De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Lekker toch een patatje
    Ik bestel altijd gewoon zonder zout, jammie
     
  2. Noortje88

    Noortje88 Niet meer actief

    Heerlijk!
     
  3. Louloute

    Louloute Niet meer actief

    Lekker hoor patat! :D krijg er spontaan trek in. En dan een heerlijk frikandelletje speciaal daarbij, whaha. :D daar zou ik echt moord voor doen nu.
     
    XmoonlightX en Noortje88 vinden dit leuk.
  4. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Dat hebben ze daar natuurlijk niet :roflmao::cry:
     
    Louloute vindt dit leuk.
  5. MandyJ

    MandyJ Actief lid

    12 jan 2015
    313
    50
    28
    Ik ben er klaar voor. Nu aan de ctg en straks krijg ik een balonnetje ingebracht en dan mag ik hier een nacht blijven en morgenochtend starten ze met de hormonen als er ontsluiting is ontstaan.
    Fijn weekend meiden en ik hoop me snel te melden met leuk nieuws!
     
    XmoonlightX, Oceanna, kim2306 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Succes!!!!
     
    MandyJ vindt dit leuk.
  7. Noortje88

    Noortje88 Niet meer actief

    Succes!
     
    MandyJ vindt dit leuk.
  8. Mutsefruts88

    Mutsefruts88 Niet meer actief

    Succes @MandyJ ! Hoop dat je nog wel een klein beetje kan slapen met zo'n spannend vooruitzicht :)

    Ik slaap de laatste dagen ook weer bar slecht. Op zich gaat het in slaap vallen wel vrij vlot, maar word gewoon vaak wakker en ook vroeg. Heel veel levendige dromen, dat ik soms echt het verschil niet meer weet tussen droom en werkelijkheid. Ze gaan ook meestal over alledaagse dingen maar dan net even anders. Word dan gaar wakker.

    Morgen weer eens een opruimdagje houden. Zie de rommel weer groeien :eek: word ik nog onrustiger van :p maar gewoon vaak de puf niet meer om nog wat te doen.

    Nog 4 dagen werken! :thumup: en dan ruuuuussssttt.

    Oh en patat... Krijg er nu zo'n maagzuur van :confused: moet er niet aan denken dus ;)
     
    MandyJ vindt dit leuk.
  9. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Succes
     
    MandyJ vindt dit leuk.
  10. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    @MandyJ succes! Hopelijk kun je beetje slapen.

    @Mutsefruts88 hier word ik ook kriebelg van alle rotzooi. Alleen opruimen heb ik dan de puf niet meer voor. En mijn man is ook zo'n allemachtige rommelkont.
     
    MandyJ vindt dit leuk.
  11. Louloute

    Louloute Niet meer actief

    Bekijk bijlage 538649 Succes mandy!!

    Zo m'n voetenzak is af! :D

    @Mutsefruts88 heel herkenbaar van die levendige dromen! Laatst droomde ik dat ik aan het schoonmaken was. Ik voelde m'n hand een knijpbeweging maken en droomde dat ik een sponsje aan het uitknijpen was. Ben er wakker van geworden.
    Maar echt he zo vreemd zulk soort dromen :roflmao:
     
    exciting, Florina, cbss en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Noortje88

    Noortje88 Niet meer actief

    Wauw! Wat is ie mooi!!! Heel gaaf zeg!
     
    Louloute vindt dit leuk.
  13. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Lees af en toe mee hier en zie nu deze timer voorbij komen. Welke app is dat? Kan hem zo snel niet vinden in de app store. Thanks alvast!!
     
  14. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    Oh wat een mooie!
     
    Louloute vindt dit leuk.
  15. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
  16. Aagj

    Aagj Actief lid

    1 mei 2015
    327
    108
    43
    @MandyJ , heel veel succes meid! Ik wens je een hele voorspoedige bevalling toe en hopelijk vlot een mooi wondertje in jullie armen!

