het verlies van jullie zoon!
     
  7. melissanda

    melissanda Actief lid

    25 mrt 2013
    103
    0
    16
    noord holland
    dankjewel jajo. Voor jouw hetzelfde :( lees in je handtekening.
     
  8. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ja klopt, bij 16 weken bleek ons zoontje een lethale skelet dysplasie te hebben en bij 17 weken ben ik van hem bevallen. Erg moeilijk geweest, maar nu weer zwanger. Gaan ze nog onderzoeken hoe het is gekomen? Of je stollingsproblemen hebt oid?
     
  9. melissanda

    melissanda Actief lid

    25 mrt 2013
    103
    0
    16
    noord holland
    dag jajo , jeetje wat een klap om dit te moeten horen. En gecondoleerd met je verlies en tegelijke tijd gefeliciteerd met de geboorte van je zoon :(.

    Vrijdag krijg ik mischien uitslag. als dat er is. Ik kreeg medicatie voor anti stolling ivm dat het een tweeling zwangerschap was. MAar nam die niet meer regel matig in aangezien het ene vruchtje overleden was . en onze zoon zo goed groeide op een gegeven moment.


    p.s. gefeliciteerd met je zwangerschap hopelijk mag het nu allemaal goed gaan.
     
  10. melissanda

    melissanda Actief lid

    25 mrt 2013
    103
    0
    16
    noord holland
    Vandaag de brief binnen gekregen dat we de as op kunnen halen. wat een intens verdriet . En tegelijkertijd een opluchting. We mogen eindelijk onze kleine man ophalen en hem een mooie plekje in ons huissie geven. Och klein mannetje wij missen je zoo vreselijk.
     
  11. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.599
    2.170
    113
    Heel veel sterkte meis
     

Deel Deze Pagina