de ex van mijn vriend

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poespoes, 30 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhaasje

    3 jul 2008
    13
    0
    0
    Ben ik helemaal met Rozemarijke eens! Ik heb het zelf ook (helaas) meegemaakt. Laat haar maar lekker doorgaan met nare dingen over je te zeggen. Op een dag pikt hij het niet meer en zal hij haar eens zeggen hoe hij erover denkt. Het lijkt me beter als je zelf geen contact zoekt, hoe moeilijk dit ook is. Ze heeft je dan precies waar ze je hebben wil. Laat je relatie niet kapot maken door zo'n stomme (h)ex. Daar geniet ze alleen maar van. Mijn man was het op een gegeven moment ook meer dan zat dat hij er alsmaar tussen zat. Als jij de begripvolle liefhebbende vriendin bent, en zijn ex maar doorzeurt over je, komt alles wel in orde, geloof me maar. Dat wil niet zeggen dat je alles maar hoeft te pikken, je mag je vriend best laten weten dat het je zeer doet dat ze zo over je denkt. Als hij niet van je zou houden en haar terug zou willen, was dat vast allang gebeurd!
    Hou vol meid, heb geduld!
     
  2. lovelyengeltje

    lovelyengeltje Fanatiek lid

    8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik snap precies hoe je je voelt.
     
  3. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Ik kan me enigszins voorstellen hoe dat in z'n werk gaat hoor ;) Maar onderschat dan vooral ook de vader niet. Het kan uitdraaien op een keihard juridisch gevecht. Maar oh wee, mijn man hoeft er niet mee aan te komen dat hij niet op komt voor mij en mijn kind (gelukkig zitten wij niet in die situatie maar heb wel een 'bijzondere' schoonmoeder die het ons af en toe moeilijk maakt).
     
  4. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    <babyhaasje>: Laat je relatie niet kapot maken door zo'n stomme (h)ex.

    Hihi, leuke woordspeling, die had ik nog nooit gehoord, :) Toepasselijke naam voor veel exen, :-D
     

Deel Deze Pagina