nando's homepage

Discussie in 'Baby homepages' gestart door mama van nando, 19 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. we zijn reuze trots op onze kanjer dus als je zin hebt kun je ook een kijkje nemen op... www.dosreis.nl
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    lekker ding he!!

    ik zal ome rick even vragen z'n voorpagina te veranderen!

    kuss
    natasja (de tante van nando)
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik heb even snel gekeken
    Het is wel een mooi kereltje zeg
    Daar kan je trots op zijn!!!
    Je hebt ook een keizersnede gehad als ik dat goed zag?
    Wat zijn jou ervaringen daarmee als ik vragen mag?

    Groetjes Jolanda
     
  4. ik heb inderdaad ook een keizersnee gehad. Ik moet eerlijk zeggen dat het me heel erg is meegevallen. Ik kon de volgende dag al uit bed en op zondag (keizersnee op vrijdag) ging ik nando al zelf verschonen in de babykamer. Op maandag mocht ik al naar huis met nando.
    als ik de volgende keer keus had dan kies ik een keizersnee. Tuurlijk het duurd even voordat je weer helemaal op de been bent,maar ik heb het niet als naar ervaren.
    en mijn litteken is heel mooi....net een smalle glimlach.
    hoe is dat met jou gegaan?

    liefs mama van nando
     
  5. moet nog wel even zeggen dat ik het 10 dagen van te voren al wist dus ik kon me er echt op instellen.
     
  6. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    wat een lekker ventje en wat een OGEN!!!
     
  7. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik wist het een kleine week van te voren.
    Op dinsdag geprobeerd om de baby te draaien maar dat ging niet.
    Vrijdags intake gesprek en de maandag erop een keizersnede.
    Ik vond het ook allemaal reuze meevallen, ik vond het infuus het vervelendste.
    van maandag op dinsdag nacht heb ik een hele hoge bloeddruk gehad, en de zusters zeiden dat ik wel een knallende koppijn zou hebben maar ik had me nog nooit zo goed gevoeld!!
    Woensdag mocht ik weer uit bed en ik ben zaterdag rond een uur naar huis gegaan.
    Gelukkig mocht onze dochter ook mee.
    Ze was te licht maar ze deed het zo goed dat ze mee naar huis mocht.
    Als ik mag kiezen als het zover is dan wil ik ook wel weer een keizersnede.
    Waarom moest jij eigenlijk voor een keizersnede?
    Mijn dochter was het op de kop hangen zat hahaha
    geef haar groot gelijk!

    groetjes Jolanda
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nando lag ook in een stuit. ook hebben ze geprobeerd te draaien enzo, Accupuntuur ook geprobeerd geloof ik.

    Eigenwijze spruiten!
     
  9. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    hahaha ja maar ik kan er achteraf wel om lachen haha
    Jij wil toch ook niet negen maanden op de kop hangen haha
     
  10. ja nando lag ook in een stuit. Met week 35 geprobeerd om hem te draaien,maar die wilde niet. Dus nog 2 weken de tijd gekregen voor het geval dat hij hetzelf ging doen,maar dat gebeurde dus niet. En met 38 weken en 1 dag is hij gehaald. Hij was 2805 gr en 47 cm en toen we hem meekregen 2500 gr,maar hij groeide wel.
    leuk om iemand tegen te komen die ook weer voor een ks zou kiezen. Je bent de eerste.

    groetjes mama van nando
     
  11. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ben ik echt de eerste die je tegen komt die er weer voor zou kiezen?
    Eigenlijk kies ik ervoor omdat ik eerst doodsbang was voor een keizersnede , maar nu me dat 100 % is meegevallen, zie ik erg op tegen een normale bevalling, tja raar kan dat gaan he.
    Bij mij kwamen ze er met 36,5 week achter dat ze in een stuit lag want met precies 36 weken ging ze zo liggen, met 37,2 dagen hebben ze haar proberen te draaien, maar ze konden geen grip op de baby krijgen.
    Ik vond dat draaien wel erg pijnlijk, jij dan?
    Dat wil ik liever niet meer meemaken.
    Manon is geboren ook met 38 week en 1 dag.
    Zij woog 2380 gram bij de geboorte toen ze mee naar huis mocht woog ze 2130 gram ze was 44 cm lang.
    Ik vond het wel heel klein, en daardoor een beetje eng zelfs in het begin.
    Maar je went daar echt verschrikkelijk snel aan.

