Diarree, helpt daar geen enkele luier tegen?

Discussie in 'Verzorging' gestart door GDuif, 17 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GDuif

    GDuif Bekend lid

    22 mei 2016
    940
    170
    43
    Ons meisje heeft sinds woensdag buikgriep. Ik kan haar gemiddeld vier tot vijf keer per dag helemaal omkleden omdat de ontlasting overal langs gaat. Zo zielig...

    Nu vroeg ik mij af: hoort dit erbij of zijn er luiers die er wel iets van tegenhouden. Wij gebruiken kruidvat luiers en zijn daar heel tevreden over. Alleen nu met de diarree is het een ander verhaal...
     
  2. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    Een tweedelig wasbaar systeem zou het wel houden denk ik, maar als wasbaar geen optie is, dan zou ik het ook niet weten
     
  3. Mama&Go

    Mama&Go Actief lid

    5 mei 2017
    305
    107
    43
    Vrouw
    Ik heb als go een klein jochie met ook vaan erg dunne luiers, kruidvat luiers gaan ook bijna altijd mis.
    Bij hem gaan pampers babydry en ah luiers wel goed. Deze zitten hoger dan de kruidvat op zijn rug.
    Misschien werkt het bij jullie ook? Want dit is zo. Oor niemand leuk.
     
    GDuif vindt dit leuk.
  4. GDuif

    GDuif Bekend lid

    22 mei 2016
    940
    170
    43
    Het gaat inderdaad vooral naar de rug! Ga ze meteen halen, zo is het inderdaad niks.
     
  5. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    Ik vermoed bij erge diarree dat niks dat tegenhoudt hoor. Hier afgelopen week kids ook buikgriep gehad, en zoontje ook meerdere malen kunnen verschonen/in bad doen. Ik was er altijd gelijk bij, maar het liep er gelijk uit bij zn benen, en dus zaten ze voeten er ook onder bij het uittrekken van zn broek ;) als het zoveel is dat je de luier gewoon leeg kan laten lopen, is er geen beginnen aan ;)
    Beterschap!!
     
    GDuif vindt dit leuk.
  6. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Ik geef als tip; een wasbaar overbroekje.
    Ik durf dr bijna mn handen voor in het vuur te steken dat dit helpt.

    Onze zoon poept echt wel eens explosief, maar dit blijft altijd in zn overbroekje zitten. Wij gebruiken volledig wasbare luiers maar een aantal vriendinnen hebben na mijn tip wasbare overbroekjes gekocht en nooit meer ongelukjes!

    Ik haal ze bij lieveluiers.nl :) blueberry capri of coveralls of mother ease rikki wrap heb ik :)
     
    GDuif vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina