de luizenmoeder

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door einad, 14 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Msee

    Msee Niet meer actief

    Hahaha echt? Niet opgevallen.
     
  2. Kukido

    Kukido Fanatiek lid

    16 jun 2016
    2.284
    2.893
    113
    upload_2018-3-13_13-1-29.png
     
    Lill, dina88, Msee en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Valerie

    Valerie Fanatiek lid

    22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Dat was me inderdaad ook nog nooit opgevallen. Maar dat komt natuurlijk omdat ik me helemaal niet aangesproken voel. :roflmao:
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  4. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik zag het nu ook voor het eerst, dus het zou me niets verbazen als het er deze keer pas voor het eerst stond.
     
    Lill en heidiane vinden dit leuk.
  5. Tord

    Tord VIP lid

    26 okt 2009
    7.304
    298
    83
    Nee hoor, het heeft er elke keer gestaan.
     
    Lill en heidiane vinden dit leuk.
  6. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    Laatste aflevering straks
     
  7. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Maar er komt toch een vervolg op de Luizenmoeder? Ik zag dat op tv bij DWDD geloof ik. Of een andere talkshow.

    #ziterklaarvoor#lachen
     
  8. Luuz

    Luuz VIP lid

    16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zijn de bloopers :D toch altijd het leukste om te kijken haha.
     
  9. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    Klopt....
     
  10. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Die aflevering van de kerstviering is niet uitgezonden, toch? Of heb ik die nou helemaal gemist? Leek me hilarisch!
     
  11. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Dat zei ik ook al, maar we hebben ze toch echt allemaal gezien. Arme rat trouwens...
     
  12. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Nou inderdaad. Al moest ik wel erg lachen om die twee doosjes.:roflmao:
     
    Mooiezomer vindt dit leuk.
  13. Manque

    Manque Niet meer actief

    "... dus trek de stenen uit de straat en dan vieren we stilletjes de val van de staat."
    :roflmao::roflmao: Volkert <3
     
    Lill en blossom85 vinden dit leuk.
  14. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.853
    7.620
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Waren bloopers en deleted scenes.
     
  15. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hahaha by far de leukste aflevering dit :D "van alle mensen had ik niet verwacht jou in de kast aan te treffen" :roflmao:

    Ik snap trouwens niet dat ze niet gewoon direct een nieuwe rat halen ergens, maar goed :p
    Oh, ik moet altijd zo lachen als mensen écht lachen. Friends bloopers kan ik ook eindeloos dubbel om liggen.

    Ik begin Hanna trouwens wel écht irritant te vinden. Continu die grote verbaasde ogen... :confused:
     
  16. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    Net gezien. Maar al die kerstscenes waren toch bijna een volle aflevering? Net alsof ze een kerstaflevering gemaakt hebben maar niet uitgezonden. Terwijl het er juist heel leuk uit zag. Vooral het stukje 'Flappie'... "ik had het hok toch goed dicht gedaan" "zoals je dat elke avond deed" "ik was zelfs nog even terug gegaan. Ik weet ook niet waarom ik dat deed" en dat muziekje eronder. Fantastisch! Het leek mij een volledig niet uitgezonden aflevering.... Of lag dat nou aan mij?
     
  17. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Nee hoor! Dat leek het inderdaad. Daarom dacht ik ook iets gemist te hebben.
     
  18. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Ik vond het hele grappige stukjes, maar die scène van dat kerststalletje vond ik echt niet kunnen. Ik bedoel het glas wijn bij baby Jezus en Jozef en Maria in sekspositie.
    Het kerstfeest is uiteindelijk gebaseerd op een religieus feest. En ik weet dat dit een comedy is en dat alles uitvergroot wordt, maar dit vond ik wel heel lomp. Ik heb dus weggeklikt, kon het niet langer kijken.
    Maar ik ben nu wel nieuwsgierig. Doen mensen (volwassenen) echt zulke dingen? Wordt er echt zo mee omgegaan?
    Voor mij voelt het als soort heiligschennis. Misschien omdat ik christelijk ben. Maar ik zou zulke grappen dus ook nooit maken over bijvoorbeeld de islam. Puur omdat die mensen erin geloven en je daar respect voor moet hebben.

    Ik wil hier trouwens geen religieuze discussie van maken hoor!
    Gewoon even benieuwd of er inderdaad zo mee omgegaan wordt (en dan ook nog in het openbaar, waar kinderen het kunnen zien).
     
    Marihi en merah vinden dit leuk.
  19. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Zoiets doen op een schoolplein is natuurlijk niet normaal, maar als zoiets bij volwassenen onderling zou gebeuren vind ik het niet raar. Ook geen heiligschennis. Humor is zo belangrijk, zeker als het gaat om religies, omdat je echt enge praktijken gaat krijgen op het moment dat dat niet meer kan. En ik vind ook dat je net zo goed respect kunt hebben voor iemands religie als voor iemands humor/creatieve proces (wat dit was, ze hebben dingen uitgeprobeerd en ervoor gekozen dit niet te gebruiken). Het een is niet belangrijker dan het ander.
     
    jt82 en DastyQueen vinden dit leuk.
  20. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Hmm tja... Ik denk dat het ook wel heel erg aan je omgeving ligt. Ik ben opgevoed met het idee dat zulke dingen echt niet kunnen, dus dat zit er gewoon nog steeds in bij mij ;)
    Ik begrijp ook wel dat als je niet zo opgevoed bent, je er heel anders in kan staan.

    En ik heb zeker respect voor creatief proces is haha. Ik heb op dezelfde HBO gezeten als Juf Ank ;)
    Alleen werd er voor mij persoonlijk een grens overschreden denk ik.
     

Deel Deze Pagina