De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MandyJ

    MandyJ Actief lid

    12 jan 2015
    313
    50
    28
    Meiden hier gaat het gebeuren! Vanavond moet ik om 20.00 uur in het ziekenhuis zijn en krijg ik een balonnetje om de ontsluiting op te wekken.
    Morgen ochtend aan de weeopwekkers en hopelijk hebben we morgen onze dochter in onze armen.

    Reden van de inleiding is dat ik weer minder leven voelde en veel harde buiken/weeen heb maar er geen ontsluiting is.
    Strippen was niet mogelijk en ze willen geen risico nemen.

    Spannend!!!
    Nu alle spulletjes bij elkaar zoeken en dan gaan we er voor!
     
    Nina Sanders, cbss, Mutsefruts88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Noortje88

    Noortje88 Niet meer actief

    Ooh wat spannend!!! Ik hoop dat t allemaal super soepel verloopt en je heel snel je kleine meisje vast kan houden! Heel veel succes!
     
  3. kwebbels

    kwebbels Niet meer actief

    WAuw spannend!!!!
     
  4. kim2306

    kim2306 Fanatiek lid

    23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Spannend @MandyJ nu gaat t gebeuren fijn dat ze stappen ondernemen en t risico niet willen nemen. Heel veel succes
     
  5. kwebbels

    kwebbels Niet meer actief

    Hier lekker rustig dagje, weet ook niet zo goed wat ik met al die tijd aan moet. Vandaag geen afspraken gepland en ben wederom de kast opnieuw aan het indelen, al 7392 keer gedaan maar goed.... kwam er ook achter dat mijn dochter de meeste verzorgingsspullen(thermometer, nagelknippertje enz) in haar eigen baby-koffertje gedaan had( ze heeft een eigen koffertje klaar staan voor de baby om te verzorgen, erg schattig!) dus die heb ik weer even op de juiste plek gelegd. Ik koop van alles nog wel een setje en die kan ze dan in haar eigen koffertje doen....haar idee is dat als de baby in de nacht komt zij met het koffertje alles kan regelen haha.
     
    Oceanna en Noortje88 vinden dit leuk.
  6. Noortje88

    Noortje88 Niet meer actief

    Wat schattig! Haha

    Hier even weinig puf gehad om te reageren. Zit er al een paar dagen behoorlijk doorheen. Lijf werkt echt tegen en ik ben toch erg gefocust op signalen die er eventueel op kunnen duiden dat ze komt en dat zijn er best wat, maar t zet niet door en dat maakt erg onrustig. Daarbij is mn omgeving lekker actief met polsen of er al een baby is, wat me nu al begint t irriteren. Vandaag gelukkig even geen afspraken dus ben maar in de tuin neergeploft met een boek... nog max 3 weken. Zucht.

    Einde klaagmodus.
     
  7. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    @Noortje88 heerlijk lekker lezen in het zonnetje. Wel vervelend dat je steeds wordt gevraagd of de kleine er al is.

    @MandyJ veel succes vanavond en morgen. Sterkte met de bevalling. Lekker om te weten dat het niet lang meer duurt. Alleen de reden waarom is minder wel fijn dat ze er gelijk wat aan gaan doen.
     
    Noortje88 en MandyJ vinden dit leuk.
  8. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    @MandyJ succes meis! Zet hem op!!

    Ben ook erg benieuwd hoe het met @Jane1981 is!!

    Hier weer veel last van harde buiken.. af en toe zit er een vervelende kramp tussen.. zo ging het gister de hele dag! Heb mar even een weeën timer gedownload.. ben wel benieuwd hoeveel tijd er steeds tussen zit. Zit totaal geen regelmaat in.. ben het spuugzat! Zet door en hou anders gewoon op! Mijn darmen kunnen het niet zijn, die zijn leeg:rolleyes:
     
    MandyJ en Oceanna vinden dit leuk.
  9. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Het begint bij de onderste
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Laatste 3 zijn wel om de 10 minuten.
    Heb trouwens dezelfde app op mijn telefoon staan. Ik vind het een ideale. Zou hem mss ook eens moeten gaan gebruiken. Heb ook de hele dag krampen/weeën. Maar zwakt steeds af op het moment dat ik denk ik zal maar eens gaan bellen.
     