    @Oceanna , wat vervelend zeg die pijn steeds... En het kan alle kanten op, dat is zo frustrerend. Heb bij mijn zoon ook een dag lang weeeën gehad, TENS op mijn rug, bijgehouden en net toen ik dacht, laten we straks bellen, viel ik in slaap en werd ik de vorige ochtend weeeënvrij wakker. Uiteindelijk is het in de loop van die dag alsnog op gang gekomen.
    En als het dan niet doorzet duim ik heel hard voor je dat het in ieder geval wat werk gedaan heeft! Sterkte ermee.

    @Nina Sanders , heerlijk opgeschoten dus, maar nu wel even uitrusten he. Hopelijk heb je genoten van je patatje haha. En ik vind dat dat ook buiten een verhuizing om best mag (at deze week 2x patat... Mét zout :oops:)

    @Louloute , mooie voetenzak, crea hoor!

    @Mutsefruts88 , ow zo herkenbaar, de onrust door de rommel maar niet de energie hebben om op te gaan ruimen. Gelukkig heb ik nu af en toe een energieboost en dan doe ik snel iets in huis, maar ik zou liefst zien dat er nog veel meer zou gebeuren. Hopelijk komend weekend even wat dingetjes aanpakken.

    @exciting , hoe is het nu met de weeën? Als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor, de vk kan altijd langskomen om te kijken of de pijn iets gedaan heeft. Maar het kunnen ook voorweeën zijn. Ik ken iemand die bij meerdere bevallingen weken van te voren voorweeën heeft gehad, niet fijn. Maar gelukkig komt dat niet vaak voor, ik duim dat het bij jou gewoon gaat doorzetten!

    Hier gaat het gelukkig beter. Geen harde buiken meer, wel flink pijn in mijn onderbuik want heb waarschijnlijk toch weer wat verrekt met het tillen gisteren. Gelukkig werd het in de loop van de dag al minder dus hopelijk heb ik er snel geen last meer van.
    Ik heb enorm nesteldrang, zie van alles om me heen dat geregeld en gedaan moet worden maar kom er niet toe. Dat maakt me wel onrustig. Maar ook dat komt goed. De meeste dingen moeten klaar zijn voor een thuisbevalling en die mag pas vanaf eind volgende week. Dus nog een paar dagen om die laatste dingen te regelen haha.
     
  17. Jane1981

    Jane1981 VIP lid

    21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Lieve dames, afgelopen woensdag is de tweeling geboren via geplande keizersnede.
    Om 08.36 is Steyn geboren en hij woog 2374 gram.
    Om 08.38 is Victorya geboren en ze woog 2120 gram.
    We liggen nog in het ziekenhuis maar ze doen het echt super.
     
    Florina, Jazz87, Oceanna en 9 anderen vinden dit leuk.
  18. MandyJ

    MandyJ Actief lid

    12 jan 2015
    313
    50
    28
    Jane wat een super nieuws!! Van harte gefeliciteerd met je 2 wondertjes.
    Geniet ervan en hopelijk mogen jullie snel naar huis!!

    Hier een waardeloze nacht, pijn door die ballon die is ingebracht en wat slaapt een ziekenhuisbed waardeloos zeg, en natuurlijk de spanning.
    Om 1 uur vannacht een slaaptabletje gekregen en pijnstillers maar om 4 uur was ik weer wakker.
    Hopelijk heeft het balonnetje zijn werk gedaan en kunnen we vandaag starten met de inleiding.

    Fijne dag meiden!
     
    Oceanna en Noortje88 vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    @Jane1981 wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd meid en geniet van jullie prachtige wondertjes! Hopelijk mogen jullie snel naar huis!

    @MandyJ succes lieve meid! zet 'm op!

    Hoer alweer uuuuuuren wakker.....
     
    MandyJ vindt dit leuk.
  20. Aagj

    Aagj Actief lid

    1 mei 2015
    327
    108
    43
    @Jane1981 , WoW daar zijn ze! Van harte gefeliciteerd met jullie 2 wondertjes! Wat heb je ze een mooie tijd bij je kunnen dragen zeg. Geniet ervan!

    @MandyJ , ik duim voor je dat de inleiding vandaag door kan gaan en wens je een vlotte bevalling toe. Succes!
     

Deel Deze Pagina