De Mol Belgie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door LadyKikker, 24 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Heel gaaf! Leuke groep ook denk ik! En die kippen waren hilarisch :D. Heb nog niet echt een verdachte, eerst nog ff wennen aan iedereen. Ik ben heel benieuwd naar volgende week.
     
  2. Jute

    Jute Fanatiek lid

    20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Ja, die heb ik wel maar wij kijken met z'n tweeen, dan is de tv net wat prettiger. Maar de laptop kan ik zeker aan de tv "hangen". Goede tip, dank je wel.
     
  3. tessa321

    tessa321 Fanatiek lid

    13 feb 2013
    1.007
    157
    63
    Gelderland
    Ik vond hem leuk!!!! jammer dat we niet gewoon op de tv kunnen kijken, via de laptop is toch wat anders, maar het begin beloofd veel goeds! Ook de types: student, arts, psycholoog, priester, chauffeur, etc lekker divers
     
  4. LadyKikker

    LadyKikker Fanatiek lid

    12 feb 2012
    3.829
    1.677
    113
    Vrouw
    Net 1e aflevering gezien en ben helemaal fan!

    Loyd en Baha.. Meteen al 2 verdenkingen :rolleyes:

    En wat een heerlijk taaltje is dat Belgisch toch. Of moet ik zalig zeggen :p:roflmao:
     
  5. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Ik ben ook liefhebber van de Belgische versie. Ik vergelijking vind ik WIDM een beetje 'braver', weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. Verder vind ik het wel verfrissend dat het niet telkens een actrice of presentator is die de Mol blijkt te zijn :p, omdat het ook allemaal 'gewone' Vlamingen zijn.
     
    maansneeuw vindt dit leuk.
  6. Kuukske

    Kuukske Bekend lid

    26 nov 2012
    661
    10
    18
    Deze De Mol kende ik nog niet, maar ik vind het veeeel leuker dan onze WIDM!! Het is idd minder braaf, met de opdrachten wordt meer de grenzen opgezocht. En bekende mensen zijn veel geremder met al hun mediatrainingen enzo en dat vind ik echt een gemis. Onbekende mensen uiten meer hun emoties en zijn niet zo nep. Maar bovenal vind ik de opdrachten ontzettend leuk en goed bedacht!

    Bedankt voor de tip ts!!!!
     
    Evi88 vindt dit leuk.
  7. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.712
    3.255
    113
    Ik vind het zooo veel leuker dan de Nederlandse! Veel gavere opdrachten hoewel niet altijd even ethisch (iets met struisvogels...). En natuurlijk super dat het BV'ers zijn, betere dynamiek daardoor. En zo grappig dat Gilles altijd mee-ontbijt en dat ze zelf naar de opdrachten rijden. De Nederlandse vind ik vaak wat saaier, veel meer gezever en gespeculeer en geëvalueer tussendoor, hier is het gewoon vooral opdrachten en beelden over wat de groep daarnaast doet. Heb 2 eerdere seizoenen gezien en had het toen steeds spectaculair mis dus ben benieuwd nu... Katrien misschien?

    Kijken jullie ook het Café?
     
  8. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Café kijk ik ook, vind ik erg leuk! MolTalk ooit na tien minuten afgezet; vind dat dus vreeeeselijk :D Ik ben echt helemaal fan van De Mol ;)
     
  9. bloem82

    bloem82 VIP lid

    5 sep 2007
    11.189
    601
    113
    Ik ben slecht in namen, maar ik denk op dit moment dat de oudere man de mol is.
     
  10. Doornroosje94

    Doornroosje94 Fanatiek lid

    13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Ik blijf bij Joke momenteel al zou ik dat heel doorzichtig vinden, net daarom verdenk ik de dokter niet, die is gewoon té klunzig om de mol te kunnen zijn haha, Lloyd of Baha zou ik een leuke mol vinden dus ik hoop dat een van hen het is
     
  11. Kuukske

    Kuukske Bekend lid

    26 nov 2012
    661
    10
    18
    Ik zit er ook altijd steevast naast. Tijdens de derde aflevering zat ik op Jeffrey maar toen lag die er uit dat heb ik heel vaak haha. Maar struisvogels? Heb ik iets gemist? Heb nu 3 afleveringen gezien.

    Ik hou idd ook niet van dat gezever tussendoor bij WIDM. Dat heb je hier veel minder
     
  12. Doornroosje94

    Doornroosje94 Fanatiek lid

    13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Ik ga nu voor Lloyd haha, en ik ga nog wel 10x switchen waarschijnlijk
     
    Kuukske vindt dit leuk.
  13. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.712
    3.255
    113
    Was uit een eerdere serie :)


    Oooh zo lief altijd als de familie komt <3
     
  14. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Wij zijn overtuigd van Pieter!
     
  15. Kuukske

    Kuukske Bekend lid

    26 nov 2012
    661
    10
    18
    Ik van Joke!
     
  16. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.712
    3.255
    113
    Hebben jullie ook argumenten? ;)

    Ik was er net van overtuigd dat het niet Steve is, door de rollercoaster, en nu is die eruit. Volgens mij bedacht Pieter dat met die tanden, die verdenk ik eigenlijk het minst. Joke ook niet echt want dan zou het zo hetzelfde type als vorig jaar zijn. Ik verdenk Pascale het meest, gunstige positie ook voor de pretpark- en escaperoom-opdracht. Maar Bahador en Lloyd kan ik me ook prima voorstellen...
     
  17. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik verdenk Pascale het meest, maar heb geen argumenten :D
     
  18. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Wij verdenken Pieter omdat hij telkens als de good guy wordt neergezet, maar acties uitvoert die een Mol ook zou doen. Een beetje de 'luxepositie' die Jan (NL) ook had.
     
  19. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.029
    323
    83
    Ik ga ook voor pieter. Ik weet nog niet of ik het leuker vind dan de nederlandse hoor, maar ik vind de opdrachten wel erg leuk.
    En het is ook wel fijn dat er niet zoveel gespeculeer en nep mol gedrag is.
     
  20. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.712
    3.255
    113
    Jan verdacht ik ook niet :p
     

Deel Deze Pagina