Deze strip afmaken en dan gaan we ervoor!Wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kvdv, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kvdv

    kvdv Niet meer actief

    Hallo ladies
    Wij hebben besloten deze maand de pil te slikken en dan er voor te gaan.. Ik moet in het weekend van 24 maart ongesteld worden en dan gaan we er voor.
    Ik vind het mega spannend!!!!!

    Zijn er nog meer dames die ook bijna gaan stoppen met de pil of net zijn gestopt?
     
  2. Gabri

    Gabri Actief lid

    16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi kvdv,

    Wij hier hetzelfde! Ik twijfel alleen nog een beetje of ik nu al stop midden in de strip of nog even een week wacht 21-3 dan laatste pil dus verwacht dan ook 24-3 mijn menstruatie. Maar bij mij is dat op een donderdag :p

    Hoe was jou cyclus bij de eerste na het stoppen met de pil?
     
  3. kvdv

    kvdv Niet meer actief

    Hey gabri
    Leuk dat je een berichtje stuurt.

    Nou die twijfel heb ik dus ook.. Heb vanmorgen de huisarts gebeld en die zegt dat je gewoon midden in de strip kunt stoppen dus dat doe ik denk ik maar.

    Ik ben wel vaker can de pil af geweest had enorm wisselende cyclus.. Ongeveer tussen 28 en 42 dagen!!

    Bem benieuwd dit keer..

    Vind jij t ook zo spannend????
     
  4. Gabri

    Gabri Actief lid

    16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind het super spannend!! Ben er veel meer mee bezig dan bij de eerste. Toen stopte ik eind van de strip met we zien wel en in september gaan we ervoor maar toen was ik al in ronde twee zwanger.. 😁
    En nu ben ik onwijs aan het plannen enz. Nu net dacht ik 21-3 is eigenlijk wel een mooie datum ook begin van de lente haha dus denk dat ik hem nu maar afmaak.. Gewoon voor het idee. 2 jaar geleden op 25-3 gestopt.
    Ik had toen ik stopte na 21 dagen de eerste echte menstruatie na de ontrekkingsbloeding en daarna zwanger maar als ik het uitreken was dat een cyclus van 30 dus heb geen idee wat ik kan verwachten daarvoor heel lang te pil altijd doorgeslikt dus geen idee wat het vroeger was. Volgens mij wel regelmatig maar dat hoeft niet altijd wat te zeggen begreep ik.

    Wel fijn om te lezen dat de ha er ook geen probleem van maakt
    Waren jullie lang bezig bij de eerste?
     
  5. 28Sab28

    28Sab28 Actief lid

    8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend! Ik ben na mijn stopweek direct gestopt, dit was begin maart. Ook voor mij het eerste kindje :). Er voor gekozen om deze maand eerst te "ontpillen" omdat ik niet weet hoe mijn lichaam op alles reageert. Succes!
     
  6. Lies2012

    Lies2012 Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Ik laat hier midden april mijn spiraaltje verwijderen, mag dat ook? ;)
     
  7. kvdv

    kvdv Niet meer actief

    @gabri: oh dat is behoorlijk vlug dat je zwanger raakte.. Ons eerste kindje was niet helemaal gepland.. We waren 3 maand bij elkaar... Moest van de pil af van de ha ivm kwaaltjes (die ik nog heb met de pil).. Dus gestopt en was eigenlijk na de ontrekkingsbloedimg meteen al zwanger hihi

    28sab28: spannend heh meid..

    Lies2012: ja tuurlijk!! er voor gaan is r voor gaan toch!!!!!


    Fijn dat jullie reageerden!!!! Stelt me iets gerust
    Oehh dames ik vind t echt spannend
     
  8. Gabri

    Gabri Actief lid

    16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja best wel vlug ja! Maar hartstikke blij mee hoor toen! Ik heb geen idee hoe het nu zal gaan. Omdat ik er veel meer mee bezig ben denk ik dat het langer gaat duren. vl denkt dat het gelijk weer raak is haha hij maakt zich niet zo druk.
    Maar jij ook super vlug! hahaha Wat voor klachten heb jij met pil gebruik?

