Deze strip afmaken en dan gaan we ervoor!Wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kvdv, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    @Mikjeee89 wat fijn dat de 20 weken echo goed was!
    Altijd weer een opluchting!
    En ontzettend vervelend dat je zo'n pijn hebt. Al bij fysio oid geweest?
    En gewoon echt goed aangeven wat je grenzen zijn hoor, je hebt er niets aan om eroverheen te gaan!

    @Spectre volgens mij heeft iedere fase wel iets.
    Lijkt mij ook zo leuk als ze gaan lachen.
    Gewoon lekker van ieder moment genieten :)
     
  2. Mikjeee89

    Mikjeee89 Bekend lid

    20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Mag ik vragen hoe dat is gegaan met die overgang naar 50% ? Moet je dan eerst die "goedkeuring" van het UWV afwachten, of ben je per direct gewoon naar 50% teruggegaan?
    Ik wilde namelijk ook halve dagen gaan werken, maar de baas heeft me nu 100% ziekgemeld (wat in mijn ogen niet nodig is, waardoor ik denk dat UWV dit ook niet gaat goedkeuren)
    Ben nu nog wel aan het werk, maar ga steeds wat eerder weg, ook al ben ik dan alweer te lang doorgegaan maar vanwege de drukte maak ik dan nog dingen af voor ik ga. Dat wil ik dus niet meer, wil me nu echt aan die halve dagen gaan houden nu, maar kan dit dan zomaar ? Niet dat ik straks met UWV gezeur krijg hierover omdat er nog geen akkoord is voor die zwangerschapsziekmelding..
     
  3. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.980
    17.016
    113
    Vrouw
    Ik heb aangegeven bij mijn leidinggevende dat de verloskundige mij het advies had gegeven om minder te werken. Ze hadden wel iets van een bevestiging daarvoor nodig ivm uitbetaling etc. dus is toen een afspraak met een arbo arts geregeld. En in overleg met die arts bepaald dat ik 50% minder ging werken, hij heeft een brief opgesteld en doorgestuurd naar het uwv en mijn werk
     
  4. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Besloten om vanaf morgen bv af te gaan bouwen.
    Hij drinkt me helemaal leeg en heb nul energie.
    Hij groeit als kool en is afgelopen 2 dagen 90 gram aangekomen :rolleyes:
    Waar zou mijn energie blijven o_O

    @Mikjeee89 denk dat je het uwv hier ook wel gewoon voor kan bellen om te vragen hoe zoiets zit.
     
  5. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.980
    17.016
    113
    Vrouw
    Fijn dat hij zo goed groeit :) genieten he.. ben je al naar buiten geweest ook?
     
  6. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Nee, dat lukt me nog niet :(
    Ben al blij dat ik het red om een dag voor hem te zorgen.
    Hopelijk als zo bv wat afgebouwd is ik wel lekker naar buiten kan!?
     
  7. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.980
    17.016
    113
    Vrouw
    Nja op je eigen tempo, is prima toch :) ik weet nog dat de kraamverzorgster probeerde om mij naar buiten te krijgen in de kraamweek, zomaar een blokje om hoor, niet ver... Maar ik wilde dat echt niet haha gelukkig ging het regenen en zijn we niet meer naar buiten geweest :D
     
  8. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    @Mikjeee89 is het nog gelukt met je baas en uwv?
    En hoe gaat het met je?

    @Spectre ja, als jij dat nog niet wil...
    Komt vanzelf hoor!

    Vandaag voor het eerst naar buiten geweest :D
    Echt zoooo fijn om weer even een blokje om te gaan!
    Per keer dat ik nu fles geef ipv bv komt er energie terug.
    Kolf sinds vandaag nog maar 3x ipv 7/8 en merk zo ontzettend veel verschil.
    Kan nu ook niet wachten tot hij helemaal op kv staat XD
     
  9. Mikjeee89

    Mikjeee89 Bekend lid

    20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn om te horen dat het goed gaat! Doet de kleine man het goed? :)
    Kan me voorstellen dat je blij bent dat je weer lekker naar buiten kon, heeft jullie vast goed gedaan, ipv al dat binnen zitten..

    Baas heeft de ziekmelding gedaan, nu is het afwachten op UWV goedkeuring, maar kan tot 4 weken duren. En ze hebben me dus 100% ziekgemeld, terwijl ik nog halve dagen kan werken EN ook nog doe. Kan me ook niet echt voorstellen dat ze zomaar 100% gaan toekennen vanuit UWV als dat niet nodig is.
    Nu ik kortere dagen maak scheelt dit al heel wat! Maar toch blijft het vervelend, als ik stofzuig of ff met de was bezig ben geweest thuis, dan doet alles alweer zeer en plof ik weer languit op de bank neer:p
     
  10. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Fijn dat het beter gaat als je kortere dagen werkt!
    En blijven luisteren naar je lijf!!

