Denken jullie even mee over mijn cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roetje08, 14 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Dag dames,

    Ik ken mijn cyclus niet goed en weet ook niet zo goed hoe het in elkaar zit.
    Mijn vorige 2 cyclussen waren 28d en 33d.

    Wat ik ingegeven heb in mijn app:
    CD18: begin cervixslijm dik eiwit-achtig, bmm hoog
    CD19: eiwit afscheiding
    CD20: eiwit afscheiding, zeer donkere ovulatietest Action, maar net niet positief, daarna niet verder getest.
    CD21: eiwit afscheiding
    CD22: waterachtige afscheiding, kleine steekjes bovenbeen
    CD23: waterachtige afscheiding
    CD24: witte afscheiding, een paar uur pijn in de baarmoeder, ik kan het het beste vergelijken met bandenpijn
    CD25: witte brokkelige afscheiding met spotting, enkele puntjes bloed, bmm weer laag en hard
    CD26: witte afscheiding (vandaag)

    Al deze dagen had ik hier en daar wel eens krampjes in mijn buik. Reden dat ik niet verder getest heb met ovulatietesten is omdat het zondag was (winkels dus dicht) en dacht dat mijn piek dus 's middags ging komen en maandag dus geen nieuwe meer gekocht. Door de stand van de bmm weet ik nu dus dat mijn vruchtbare periode zeker voorbij is. Maar zijn er kenners onder jullie die een schatting kunnen geven wanneer mijn eisprong zou geweest zijn? Spotting heb ik nooit eerder opgemerkt, omdat ik meestal zwarte onderbroeken draag, toevallig had ik gisteren een lichte aan. Ik heb ook nog een foto van de ovulatietesten mocht dit je dit willen zien.

    Bedankt aan degene die willen meedenken :)
     
  2. Pandabeer87

    Pandabeer87 Bekend lid

    12 feb 2016
    748
    101
    43
    Vrouw
    Als ik het zo lees en van mezelf weet denk ik dat je ei cd24 of 25 is gesprongen.
     
  3. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Daar vreesde ik al voor, dacht eerst innesteling, maar na even denken kan het eigenlijk niet, of m'n lichaam zou heel rare signalen geven..
    Maar een cyclus van 38-39 heb ik nog nooit eerder gehad (voor zover ik me kan herinneren).
    Pff, we hebben bijna 3 weken aan een stuk om de 2/3 dagen seks gehad, de laatste keer de ochtend van CD22, daarna waren we het echt zat, dus hopelijk was het voldoende..
     

Deel Deze Pagina