De Haakclub.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jsvlinder, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jsvlinder

    Jsvlinder Niet meer actief

    Tjonge hey!!! Net drie granny's volgens de eerste methode van Mickey aan elkaar gehaakt, ben er een halfuur mee bezig geweest;), pfoeh. Maar het wordt leuk:D

    Nu even stofzuigen en dan mijn mannetje van het kdv halen.

    Fijne avond allemaal.
     
  2. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ingrid , ik heb mijn haaknaalden, schaar en stopnaalden ook in een etui. Vind het wel makkelijk hoor. Mijn moeder heeft een haakdoosje maar ik vind dit net zo handig. Een etui zit nl dicht met een rits.

    Nachtzon, hier ook wel eens een zere hand/duim van het haken. Maar dan heb ik ook wel een paar uur zitten haken.
     
  3. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Boney, wat is evert leuk!!!!

    Dobbel jij kan ook mooi haken. Uit dat notoir waar jij het konijntje, de giraf en de poes hebt gemaakt, ga ik het aapje met banaan van maken.

    Ik heb 2 vriendinnen aan het haken gekregen :D
     
  4. Nachtzon

    Nachtzon Fanatiek lid

    12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    lol die krampen zijn idd vrij stom :p mijn man lacht me altijd uit als ik weer met mn hand schud :p
     
  5. danip

    danip Niet meer actief

    Weten jullie misschien nog een leuk haakforum? Ik ken het ami forum al, alleen maak ik dus uiteindelijk niet zo veel ami's ;)

    @ Dobbel, met welke garen heb je de fluffy koosje gehaakt? Want dat lijkt mij ook wel leuk :) Is dat wat makkelijk te doen? Ik heb hier aal pluizige wolletjes met "haar" maar daar kan ik niet mee uit de voeten.
     
  6. Boney

    Boney VIP lid

    23 dec 2006
    16.784
    0
    0
    Danip, ik zit ook op het amiforum en ik haak ook meer andere dingen dan ami's. Vind dekentjes, sjaals of zo gewoon veel leuker. Of mutsen.. Dat kan namelijk ook voor de tv of overdag terwijl ik met m'n dochter speel. Ami's moet je steeds tellen en als ik eenmaal een patroon van een sjaal of zo doorheb dan hoef je niet steeds te tellen.
    Maar het maakt voor dat forum geloof ik niet uit wat je haakt. Ik zou ook zo geen ander forum weten.
     
  7. Nachtzon

    Nachtzon Fanatiek lid

    12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
  8. Boney

    Boney VIP lid

    23 dec 2006
    16.784
    0
    0
    haakforum.nl is volgens mij niet echt meer actief? Staan veel oude berichten op.
     
  9. Boney

    Boney VIP lid

    23 dec 2006
    16.784
    0
    0
    Hier m'n poppendekentje tot nu toe.

    Bekijk bijlage 142403

    Weet niet of ik vanavond nog verder ga, misschien na het eten eerst nog even de tuin in. Maar nu eerst eten.
     
  10. Boney

    Boney VIP lid

    23 dec 2006
    16.784
    0
    0
  11. Dames... Ik kom jullie even een fijne avond wensen..

    Denk niet dat ik vanavond nog online kom. Ga zo sporten.. Is even andere koek dan haken... Maar net zo ontspannend..

    Toedeloe!! Fijne avond!
     
  12. dobbel

    dobbel Fanatiek lid

    12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Danip waar woon je in friesland, ik woon nl best vlakbij friesland, in een kwartiertje rijden ben ik in friesland.

    o ik hoop zo op een zonnetje morgen, dan ga ik even alle ammis (die ik nog heb, er is ook al wat van eigenaar veranderd) even mooi buiten op de foto zetten. en dan eens kijken of iemand een mooie fotocollage wil maken voor me zodat ik er een poster van kan maken.

    als iemand in de buurt woont, ik woon een half uur van zwolle, een kwartier van kampen en ememloord, een half uur van leleystad, en een kwartier van lemmer vandaan, dus best veel kanten kan je met me op, vind het wel gezellig denk ik om eens leker te haken met mede haaksters.

    boney je poppendekentje wordt leuk zeg,

    oja danip gewoon met zeeman shit heb ik koosje gehaakt maar die is niet pluizig, athans niet zo pluzig als dat andere garen, dit is gewoon 100 procent acryl, gehaakt met haaknaald 4.
     
  13. danip

    danip Niet meer actief

    Als je vlakbij Lemmer woont, dan woon je niet vlak bij mij ;) Ik woon vlakbij Dokkum.

    Weet je toevallig hoe die garen heet dan? Is dat Bianca?
     
  14. dobbel

    dobbel Fanatiek lid

    12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    ja het is bianca,

    oja dokkum is een eind rijden inderdaad.
     
  15. danip

    danip Niet meer actief

    Waar woon jij dan precies? (mag je ook wel pben hoor) Misschien kan ik er eens een ritje aan wagen. Dan kun je me nog wat trucjes leren ;)
     
  16. dobbel

    dobbel Fanatiek lid

    12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    dokkum is echt best ver, ik woon in kraggenburg, dat ligt precies tussen emmeloord en kampen,

    maar je bent natuurlijk meer als welkom, we kunnen ook best een keer met meer meiden ergesn afspreken mag hier, mag ook ergens anders, vind ik wel gezellig.
     
  17. lea

    lea Fanatiek lid

    ah boney je hebt ons gevonden;) Leuk dekentje ben je mee bezig, dan heeft de pop het niet meer koud in ieder geval.

    Vandaag ben ik bezig geweest met het haken van eierdopjes en eitjes, maar dit ging niet naar mijn zin, dus toen maar een cupcakeje gemaakt, staat in mn blog.
     
  18. Ben ik toch nog ff..

    Leuk cakeje Lea!! Heb ook gereargeerd in je blog..

    Heb me trouwens ook aangemeld op dat ami forum.. Ben benieuwd wat ik daar allemaal nog weg kan plukken voor creatieve ideeën!
     
  19. YenD

    YenD VIP lid

    31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    ik durf nog niet echt ergens aan te beginnen :( snap al die termen zoals stokjes enzo niet, dus ik wacht nog even...
    ben nu bezig met een kussen te maken, maar mn wol is op, morgen ff de zeeman overvallen dan kan ik weer door.

    als ik klaar ben met mn kussens ga ik wel wat anders proberen...
     
  20. MySe

    MySe Bekend lid

    14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    zo zo actievelingen! haha

    Ik woon denk ik het verst weg.. hahaha helemaal in zeeland :( Ik kom wel regelmatig in almere. N meeting lijkt mij wel een keer leuk :)

    Heeft er misschien iemand een patroontje van een hello kitty? Die wil ik voor mn buurmeisje maken, maar ik kan geen leuke vinden, ja een heel kleintje sleutelhangerversie. Maar ik kan niet zo goed een patroon aanpassen helaas.

    Nieuwe dames ook welkom hier!!!

    Mn kleine mannetje is nog steeds ziek, even ot, heeft al een week koorts :( en vraagt erg veel aandacht. Heeft vanmiddag eindelijk een abkuurtje gehad, ligt nu echt te hoesten in bed :(
    Zo zielig!
    Door t vele gesjouw etc heb ik bandenpijn nu! tjeee! Ik loop bijna te puffen hier hahaha. Moest t ff kwijt ;)
     

Deel Deze Pagina