Dagje efteling

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ammie1984, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ammie1984

    Ammie1984 Bekend lid

    12 nov 2012
    773
    68
    28
    Mijn dochter heeft volgende week maandag en dinsdag studiedag. We hebben nog kaartjes van de Efteling liggen, dus daar willen we die dagen gebruik van gaan maken.
    Op de kalender op de website van de efteling zijn beide dagen gekenmerkt als rustige dag.

    Welke dag zouden jullie gaan? Zou de dinsdag bv nog iets rustiger zijn dan een maandag, of zal dat niet veel uitmaken?
     
  2. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Heb jij geluk, ik werk bij de efteling.

    We merken vaak dat de dinsdag het rustigst is in het park, omdat op maandag vaak de laatste bezoekers van de accommodaties vertrekken en op dinsdag komen de nieuwe mensen aan, maar die komen vaak pas later op de dag en gaan dan op woensdag naar het park. Maar het is sowieso vrij rustig in het park op moment. ;)
     
  3. Msee

    Msee Niet meer actief

    Weet niet hoe zij Jokie en Jet vindt, maar hier zou het een grote ramp zijn als we volgende week gaan, Carnaval Festival is dicht...
     
  4. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    klopt 25 tot 29 september is carnaval festival gesloten.
     
  5. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.606
    3.853
    113
    Ik heb idd ook wel eens begrepen dat dinsdag de rustigste dag is.
    Maar mijn ervaring is dat het op maandag in deze periode ook lekker rustig is.
    Veel plezier in ieder geval!
    Wij waren er afgelopen zaterdag met het gezin en volgende week mag ik nog een keer met een vriendin☺
     
  6. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.399
    6.937
    113
    Vrouw
    Wij zijn vandaag geweest. Vond het toch vrij druk, had verwacht dat het rustiger zou zijn.

    Heb wel Dennis Weening gezien ;)
     
  7. sillies

    sillies Fanatiek lid

    15 aug 2013
    3.131
    1.370
    113
    Wij zijn maandag geweest en ik vond het ook niet rustig. Ik wil niet weten hoe druk het is op een volgens de website drukke dag :confused:.
    Maar wel geweldig leuk gehad! Ik had er geen zin in, maar het was voor onze dochter veel leuker dan ik had verwacht (zeker 15 jaar geleden dat ik er was). We hebben genoten.
     
  8. Stringetje

    Stringetje Fanatiek lid

    7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Maandag zou schijnbaar altijd drukker zijn in pretparken vanwege schoolreisjes e.d. (geen idee waarom, maar daar is heel verrassend de maandag een populaire dag voor).
    Veel plezier iig.
    Oja als ze nooit bij Carnaval Festival geweest zijn weten ze niet wat ze missen. ;) Maar ik snap het wel dat dat een ramp is als dat normaliter als hoogtepunt wordt gezien.
     
  9. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.457
    10.660
    113
    Ik zou op maandag gaan, zodat de kinderen en ikzelf op dinsdag lekker konden bijkomen. Is altijd best vermoeiend dat gesjouw door de Efteling. Wel alleen als het weer op beide dagen goed is. Anders zou ik dat doorslaggevend laten zijn.
     
    RoxannaG vindt dit leuk.
  10. Ammie1984

    Ammie1984 Bekend lid

    12 nov 2012
    773
    68
    28
    We hebben er inderdaad voor gekozen om as maandag te gaan om de reden die je aangeeft.
    Zal misschien iets drukker zijn dan dinsdag, maar vast rustiger dan in het weekend.
     
  11. Tweekids

    Tweekids VIP lid

    26 aug 2012
    13.148
    329
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Wij gaan morgen, ben heel benieuwd naar de drukte haha
     
  12. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    Ik zou idd maandag gaan en dan dinsdag bijkomen.

    Ik was er vorige week en toe was het ook rustig. Merk zelf nooit verschil tussen doordeweekse dagen, behalve vrijdagen dan.
     
  13. linnim

    linnim Fanatiek lid

    24 mrt 2009
    2.012
    360
    83
    in nederland
    Het was vandaag enorm druk. Park was wel een uur langer open. Zijn nu op weg naar huis. Alvast veel plezier
     
  14. Tweekids

    Tweekids VIP lid

    26 aug 2012
    13.148
    329
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Het was idd enorm druk (bord dat ze langer open waren zagen we pas toen we al bij de uitgang waren dan ga je ook niet weer terug.)
    Maar vonden het geen ramp om in het zonnetje in de wachtrij te staan :)
     

Deel Deze Pagina