Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm dus tis hiervoor misgegaan sim? Wat rot.. :(

    Ik heb de cyclus hiervoor alleen de laatste 4 dagen van mijn cyclus getempt en toen zakte die 1 dag voor nod volgens mij.
    Deze eerste ronde tempen was het gelijk raak en zit ie nog netjes op 37 :) Temp nog een dagje of 2 door en dan vrijdag nog een test om te kijken of ie mooi donker is, en dan geloof ik het wel met dat tempen!
     
  2. sim1612

    sim1612 Bekend lid

    10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @linda en Baboe, ik ben wel benieuwd hoe mijn temp verloopt ivm mijn ongi....
    Weet je wat ik net wel heb gedaan.....? Mijn ovulatietest "gedipt".... En er komt een redelijke duidelijke testlijn, niet zo donker als controlelijn.....Maar je ziet echt wel goed.....
    Ik weet wat dat evt kan betekenen, maar t kan ook niets zijn....
     
  3. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    "gedipt"? hihi.

    Maarre.. hmm.. dat heb ik ook een keer gedaan en toen was ie bij mij, bij mijn vorige zwangerschap, ook redelijk donker... spannend zeg!! maar idd wat je zegt; het kan ook niets betekenen.. .maar hoop van wel!! :D
     
  4. sim1612

    sim1612 Bekend lid

    10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Wat een ellende die laatste paar dagen...pfff...
    We wachten morgen temp ff af, en of er al een ongi onderweg is!
    En anders doe ik toch maar ff een testje, weet ik zeker hoe t er voor staat!

    Tot morgen en voor straks...slaap lekker!
     
  5. Lotte1981

    Lotte1981 Actief lid

    9 jun 2009
    432
    0
    0
    Lieve dames!!

    Ik hoop voor iedereen dat de tempjes morgen nog lekker hoog zijn!!! Iedereen verdient het een wondertje deze maand in haar buikje te hebben :)

    Vanmorgen dacht ik echt dat de duiveltjes er goed waren... met afvegen paar "bruinrode vlekjes" en ziek... maar het is toch nog niet zo goed doorgezet als moet..... hebben jullie weleens menstruaties die heeeel licht zijn???? Dus ook zonder rood bloed?? Ik temp morgen ook nog wel ff maar denk wel dat dit mn menstruatie is al is het toch nog niet zoals het zou moeten zijn...

    Liefs lotte
     
  6. Scorpion

    Scorpion Fanatiek lid

    7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ja ik heb een ongi die is de 1e dag minimaal en de 2e dag een beetje en thats it.
     
  7. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi nee ikke niet.. heb altijd 4 of 5 dagen lang meeeer als genoeg ;)
     
  8. baboe

    baboe Bekend lid

    15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ik ook altijd 2 dagen minimaal, dan drie dagen heel zwaar, dan nog 2 dagen een beetje. Zet ie toch niet goed door Lotte? Bij mij begint het wel altijd met 2 dagen een beetje bruinverlies hoor, nooit meteen met rood bloed en nooit meteen veel. Liefs en welterusten voor allemaal!
     
  9. Scorpion

    Scorpion Fanatiek lid

    7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
  10. baboe

    baboe Bekend lid

    15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    @Scorpion; inderdaad een dip en het zou de verkeerde kant op kunnen gaan, maar je zit nog ruim boven de streep toch? Ik heb het nog niet opgegeven voor jou hoor!

    Mijn temp was vanochtend ineens weer gestegen. Herkent 1 van jullie dit? IK heb al een aantal dagen gigantisch veel last van mijn boops en vanochtend is het ineens een stuk minder....Is dat een slecht teken...??:(
     
  11. sim1612

    sim1612 Bekend lid

    10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Goedemorgen Scorpion.

    Das balen, je had natuurlijk gehoopt dat ie hetzelfde bleef en nog liever: dat ie hoger was geweest....Maar 0.1 zegt nog niet zo heel veel vind ik.....Ik had vorige maand ook echt een temp dip op dag 15, maar op dag 16 ging die weer naar de 37....en ik heb wel eens gehoord dat 37 de zwangerschapstemp is.....Het kan nog alle kanten op gaan!!
     
