Zwanger ... schildklier

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door natascha25, 16 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Hi Allemaal

    Ik heb vanmorgen positief getest. helemaal geweldig. We zijn ook super blij. Ik heb alleen na mijn vorige ZWn een te snel werkende schildklier overgehouden. Althans na een jaar medicatie zijn de waardes normaal (ben sinds juni vorig jaar gestopt). Ik had na de laatste controle vorig jaar anti stoffen in mijn bloed TSI. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben dan benieuwd naar het verloop van de zwangerschap en of ik nog extra rekening moet houden met het een of ander.

    Groetjes natas
     
  2. R1lana

    R1lana Fanatiek lid

    24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    als eerste gefeliciteerd :D
    en met je vraag kan ik je niet helpen, ik heb er geen ervaring mee
     
  3. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.024
    414
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Gefeliciteerd en ik heb ook helaas geen antwoord op je vraag.
     
  4. Dottie

    Dottie Bekend lid

    8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Ik heb er ook geen ervaring mee, maar toch een dikke proficiat!
     
  5. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D
     
  6. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap :D

    Ik heb de ziekte van Graves dat hou ik de rest van mijn leven, ook medicatie gebruik slik elke dag tyrax, moet vaak gecontroleerd worden mijn bloedwaardes zijn nu wel goed vandaar dat we aan kinderen konden gaan denken :D.