De nieuwe toet toet garage leuker dan de "oudere versie"?

Discussie in 'Spelen' gestart door Theezeefje, 27 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.544
    3.780
    113
    Overijssel
    Goedemiddag,
    Mijn zoontje heeft een toet toet autogarage voor zijn eerste verjaardag gehad,tot op heden vindt hij er niet veel aan behalve het platform er meteen afslopen ;)
    Inmiddels heeft hij de parkeertoren en die vindt hij geweldig omdat de auto's van een wat hogere baan af gaan.
    Het treinstation is ook een grote hit.
    Nu zag ik dat er een nieuwe versie is van de autogarage met een soort lift en mooiere banen.
    Heeft iemand van jullie deze in huis en hoe bevalt het?
    Volgende maand wordt hij 2 en compleet inspiratieloos qua kadoos :D
    Hij heeft ook al een berg duplo...
     
  2. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    Ik vind de nieuwe mooier dan de oude, wel iets minder stevig maar nog stevig genoeg.
    Zoontje hier begon pas vanaf 2 jaar echt met de toettoet te spelen. Wegdelen deden hier heel veel, dus die dingen met elkaar verbinden.
     
  3. Rietje88

    Rietje88 Niet meer actief

    Welke garage bedoel je precies? Er zijn er twee.
     
  4. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.079
    3.519
    113
    Ons zoontje heeft de nieuwe garage voor zijn eerste verjaardag gekregen. Die leek ons ook mooier dan de oude omdat hij een extra verdieping heeft.
    En hij is stevig zat want zoontje gaat er regelmatig bovenop zitten :D
    Hij speelt er verder nog niet echt mee zoals het bedoeld is, hij gooit alle auto's eraf, zet ze er weer op en drukt op de knoppen voor de muziekjes. Dochter van 3,5 en buurmeisje van dezelfde leeftijd gebruiken de lift wel veel.
     
  5. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.544
    3.780
    113
    Overijssel
    Die nieuwe bedoel ik.
     
  6. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.544
    3.780
    113
    Overijssel
    Ons zoontje deed met 1 jaar ook niet zoveel met toet toet,nu begint hij er echt leuk mee te spelen.
    Bij mijn ouders staat een meer dan 30 jaar oude fisher price garage van mij en m'n broers met liftje en hij is er helemaal weg van.
    Daarom denk ik dat de nieuwe toet toet garage leuker is.
    bedankt voor jullie reacties!
     
  7. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    De fout die elke toettoet liefhebber moeder maakt is dat kopen met de 1e verjaardag. Heb ik ook gedaan. Maar van 1 tot 2 jaar waren hier eigenlijk alleen die autootjes leuk. Toen hij bijna 2 werd of net 2 was begon hij er echt mee te spelen.

    Maar de oude garage is wel het minst favoriet. Hij speelt met alle toettoet heel veel maar met die oude niet zo.
     
  8. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    Ik denk dat de parkeertoren ook heel leuk is voor je zoontje. Daar draaien die auto's in spiraal naar beneden. Dat vinden kleintjes heel leuk. Dat heeft die nieuwe garage dan weer niet. De lift van de garage gaat misschien ook nog wat te moeilijk zijn met 2 jaar maar het zal zeker geen miskoop zijn. :)
     
  9. Rietje88

    Rietje88 Niet meer actief

    Oh de nieuwe garage is die hogere. Dan heb ik alleen ervaring met de oude.

    Ik heb als eerste de treinbaan gekocht, dat was idd fout :p Maar de autotjes, ambulance en oude garage is wel al erg leuk met 1 jaar. Zolang je maar geen weg probeert te maken. Die word als eerste afgebroken xd
     
  10. annneliesje

    annneliesje Fanatiek lid

    16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Hier heeft ze zowel toet toet als de zoef zoef dieren (ze koppelt ze aan elkaar :p) en ze speelt er pas vanaf 3 jaar veel mee. Nu met vier vind ze het nog leuker, omdat ze echt goed banen kan bouwen.
     
  11. Stefanie78

    Stefanie78 Fanatiek lid

    7 jul 2010
    3.744
    0
    36
    Friesland
    Ik heb de oude garage op MP verkocht en de nieuwe bestelt haha wij hebben inmiddels treinbaan (lang en kort want beide kids willen een trein ;) ), de parkeergarage, de bouwplaats, de zoef zoef boomhuis maar wat echt super leuk is zijn de vrolijke vriendjes, dat past namelijk ook op de toet toet. Wij hebben het huis van de speelotheek geleend en echt een hit hier
     
  12. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier staan beide garages aan elkaar gebouwd met weggetjes.. De nieuwe heeft wat meer functies en de nieuwere auto's zeggen ook meer. Dus de nieuwe wordt hier iets meer mee gespeeld omdat hij meer kan. Als ik nu zou moeten kiezen tussen de twee zou ik de nieuwe dus doen..
     
  13. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.544
    3.780
    113
    Overijssel
    Bedankt voor de reacties,

    Sydneys: daar was ik ook al achter dat ze met 1 jaar er nog niet zoveel mee doen :D
    Nu begint hij echt te spelen,maar de wegdelen lukt nog niet zo best.

    We hebben dus nu de garage,parkeertoren,vliegveld,wasstraat,lanceerbaan,treinstation en de autoambulance..... echt erg :)
    Zet de oude garage wel op MP en van opa en oma krijgt hij de nieuwe. Manlief wil een traptractor halen ( volgens mij is hij daar te klein voor maar,ja. Laat maar gaan ;))

    Begint hier wel vol te raken in huis...
     
  14. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.079
    3.519
    113
    Mijn zoontje heeft hem ook voor zijn eerste verjaardag gekregen en in het begin speelde hij inderdaad vooral met de auto's. Maar nu met 14 mnd laat hij al echt auto's van de baan afroetsjen en stopt auto's in de lift enzo. Ook drukt hij op de gekleurde knoppen voor de muziek enzo.
    Alleen de wegdelen hebben we nog apart. Als de oudste daarmee aan hetbluwen is probeert hij wel mee te doen maar dat lukt echt nog niet, hij legt ze dan boven op elkaar ofzo. We hebben de treinset ook, laatst duwde hij wel steeds de trein onder de tunnel door.
    Het echte bouwen en spelen zoals bedoeld zal na 2 jaar komen, maar met de garage op zich speelt hij nu ook al leuk.
     

Deel Deze Pagina