    Groetjes Jolanda
     
  12. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Heb net ff gekeken in het foto album. Wat een schatje zeg!!!
     
  13. hoi jolanda,
    bij mij deed het draaien helemaal geen pijn,maar het was wel heel onprettig. Ik zou het de volgende keer ook niet meer laten doen. De kans van slagen is te klein en ik kreeg echt hele pijnlijke harde buiken ongeveer een half uur daarna tot de volgde morgen.

    Jou popje was nog kleiner dan de mijne......best eng he zo'n klein teer kindje waar jezelf helemaal voor moet zorgen (met de papa dan)
    ik was zo blij dat we thuis waren en had ook een fantastische kraamhulp.
    ik ben nu ook bang voor een gewone bevalling,zeker omdat dat nu gevaarlijker is ivm het litteken van de keizersnee.
    Stiekem hoop ik dat het bij een tweede ook weer een keizersnee zal worden,maar je hebt het niet voor het zeggen he?

    Ik had van die vreselijke verhalen gehoord over ks,maar ik vond het ook 100% meevallen. Mijn vriendin (deelden een kamer in het ziekenhuis) deed er veel langer over om te herstellen,maar zij wist het pas 1 dag van te voren en zij zat aan de morfine. Ik niet...deed niet zo'n pijn dus ik wilde liever paracetamol.


    liefs
    Tamara
     
  14. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Hallo Tamara

    Ik had ook last van die harde buiken en moest nog een uur blijven liggen na die tijd aan zo'n monitor.
    Vond dit wel erg vervelend hoor, elke keer dat hartslagje angstig in de gaten houden want als het zou dalen dan moest ik blijven, dus nee ik zou dat nooit meer willen doen.

    Ja ik vond haar heel erg klein, toen ze geboren was paste ze de kleertjes van maat 50 niet die waren echt veel te groot.
    Mijn ouders zijn op dat moment nog naar de babywinkel gegaan en hebben daar mutsjes, rompertjes , en overslag truitjes gekocht( vond ik wel erg lief) maat 44.
    Deze waren zelfs nog een beetje te groot, maargoed.
    Mijn ouders schrokken toen wel voor de prijs van die prematuur kleertjes.
    Maargoed ze waren wel nodig.

    Ik heb eigenlijk helemaal geen pijn gehad, alleen dat het een beetje trok als ik moest niezen of lachen.
    Ik kreeg elke ochtend 12 paracetamols waarvan ik er maar eentje nodig had ( alleen omdat ik hoofdpijn had)
    Ik ben wel de eerste avond ineens misselijk geweest, en heb mijn visite mijn kamer even uitgestuurd om bij de baby te gaan kijken.
    Ik dacht als ik dan over mijn nek moet gaan, dan niet waar iedereen bij is.
    Maar ik kreeg daar medicijnen voor ingespoten en het was binnen 5 min. over.

    En ik heb het die eerste nacht verschrikkelijk koud gehad ( ben altijd al een koukleum en ik had al twee dekens) en ik kon niet bij het knopje komen om de zuster te roepen.
    Maar toen die eenmaal langs kwam om een kijkje te nemen kreeg ik er hihi nog een deken bij en van die grote verwarmde sokken (heeeel fijn haha)

    Maargoed dit alles neem ik maar voor lief en ik hoop ook dat je de keuze krijgt maar daar komen we nog wel achter als het zover is.

    Liefs Jolanda
     
  15. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Wat een dotje zeg! En wat een lieve lach! Echt een mooi kindje!

    Groetjes,
    Anouk.
     

Deel Deze Pagina