De vroeg en laatkomertjes april 2016

Discussie in 'De mama's' gestart door missme1, 13 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grasspriet84

    grasspriet84 Fanatiek lid

    17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Gefeliciteerd!!
     
  2. Freddel

    Freddel Fanatiek lid

    30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Gefeliciteerd!! Ben nu wel heel benieuwd hoe je 'normaal' hier heette:D
     
  3. Anna Nymous

    Anna Nymous Actief lid

    30 mei 2017
    154
    68
    28
    Vrouw
    dank jullie!
    dat zal egt nog even op zich laten wachten freddel!
     
  4. Soullady

    Soullady Bekend lid

    7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!
     
  5. Anna Nymous

    Anna Nymous Actief lid

    30 mei 2017
    154
    68
    28
    Vrouw
    dank je soullady!
     
  6. Kleinmensje

    Kleinmensje Niet meer actief

    Hallo allemaal,

    Weer enige tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen!
    Allereerst gefeliciteerd Anna nymous

    Hier gaat alles zo snel! Onze kleine grote man kan sinds 3 weken lopen! Er gaat een wereld voor hem open en alles gaat zo gecontroleerd en goed (hurkt al om een bal te pakken en gaat dan weer staan ) dit was ik niet gewend van onze dochter die was vrij onhandig en viel veel!
    Dan is hij gelijk geen baby meer Haha!
    Verder zit hij nu weer in een periode van tanden krijgen dus het slapen is weer wat onrustiger maar verder mag ik niet klagen. De box wilt hij ook niet meer in! Ga hem binnenkort maar eens op zolder zetten, is nu nog een mooie opbergplek
    Hoe gaat het met jullie kleintjes?
     
  7. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Gefeliciteerd Anna nymous met jullie zwangerschap.
    Ik ben erg benieuwd wie je bent ;)

    Kleinmensje: wat gaat het snel he? Als het lopen eenmaal begint is het echt 'baby-af'.

    Hier loopt onze kleine meid inmiddels ook al. Klimt de bank en de trap al op.
    Het lijkt steeds sneller te gaan zo... jammer eigenlijk, maar elke fase is leuk!
    Afgelopen week heb ik haar even snel gewogen/gemeten; 9,1 kilo en 80 cm. 30 juni met der naar het CB, dus ben benieuwd of het redelijk overeenkomt.

    Hebben jullie nog vakantieplannen voor deze zomer?
    Wij gaan dit jaar voor het eerst met eigen caravan naar Spanje. Zo benieuwd hoe de kids het daar gaan vinden. Het aftellen is in ieder geval begonnen :D
     
  8. pinda_rots

    pinda_rots Nieuw lid

    24 mei 2017
    1
    0
    1
    Vrouw
  9. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Anna nymous gefeliciteerd! Ben benieuwd wie je bent :p

    Ook ik ben weer zwanger! Heeeel pril hoor 3 weken en 4 dagen dus hopelijk blijft alles goed gaan.

    We zijn net op vakantie geweest naar Griekenland en hebben het heel fijn gehad.

    Ons kleine meisje bij cb met 14 maanden 8060 gram en 71 cm. Klein kaboutertje dus.....
    Ook loopt ze nog niet bijna 15 maanden en vonden ze het nodig daarover te gaan zeuren. Ze loopt wel aan de hand dus flink aan het oefenen.

    Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed!?
     
    Anna Nymous vindt dit leuk.
  10. Freddel

    Freddel Fanatiek lid

    30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Hoi meiden,

    Ik ben ook weer een tijdje hier niet geweest, maar zo te zien ben ik niet de enige:D
    Hier met 14 maanden naar CB geweest. Ze was 80 cm en 9,6 kg. Helaas was ze met 11 maanden ook 9,6kg dus ze is in 3 maanden tijd niet aangekomen. Sterker nog, ze is zelfs een klein beetje afgevallen.
    Waarschijnlijk komt dit doordat ze nu veel beweegt en ze daar niet tegenop kan eten. Maar toch voor de zekerheid over 2 maanden terug komen om te controleren of ze dan wel is aangekomen.

    De kleine meid loopt trouwens hier ook nog niet hoor Draaikont. Ze loopt wel aan de bank en als je dr handjes vasthoudt, maar los lopen vindt ze nog te eng. Ook al denk ik wel dat ze het al kan.

    Wij zijn het ook weer aan het proberen, dus hopelijk ben ik ook binnenkort weer zwanger. We zullen zien.
    Wel spannend allemaal weer!
    Hoe gaat het bij jullie @Draaikont en @Anna Nymous ?
     
  11. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Hoi @Freddel

    Spannend! Hopelijk is het snel raak bij jullie.

    Hier gaat het wel goed! Bijna 6 weken nu en die onzekere weken maken me een beetje gek. Vorige week een spoed echo gehad ivm buikpijn. De zwangerschap zit waar hij hoort maar verder nog niet veel over te vertellen natuurlijk.
    Ben erg moe en met vlagen misselijk!! Hoort erbij he.... maar ben blij als die 12 weken voorbij zijn
     
  12. grasspriet84

    grasspriet84 Fanatiek lid

    17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Hee meiden!

    Ook ik ben een tijdje niet geweest, zie ik :)

    De kleine man is nu ruim 14 maanden. Vorige week zijn voorlopig laatste vaccinaties gehad. Oh, wat vind ik dat toch erg! Dat huilen van hem gaat mij door merg en been. :'(

    De kleine man loopt! Heerlijk om te zien. Hij zoekt nog zijn evenwicht maar loopt al hele stukken zelf. Vandaag was ii een belspelletje met hem aan doen en toen ik zei 'bal naar mama?' Gaf hij voor het eerst de bal aan mij. Hij weegt nu 10,3 kilo en is 78 cm lang. We zijn zo trots als een pauw!

    Mijn felicitaties aan de meiden die zwanger zijn. Wat een mooi nieuws! Wij hoeven voorlopig even niet. Ik ben nog steeds mijn werk aan het opbouwen en wil eerst mijn werk weer op de rit hebben icm de kleine. Hierna genieten dat het goed gaat. Genieten van T doe ik nu ook wel, maar ben nog vaak erg moe van alle prikkels. Ach, komt wel weer goed :)
     
  13. Anna Nymous

    Anna Nymous Actief lid

    30 mei 2017
    154
    68
    28
    Vrouw
    we hebbe het allemaal druk met die kleine kaboutertjes van ons zo te mereken

    zwangerschap gaat goed! maar is wel vermoeiender hoor met een dreumes erbij!

    de feliecitaties aan draaikont. egt leuk zeg!

    en freddel hopelijk kun je over iets meer dan 4 weken positief testen

    wij zijn deze week nog naar het cb geweest en is nu met 14 maande 10.170 kg en 82 cm.

    ook hier nauwelijks aangekomen qua gewicht maar hoef tog pas weer met 18 maanden heen desondanks

    hier ook nog geen lopertje. wel aan de hand of aan de vinger en al heel lang aan tafel enzo
     
    Draaikont vindt dit leuk.
  14. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    @Anna Nymous dank je! Heb trouwens al een vermoeden wie je bent

    Ja het is veel vermoeiender he met zo'n dreumes.

    Heb een alvast een nieuwe kinderwagen aangeschaft! Die je kan uitbouwen als een duo... super blij mee en natuurlijk voor onze dochter al in gebruik.
     
  15. Anna Nymous

    Anna Nymous Actief lid

    30 mei 2017
    154
    68
    28
    Vrouw
    ben benieuwt draaikont!
    :D

    de egte puzzelaars zullen er waarschijnlijk wel uit komen ja
    ;)

    laat je het weten? wil er tog niet al te lang meer mee wachten..
     
  16. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.579
    13.144
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Woww meiden, wat ben ik lang niet meer geweest! :O
    Maar wat is het ook toch druk zeg, met een ontzettend ondernemende dreumes!
    Sta er nog steeds van versteld hoe sommige moeders het combineren van het moederschap met een (bijna) fulltime baan doen!

    Onze kerel gaat onwijs goed :D Hij is ontzettend hard aan het oefenen met praten momenteel.
    Mama is toch wel wat ie het meeste zegt. Heel soms papa of oma. Verder nog niet echt iets.
    Verder is het een heerlijk mannetje, al heeft ie wel een ontzettend sterke mening en vooral volume als ie naar bed wordt gebracht haha.
    Zijn er hier eigenlijk nog kindjes die twee slaapjes doen overdag of misschien wel helemaal niet meer? Die van ons zit nu al een tijdje op 1 slaapje en doet het daar goed op. Hij gaat dan na de boterham op bed en wordt meestal pas tussen 15 en 16 wakker.
    Hij eet al die tijd al heerlijk. Brood is echt favoriet. Witlof en sla vanwege de structuur niet. En verder vreet ie net als ik alles wat los en vast zit :p
    Vanmorgen nog een harinkie gegeten en een paar weken terug blauwe kaas op brood ;)

    Hier ook onlangs de BMR-prik gehad. Heeft aan 1 bovenarm nog een verdikking/rode plek zitten, maar verder tot nu toe niet ziek van geworden. Al werd wel gezegd dat de kans groter is dan bij de DKTP-prik en het ook best een week kan duren voordat de ziektesymptomen komen. Dus we wachten nog maar even af...

    Hoeveel tandjes hebben jullie kindjes nu?
    Onze boy heeft er al heel lang 6 (2 onder, 4 boven) en nu komen eindelijk nr. 7 en 8 (onder) tegelijk door.

    Fijn om te lezen dat het met de meesten goed gaat.

    En wat een leuk nieuws zeg dat er weer een aantal van ons zwanger zijn! :D
    Wanneer zijn jullie uitgerekend, dames?
    Voor degenen die bezig zijn met zwanger worden of die binnenkort weer willen beginnen hoop ik dat het snel raak is.

    Fijne vakantie alvast allemaal als ik jullie voor die tijd niet meer spreek!
     
  17. Kleinmensje

    Kleinmensje Niet meer actief

    Hallo dames,

    Leuk om weer wat activiteit te lezen! Onze man doet het ook erg goed! Hij loopt er op los en begint ook al aardig te kletsen, mama, papa, uit zijn z'n favoriet
    Hij woog bij 14 mnd 10,4 kg en was 78m
    Hij heeft geen last gehad van z'n bmr prik, wel na 10 dagen onder de uitslag maar hier had hij geen last van! Wel had hij in de week na de prik een dubbele oorontsteking zo zielig!
    Afgelopen weekend ook ineens hoge koorts maar geen idee waarvan, nu heerst er weer waterpokken op het Kdv, heb een stil hoopje dat hij ze ook krijgt hebben we dat ook weer gehad
    Wij gaan verder niet op vakantie, plannen een paar leuke uitstapjes..
     
  18. Soullady

    Soullady Bekend lid

    7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd dames die zwanger zijn.

    Hier ook de prikken gehad. Ondertussen 3 buisjes bloed moeten prikken, wat een verschrikking voor zijn klein mannetje. Toen werd hij goedgekeurd.

    2 weken later weer ziek na de vakantie. Dit keer Pseudokroep, naar Hap en antibitocia. Na bijna 2 weken goed ziek lijkt hij nu weer op te knappen.

    Hier 4 tandjes. Lopen om de tafel etc. En achter zijn baby rollator.

    Het zwembad op vakantie vond mijn zoontje niets. Te koud eng ik weet het niet.
     
  19. Anna Nymous

    Anna Nymous Actief lid

    30 mei 2017
    154
    68
    28
    Vrouw
    het wacjren is nog steeds op jou draaikont voor ik het vertellen ga!
     
  20. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Oowwww sorry!! Had niet meer gekeken! Ga je even pb sturen
     

Deel Deze Pagina