De laatste 10 weken - afteltopic (eind) juni/juli

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Schuurpapier, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sejh1988

    sejh1988 Bekend lid

    28 jun 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    Haii dames,

    Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten, we zaten een beetje in een rollercoaster.

    Ons mannetje is uiteindelijk om 3.35 uur geboren! Om 01.30 had ik eindelijk 9 cm en om 2.20 mocht ik eindelijk persen.
    Het persen verliep moeizaam, de vacuüm stond al klaar. Op het laatst kreeg de kleine man het moeilijk en bleek hij klem te zitten door de navelstreng om zn nekje. Dankzij mijn man en het personeel alles kunnen geven en met een flinke knip werd hij geboren.
    Doordat het laatste stukje lang duurde is hij geboren met een punthoofd en heeft hij het even flink benauwd gehad.

    Door dit alles heeft hij een moeilijke start gehad. Tel hier de langdurige gebroken vliezen bij op, dus hij werd al gauw mee genomen door de kinderarts, manlief ging direct net hem mee. Hij heeft wel nog 10 minuutjes bij mij mogen liggen, tijdens het hechten.

    Hij is opgenomen op de medium care en ze zijn hem preventief antibiotica gaan toedienen. Gelukkig mogen we met zn 3tjes op de kamer liggen. In de loop van de dag horen we of we vandaag naar huis mogen

    Ondanks alles doet ons kereltje het fantastisch en laat de verpleging keer op keer versteld staan! Hij gaat als een speer! Borstvoeding loopt fantastisch. We zijn zo verliefd, het is niet in woorden uit te drukken!

    Hij heet Vince Ymme Martien, is 53 cm en woog 3514 gram. Er bestaan niet genoeg hemels om zich in te bevinden :D
     
    Maddie85 vindt dit leuk.
  2. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Van harte gefeliciteerd!
    Leuke naam ook!
    Hopelijk mag hij straks lekker mee naar huis en is er niets meer te merken dat hij het even moeilijk heeft gehad!!
     
  3. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Wat goed! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie zoon! Hopelijk mag hij snel mee naar huis en kunnen jullie helemaal gaan genieten!!
     
  4. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Gefeliciteerd! Lekker genieten nu
     
  5. Maddie85

    Maddie85 Actief lid

    29 jul 2013
    353
    5
    18
    Gefeliciteerd!!
    Wat een heftige bevalling heb je gehad en wat een weg er naar toe!
    Gelukkig maken jullie het goed.
    Hopelijk straks lekker naar huis en dan lekker gaan wennen en genieten van elkaar!
     
  6. Maddie85

    Maddie85 Actief lid

    29 jul 2013
    353
    5
    18
    Mooie naam ook trouwens! :)
     

Deel Deze Pagina