Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim1612

    sim1612 Bekend lid

    10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    ps baboe, heb je altijd zo laat in jouw cyclus dan een eisprong?
     
  2. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    he meiden,

    @ lotte: ooh meid wat jammer :( had het zo gehoopt voor je!! Zucht... Gelukkig heb je iets heel mooois om naar uit te kijken!! En hopelijk lukt het daarna ook gewoon heel erg snel!!!
    Knuffel!

    @ andere meiden: ziet er op zich veelbelovend uit, jullie kaartjes! Ik zie dipjes en weer hoge temperaturen... ben benieuwd!
     
  3. baboe

    baboe Bekend lid

    15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Nee, meestal tussen de 18e en 21ste dag! Raar he?
     
  4. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ baboe: jouw dip zit er wel veelbelovend uit hoor!
    Nu hebben ook sommige niet zwangeren dit, maar ik vind 'm goed dr uit zien voor nu!!
     
  5. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    En dan nu zorgen dat ie mooi gaat stijgen morgen of overmorgen!! :D
     
  6. sim1612

    sim1612 Bekend lid

    10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Wat kan het lichaam toch ook raar doen....BAH!!
    Ik heb net ook lopen te veranderen in FF, maar toch weer terug gezet op dag 14. Want als ik de periode voor ei vergelijk met die van Mei, is het verloop bijna gelijk....en eigenlijk zit ik standaard wel op een cyclus van 24 t\m 28 dagen max. Maar wie weet is het deze maand van slag door MK....en is ei toch later gekomen dan anders, dag 17 dan...We shall see....
    Zo, ga stoppen nu, poetsen in huis :x...moet ook gebeuren he?

    En scorpion, ik denk ook wel dat t een goed teken is, die dip, en nu temp weer wat hoger....maar ik vind het zo lastig omdat iedereen weer anders is....en dat is eigenlijk balen, hadden we allemaal maar standaard kaartjes die je kunt vergelijken, zwanger of niet zwanger en geen twijfel gevallen ;)
     
  7. Lotte1981

    Lotte1981 Actief lid

    9 jun 2009
    432
    0
    0
    Hoi Meiden,

    Wat lastig allemaal jullie temperatuurtkaartjes.... misschien heeft FF wel gelijk hoor... die is toch zo geprogrameerd op de gemiddelden van duizenden kaartjes....

    Maar ik heb ook ff meegekeken:
    Baboe: ik denk dat jij hebt geovuleerd rond de spotting, de ff geeft aan dat je al hebt geovuleerd voordat je + ovutesten had... dus de 2e tempstijging is denk ik beter, en je kan best een keertje later ovuleren door bijv wat spanningen... zo ben ik geboren (ik was NIET gepland...mn moeder had stress voor een examen en dacht in de veilige zone te zitten hahahah)

    SIm: ik denk dat jij op zondag 5 juli hebt geovuleerd

    Maar goed mijn mening is op gevoel ;)

    Hier nog geen duiveltjes.... owwwwwwwwww als jullie er toch aan komen, kom dan maar direct....:) hiihihih

    Liefs Lotte
     
  8. baboe

    baboe Bekend lid

    15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    @Lotte, dat is precies ook mijn gevoel. Ik had nl zondag en maandag echt ovulatiepijn. Ik denk zelf dat ie dinsdag is gesprongen (en niet donderdag zoals ff eerst aangaf en al helemaal niet zaterdag want toen voelde ik niets en had ook negatieve testen). Dank voor het meedenken.
    @Lindavnr, ik heb nog nooit een innestelingsdip gehad...Wie weet! Ik word er nog niet echt vrolijk van want iedere maand vind ik wel weer iets dat nét anders is en dus zou kunnen betekenen....blabla. Maar goed, het kan geen kwaad en we duimen voor hoge temp morgen.
    @Lotte; nog steeds geen duiveltjes? Heb je wel het gevoel dat ze eraan komen? (buiten de darmkrampen om zeg maar)

    Ik heb dienst vandaag dus vertrek zo naar mijn werk. Baal ervan want ik vind het net zo gezellig om met jullie te beppen hier!

    Hey Linda, hoe voelt het om zwanger te zijn? Heb je al ergens last van (behalve van een enorme happy grin?)
    Liefs
     
  9. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    He baboe,
    Nou... het voelt heel vreemd! haha.
    Ik ben 3 rondes eerder ook zwanger geweest en net toen ik er aan gewend was dat ik écht zwanger was, kreeg ik met 6 weken een mk.
    Dus nu voel ik me heel raar. Ik ben ontzettend blij, maar ook een beetje bang...
    'gaat het nu wel goed, voel ik wel genoeg, zit het wel echt goed of zit het er al niet meer?'