    Hahaha nee Lies alleen als je stopt met de pil :p Hoe lang heb je een spiraal gehad? en gaan jullie er dan gelijk voor?

    jij ook succes Sab! Spannend allemaal he?! Ik vond dat ontpillen maar iets geks voelde zoveel dingen in mijn lijf.. Ben benieuwd hoe dat nu is nu ik niet zo lang aan de pil zit of dat ontpillen hetzelfde blijft voelen.
     
  9. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Spannend joh! Maar je kunt idd. ook gewoon nu stoppen he... ;) (ik kan me zo voorstellen dat je ongeduldig bent, haha!)
     
  10. 28Sab28

    28Sab28 Actief lid

    8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel spannend :). Ik heb tot nu toe niet heel veel last. Soms gevoel in onderbuik maar niet extreme dingen. We gaan het zien ben heel benieuwd. Eerst afwachten hoe alles loopt qua cyclus.
     
  11. Mikjeee89

    Mikjeee89 Bekend lid

    20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Spannend !
    Ik ben nu een maand van de pil af, zou gisteren ongesteld moeten worden maar dat is nog niet het geval. Dat kan dus 2 dingen betekenen haha:D. Maargoed, ik ga er vanuit dat ik nu aan het ontpillen ben en nu mijn cyclus nog moet afwachten, het is natuurlijk te mooi om waar te zijn dat ik nu al zwanger zou zijn :)
    Dit wordt ook onze 1e !
     
  12. kvdv

    kvdv Niet meer actief

    Opvliegers.. Enorme stemmingswisselignen.. Down voelen..

    Heb met ml overlegd ik neem vanaf vanavond geen pil meer whieheeoe


    Vlinderbloem ben jij ook bezig?
     
  13. kvdv

    kvdv Niet meer actief


    Oeeeee
    Heb je al getest??
     
  14. liedje86

    liedje86 Nieuw lid

    14 mrt 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    In december gestopt met de pil, 1e keer.. heel spannend!
     
  15. Mikjeee89

    Mikjeee89 Bekend lid

    20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Heb nog niet getest, ik denk dat ik dat morgen maar eens ga doen:p
     
  16. Lies2012

    Lies2012 Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Uhm... sinds december 2014 volgens mij.. Ja, dan gaan we er op zich gelijk voor.. Alleen gok ik dat mijn ei eind april is en die slaan we nog even over eigenlijk.. Omdat ik echt geen december januari kindje wil.. (trauma als zelf jarige in december ;)). En de kans dat het de eerste keer in een keer raak is, is klein.. maar toch haha
     
  17. Lies2012

    Lies2012 Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    al getest? :D
     
  18. Lies2012

    Lies2012 Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Bij de eerste kwam ons onverwachte cadeautje heerlijk door de pil heen. Dus voor mij geen pil meer.
    Ik heb voor een koperspiraaltje gekozen omdat ik geen hormonen meer in mijn lijf wilde en je lichaam hoeft dan ook niet te wennen als het spiraaltje er straks uit is..
    Als het goed is heb ik nu ook gewoon een eisprong enzo..

    Gaan jullie werken met tempen en/of ovulatietesten?
    dat wil ik wel gaan doen...
     
  19. Bella28

    Bella28 Fanatiek lid

    9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Als je 1.5 jr bezig bent en in de mmm zit kom je hier nog wel op terug.. dan maakt t geen moer uit ALS je maar zwanger raakt!
     
  20. Lies2012

    Lies2012 Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Ja, dat weet ik en ik snap dat het misschien ook hard over komt voor dames die al lang(er) bezig zijn..
    En misschien praat ik over een jaar inderdaad wel heel anders.. Maar voor nu..
     

Deel Deze Pagina