  12. Scorpion

    Scorpion Fanatiek lid

    7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    jou kaartje lijkt mij juist goed
     
  13. baboe

    baboe Bekend lid

    15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    jullie zijn er ook vroeg bij zeg! Ik had hier nog niemand verwacht!
    Fijne dag, ik ga werken, kan helaas niet computeren tijdens mijn werk! Grtz
     
  14. sim1612

    sim1612 Bekend lid

    10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    En ook goedemoren Baboe...
    Wat zijn we allemaal weer lekker op tijd wakker he?!:)

    Het is een flinke stijging! Ziet er goed uit.
    En de pijn in jouw boobs.....ik zou het niet weten.....
    maar houd gewoon die hoge temp van jou aan, want dat ziet er goed uit!!
     
  15. sim1612

    sim1612 Bekend lid

    10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @scorpion....ja het ziet er tot nu toe nog wel goed uit....maar morgen mijn NOD dag...En anders misschien toch maandag NOD...Maar ik denk wel dat ik vandaag ff testje haal, weet ik gewoon zeker hoe ik ervoor sta, hier word ik gek van!
     
  16. Scorpion

    Scorpion Fanatiek lid

    7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    killing he :D
     
  17. sim1612

    sim1612 Bekend lid

    10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hahahaha, echt waardeloos!!! :D
     
  18. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hello! haha ook hier nog een vroege vogel ;)
    Helaas wel vanuit het werk en moet ook zo weer gauw verder, maar toch ff snel een reactie!

    @ Sim; ziet er hoopvol uit meid! je zit mooi op 37 graden!

    @ Scorpion: 1 graad wil nog niet zo veel zeggen meid.. tis echt ff afwachten wat ie dan morgen doet.. als ie nog verder zakt, denk ik dat dat geen goed teken is..maar als ie hetzelfde blijft of stijgt lijkt het toch wel goed te zitten... wacht het even af, er is nog niets van te zeggen!

    @ Baboe: Goeie stijging! Dat het gevoel nu even iets minder is zegt niet zo veel volgens mij hoor! maak je dr niet te druk om!
    NU die temp mooi zo hoog houden!
     
  19. sim1612

    sim1612 Bekend lid

    10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Ik heb net een kruidvat testje gedaan....net zo negatief als het maar kan :x zelfs niet iets vaags....tegen het licht gehouden,op z`n kop gedraaid, en alles gedaan wat je maar kunt voorstellen hoe je zo`n test bekijkt :D....en helemaal niets!
    Dus helaas voor mij deze ronde niet raak, op naar ronde 14....pfff.....
     
  20. Lotte1981

    Lotte1981 Actief lid

    9 jun 2009
    432
    0
    0
    Heej dames,

    Ik was wat later omdat ik weer ziek was vanmorgen...bah... maar nog geen echte ongi... misschien komt het wel door mn stress van de endometriosklappen afgelopen maanden (pijnpijnpijn, ziekziekziek, contract niet verlengt)....
    Mijn temp was vanmorgen ook lekker laag (36.4) dus tja...
    misschien voor zekerheid nog testje doen al hoop ik niet dat ie positief wordt want ik heb vanmorgen pijnstillers genomen die niet mogen bij zwangerschap :)

    Even op jullie terugkomend:
    Alle tempjes zien er nog super uit hoor!!! Ik ben trots op jullie!!
    Scorpion: 1 iniminidalinkje maakt echt nog niet zo veel uit!! Alles kan dan nog...

    Baboe: You go girl!!!! Echt super dat ie gestegen is weer, lijkt dat je wel een innestelingsdipje hebt gehad!!!

    Sim: misschien wel gewoon te vroeg getest??? Want je temp is goed!!!

    Succes
    Liefs Lotte
     

Deel Deze Pagina