    Los van die twijfels ben ik wel écht ontzettenddddd blij! Gelukkig is het ons weer gelukt en dat is toch wel een bevestiging. in 7 rondes zijn we 2 keer zwanger geworden, dus qua vruchtbaarheid zitten we goed!
    Nu nog dat het allemaal goed blijft zitten.
    Maarrr we blijven gewoon positief en gaan er vanuit dat het nu helemaal goed gaat! :)

    Ik heb alleen wat steekjes in mijn buik en het gevoel alsof ik spierpijn heb in mijn buik. dat had ik mijn vorige zwangerschap ook. :)
    Ook mijn borsten zijn wat gespannen. (maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden)


    Werk ze dadelijk meis! Enne.. hopelijk is dit dipje goed nieuws! :)
    Duim duim duim!!!
     
  10. Lotte1981

    Lotte1981 Actief lid

    9 jun 2009
    432
    0
    0
    @linda: ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat deze keer!! Jullie zijn inderdaad goed vruchtbaar!! Ik begrijp heel goed dat je bang bent, maar de kans is groter dat het gewoon goed gaat, dan dat het (weer) fout gaat!!!

    @ baboe: ik heb nu geen ongie gevoel meer, darmkrampen ook weg... wel lage temp natuurlijk (was wel wat vroeger trouwens vanmorgen, maar zal wel niet zo veel uitmaken) ik ga er vanuit dat het toch gaat doorzetten... de kans ik wel zooooo klein dat het geen ongie wordt... maar laten we hopen dat ik deze maand dan maar gewoon ongie wordt, want vorige maand had ik niet echt iets doorgehad (hoe raar ook,.... want ben toch meestal dan wel goed ziek... maar goed....)

    Ik duim en duim en duim voor jullie allemaal.... voor snel + resultaten en voor linda dat alles voorspoedig blijft gaan!!

    Knuffel voor iedereen
    Liefs lotte
     
  11. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Dankje meis :)
    ben ik weer een beetje gerustgesteld! hihi :)

    Hopelijk komen bij jou gewoon gauw de duiveltjes nu.... of een hele onverwachte verrassing..!
     
  12. catty

    catty Lid

    14 apr 2009
    95
    0
    0
    Ik ben even met tempen gestopt. Volgens mij deed ik het niet altijd goed. Ik doe het vroeg in de ochtend en ben dan nog niet helemaal wakker :) Nu maar even afwachten op mijn NOD a.s. vrijdag...
     
  13. Scorpion

    Scorpion Fanatiek lid

    7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik ben ook nooit wakker hoor als ik temp, maar mijn thermometer onthoud de laatst gemeten temp :D
     
  14. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oh das wel handig zeg! zon luxe thermometer heb ik ook weer niet ;)
    haha ik onthield het altijd goed gelukkig haha en als ik echt half slapend was, zette ik het ff in mijn telefoon :)
     
  15. Scorpion

    Scorpion Fanatiek lid

    7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    3,95 bij blokker ;)
     
  16. baboe

    baboe Bekend lid

    15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ik heb altijd een tempstaatje uitgeprint naast bed liggen en ik vul hem dan meteen (bij het licht van mijn mobiel) in. Anders ben ik het echt kwijt. En die van mij onthoudt het helemaal niet! Ik ben ook wel eens terug in slaap gevallen terwijl ik aan het tempen was, haha. Best gevaarlijk..!
     
  17. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oei; woops! hahah
     
  18. baboe

    baboe Bekend lid

    15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Vandaag in het ziekenhuis even de uitslag opgezocht van het progesteron dat geprikt is (vanochtend) en die was goed! Hij was 40,1 en volgens mij is dat prima. Op zich heel fijn dat al die bloeduitslagen goed blijken en de eerste echo van de baarmoeder en eierstokken ook, maar dan vraag je je toch af waarom we al 2 jaar tóch niet zwanger worden (partner's zaad-prima!). Heel vreemd.
     
  19. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm werk je zelf in het ziekenhuis dan baboe? handig hihi :)

    Maar wel raar idd dat jullie de oorzaak nog niet echt gevonden krijgen..
    Wist niet dat je al 2 jaar bezig was.. :(
     
  20. baboe

    baboe Bekend lid

    15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hey Linda,
    Werk zelf in het ziekenhuis ja. Echt wel handig, kan vrij gemakkelijk dingen geregeld krijgen(snellere afspraken, keertje extra bloedprikken en zélf, heel snel, de uitslagen zien!). Ja, zijn al 2 jaar bezig. Wel een periode moeten stoppen ivm medicatie. Ik heb een aantal autoimmuunaandoeningen die het allemaal wat gecompliceerder maken. De vervelendste daarvan voor zwangerschap is mijn schildklier. Ik maak antistoffen aan en waarschijnlijk zit daar het probleem. We blijven heel hard hopen!xx
     

Deel Deze Pagina