    Gaat hier alleen maar beter.
    Per dag meer energie :) heerlijk om dingen weer zelf te kunnen :)
     
  11. Mikjeee89

    Mikjeee89 Bekend lid

    20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    En, lekker aan het genieten van je kleine mannetje? :) gaat het jou ook beter nu je weer wat meer energie krijgt?

    Vanmiddag zag ik mijn buik bewegen:p
    vriendlief maar gelijk erbij geroepen na zijn werk, hij wou me niet geloven haha. Toen zag die het zelf en heeft hij zelfs de kleine meid kunnen voelen:D
     
  12. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.980
    17.016
    113
    Vrouw
    Super leuk Mikjee.. bijzonder moment he :)
     
  13. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Oh wat leuk Mikje!!
    Mooi is dat he :)
    Nu kan je vriend ook echt gaan mee genieten!!

    Hier gaat het heel goed.
    Sam is alweer 4 weken oud en slaapt na z'n laatste fles 6 uur :)
    Vannacht zelfs 7 uur en daarna weer 4,5 uur!
    En is al snel tevreden met hoe de situatie is, lekker kind :)
     
  14. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.980
    17.016
    113
    Vrouw
    Leuke naam Nanoe! Die wist ik nog niet, dacht mss wil je het niet delen zo openbaar op het forum..
    Fin dat het zo goed gaat :) en wat heerlijk dat hij zo lang slaapt.

    Hier gaat hét ook goed. Het is zo'n heerlijk makkelijk en vrolijk mannetje.. nog 2.5 week werken en dan vakantie. Zie er zo naar uit, eindelik weer voor een langere periode echt samen..en voor de eerste keer dat we zo'n lange tijd met z'n 3en als gezinnetje samen zijn! Extra genieten
     
  15. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    @Mikjeee89 hoe gaat het?

    @Spectre fijn vooruitzicht!
    Heerlijk he lekker met zn allen bij elkaar zijn :)

    Nou we hebben de 5-weken sprong ook weer gehad o_O
    Man wat was hij gisteren vervelend, wilde niet slapen, huilen, alleen maar op schoot willen.
    Voordeel is wel dat hij vannacht 8 uur heeft geslapen en ik hem om kwart over 7 maar wakker heb gemaakt voor zn fles :p
    Verder is hij nog steeds zo makkelijk en groeit hij als kool.
    Vind dat soms wel jammer, dat hij zo snel groot wordt.
     
  16. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.980
    17.016
    113
    Vrouw
    Fijn dat hij zo makkelijk is...
    Ja het echte baby is er snel vanaf... het gaat zoooo snel... L.iam is al bijna 6 maanden!! Hij rolt nu alle kanten op en probeert telkens te kruipen :eek: nog even en we kunnen erachteraan haha
     
  17. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Ja, dan moet je echt alles veilig gaan stellen!
    Nog even en hij trekt zich op.

    En meneer heeft het doorslapen ontdekt :D
    Zo wat is dat lekker! Rond half 11-11 uur laatste fles en dan doortukken tot 6-7 uur!
    En daarna slaapt hij nog gewoon weer verder.
     
  18. Mikjeee89

    Mikjeee89 Bekend lid

    20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ohh wat heerlijk Nanoe, dat hij zo goed slaapt :D Hoe is het met jou verder?

    Spectre dat gaat snel de tijd inderdaad, jouw kleine is ongeveer net zo oud als de kleine van vrienden van ons, geweldig om te zien hoe snel dat zich allemaal ontwikkelt bij zo'n kleintje:)

    Hier alles goed ! Afgelopen vrijdag opnieuw moeten bloedprikken voor ijzergehalte & verhoogde kans op zwangerschapssuiker (blijkbaar i.v.m. de pcos..) dus ik hoop dat er niets geks uitkomt..:$ Het minder werken scheelt al een heel stuk. Nu door vakantieplanning & onderbezetting werk ik eigenlijk nog te lang door elke dag, maar probeer beetje bij beetje af te bouwen. Zodra ik op tijd weg ga, kan ik in ieder geval nog zonder problemen de hond uitlaten of stofzuigen zonder pijn. De laatste tijd ben ik alleen maar aan het werk & als ik thuiskom heb ik weer overal last van en doe niets meer, ga op bed liggen of op de bank hangen.. Zo voel je je best nutteloos op die manier:confused:
     
  19. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.980
    17.016
    113
    Vrouw
    Gelijk heb je, lekker met de beentjes omhoog.. al snap ik dat dat ook niet makkelijk is...... zeker met de nesteldrang.. omg, alles moest bij mij op en top schoon eruit zien. Vergeleken met toen ben ik nu een sloddervos :roflmao:
     
  20. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.980
    17.016
    113
    Vrouw
    Ohhh heerlijk he nanoe!!! Hier sliep hij gister tot half 8 !! Wowww... dat is echt een uitzondering, maar zo heerlijk :)
     

Deel Deze Pagina