    exciting vindt dit leuk.
  11. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Vervelend zeg!
    Ik heb geen ervaring in spontane weeen dus geen advies
     
  12. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Is een hele fijne app idd! Dacht ga even kijken.. idd laatste 3 om de 10 min mar was gister ook de hele dag zo. En dan savonds houdt het opeens weer op! Apart allemaal en erg frustrerend! Haha
     
  13. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    @exciting de laatste x zijn wel om de 10 min ja. En volgens mij worden ze ook steeds langer.
    Vervelend dat ze dan weer afzakken in de avond.

    @Noortje88 vervelend als de mensen om je heen het nu al vragen. Maakt het voor jezelf ook niet makkelijk.
    Probeer lekker te ontspannen en geniet van de zon.

    @MandyJ oh spannend! Wel jammer dat het met een niet zo'n leuke reden is. Maar goed dat ze gelijk stappen ondernemen.
    Moet je de hele nacht in het ziekenhuis blijven?
     
    MandyJ vindt dit leuk.
  14. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik ken je frustratie hier ook de hele dag rommelen ook terwijl ik rustig zit maar als ik ga slapen is het poef weg.
     
  15. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Wat apart he! Heb ik ook! Als ik loop, zit en lig gaat het door.. savonds op bed zakt het af! Zo irritant
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  16. cbss

    cbss Actief lid

    9 nov 2016
    349
    214
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @MandyJ heel veel succes! Gaat helemaal goed komen. Erg spannend allemaal, maar je kan het . Straks lekker jullie kindje in jullie armen
     
  17. Louloute

    Louloute Niet meer actief

    Okee, wel goed dat ze dit in de gaten houden :)

    Wij wonen in F.rankrijk :)

    @kwebbels zo'n ladekast als commode gebruiken is wel handig inderdaad. Die van ons is nét iets te hoog alleen. Jammer!

    @ryanne1989 zo, goed bezig!! :thumup:
    Qua verlof, ik ben tbm dus geen verlof :D

    @Aagj oei klinkt heel pijnlijk! Hopelijk heb je geen last van harde buiken meer!

    Box
    Nee die zetten we pas met 36-37wk denk ik :)

    @Nina Sanders knuffel voor je meid!
    Muurstickers, al gekeken op alie? Ze hebben echt zoveel leuke daar, zat toevallig zelf te kijken gister.

    @Oceanna knuffel meid, je bent er bijna!

    @exciting fijn dat alles goed was, veel plezier!!
    Wel spannend zeg al dat voorwerk, hopelijk zet het snel door!
    Ik heb geen ervaring met deze weeentimer, bij m'n zoontje gebruikte ik die van de mama apps. Die geeft na een paar weeën aan of het voorweeen zijn of het echte werk. Bij mij had het programma gelijk! :D

    @MandyJ spannend meid, heel veel succes!!
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  18. Noortje88

    Noortje88 Niet meer actief

    Kan me voorstellen dat dat super frustrerend is! Maar wie weet wordt er nu wel heel goed voorwerk verricht ;) Ik duim voor je dat t doorzet!
     
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oehhh spannend @MandyJ Héél veel succes meid en zet hem op!

    Hier MOE. het is gelukt met alle spullen oververhuizen maar de rest komt lekker morgen en dit weekend. Zo toch maar even patat halen tussendoor want mijn man gaat nog even terug naar het huis. De spullen zijn in elk geval over en een gedeelte van de keuken is al ingepakt. De badkamer is ook schoon. Morgen ga ik het glaswerk doen en op mijn gemakje kleding op de rekken hangen (ze zitten allemaal nog op hangers, de boel gewoon zo meegepakt haha).
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    En deel van de keuken is natuurlijk UITgepakt!
    Hoewel patat me aan de ene kant een beetje tegen staat heb ik er stiekem onwijs zin in! Ach, tijdens het verhuizen mag het!
     
    Noortje88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina