* December 2016 mama's *

Discussie in 'De mama's' gestart door Lientje1985, 30 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje1985

    Lientje1985 Bekend lid

    18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    @Boelie88 fopspeen heeft ze wel al een tijdje, die heeft ze nu ook echt nodig om in slaap te vallen, de Difrax Natural newborn :), dus daar ben ik al blij mee.
    Zat te kijken of daar misschien ook een speen van bestaat, dacht dat ze 'm dan wel zou pakken, omdat ze die "snapt", maar ik kon er geen vinden helaas ....

    @Lieke86 , wat versta jij onder "wel wat moeite" haha :D ?
    Ben nu meer dan 2 weken 2x per dag aan t "oefenen" met der ...
    Maar er word helaas nog steeds niks mee gedaan, laatst ging t ff lekker, maar dag erna wou ze hem weer totaal niet ... enige wat ze doet is erop kauwen :eek:
    Heb t sinds gister ook opgegeven, ga komende week langs bij het Cb en dan verzinnen ze maar een andere manier waarop ze wel haar melk binnen kan krijgen en we kunnen gaan afbouwen, want ze gaat t echt niet pakken o_O
    Ooh doorslapen, bofferd haha :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
    Hoop dat t goed blijft gaan zonder medicatie , hoe reageert ze er tot nu toe op ?
     
  2. Lieke86

    Lieke86 Fanatiek lid

    16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Lientje1985 het heeft toch wel ruim een maand geduurd eer dat ze het echt goed deed en flessen ging leegdrinken. Toen ze 6 weken was ermee begonnen.

    Ja ze doet het prima zonder medicatie . Soms nog wel eens de hik maar niet meer zo extreem als voorheen en niet meer overstrekken etc.
     
  3. Boelie88

    Boelie88 Actief lid

    2 mrt 2016
    453
    123
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met jullie?
     
  4. Lientje1985

    Lientje1985 Bekend lid

    18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    He Boelie !

    Gaat goed hier :)
    Ik heb contact gehad met t CB over t flessen probleem en zij raadde me aan om meteen een tuitbeker te gaan proberen, gewoon de hele fles over te slaan.
    Dus dat hebben we geprobeerd en dat ging goed (gelukkig!!) , eerst een ouderwetse tuit, maar daar ging toch nog wel heel veel naast.
    Toen de tuit van Difrax met zachte tuit en 2 standen en dat ging top, alleen doet een uur over 1 beker, is langgggg haha !
    Maar aangezien ze goed kon zuigen eraan, wou ik toch de flessen weer eens proberen, dus gedaan eergister en ik kon me ogen niet geloven, maar ze pakte hem alsof ze al jaren niks anders doet en er nooit een probleem is geweest :rolleyes: ( wat een kind :p )

    Sinds eergister heb ik ook een 2e voeding vervangen voor een kv voeding.
    De voeding van 11.00 is nu een pap en dat vind ze lekker.
    Heb net de papspeen van Avent Natural gekocht ( ze drinkt alleen uit die flessen ), want denk dat een papfles nog wat sneller gaat dan een heel bordje pap uitlepelen, dus ben benieuwd zo :)

    Het slapen is nog wel een dingetje, ze gaat sinds een paar weken als ze in slaap valt met haar hoofd "rollen", dacht eerst dat t een soort slaapritueel was, maar ze word er weer wakker van als ik niet op tijd ingrijp, dus dat is best vervelend.
    Als ze overdag slaapt in haar wieg doet ze t niet, alleen als ze bij mij in bed ligt, dus doe nu als ze in slaap is gevallen bij mij aan de borst in bed en zodra ze met der hoofdje begint te rollen der in der wiegje overleggen en dan gaat ze gewoon slapen :rolleyes:
    Ze komt nog wel regelmatig s'nachts, soms slaapt ze "door" van 22.15 tot een uur of 06.00, of komt ze maar 1 x , rond 04.00 (dat zijn echt de goeie nachten!), maar soms komt ze ook nog wel 3 / 4 x ... geeeeeeeeeen idee waar t aan ligt ...

    Verder worden ze "groot" vind ik ;)
    We hebben 2 dg geleden gevierd dat ze alweer een halfjaar is ... weg is t babygehalte haha, wat gaat t hard !
    Maar vind elke leeftijd leuk, je kan nu alweer zoveel meer met ze en je wereld word langzaamaan weer wat groter vind ik ... herkenbaar ?

    Hoe gaat t met jullie ??
     
  5. Catlover

    Catlover Actief lid

    4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Zoooo lekker druk hier hahaha!

    Wat vliegt de tijd toch, m'n klein mannetje is gewoon al 7 maanden vandaag :O Ik herinner me no goed dat hij 1 maand was, maar dat lijkt aan de ene kant zo kort en aan de andere kant al eeeeeuwen geleden...
     
  6. Mini25

    Mini25 Niet meer actief

    @Lientje hoe gaat het met jou en de kleine?
     

Deel Deze Pagina