Raar vraagje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani84, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Hoi

    Heb nu al een paar dagen last van pijn en schraal heid van onderen. (bij m`n vagina) :oops: het zijn volgens mij meer m`n schaamlippen..

    Hoort dit bij zwangerschap? ik weet niet hoe het anders moet komen..

    Ben al een paar daagjes aant smeren met talkpoeder en sudocreme maar t gaat maar niet over..

    Iemand die dit herkent of tips heeft?

    liefs Danielle
     
  2. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Talkpoeder neemt vocht op, dus dat zou ik dan in ieder geval niet gebruiken!
    Heb je er ook erge jeuk bij? Want in dat geval zou je ook aan een schimmeltje kunnen denken, komt vrij veel voor bij zwangeren en is eenvoudig te verhelpen.
     
  3. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Heb zo`n 2 maandjes terug een blaasonsteking gehad en een schimmel, maar dat jeukte veel meer.. dit jeukt wel iets maar niet echt heel erg..

    `t is echt dat het schrijnt bij plassen e.d. en afvegen.. dus lijkt me echt kapot..

    Groetjess
     
  4. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Je zou bijna denken dat het toch nog niet helemaal over is hoor. Anders zou het allang genezen moeten zijn en niet meer schrijnen/jeuken.
    Anyway... afspoelen met water ipv afvegen met toiletpapier kan al helpen. En even niets er op smeren, zodat het kan genezen. Als je toch graag wilt smeren zou je ook calendula kunnen proberen, dat heeft een verzachtende werking.
     
  5. Janneke21

    Janneke21 Fanatiek lid

    25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Spoelen met Badmelk van Zwitsal...
    Had er ook een keer last van, geen schimmel of SOA of wat dan ook.. en dit hielp echt goed.
    Wel evengoed goed naspoelen, maar na 2 dagen was het over bij mij.
    Dus echt de badmelk, is heel vloeibaar dus wel lastig, maar het verzacht echt al heel snel.
     
  6. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Bedankt,

    ga beiden es proberen. Nou ja na 2 maand geen last kan het dan zo ineens terug komen? T is geen jeuk binnenin, maar echt aan de buiten kant waar het ook kapot is.. gewoon van die kloofjes zeg maar meer..

    T is een vochtig gebied dus lastig genezen daar.. Ik ga calendula proberenen anders de badmelk. als het na t weekend nog niet over is ga ik toch maar ff langs de huisarts dan..

    Bedankt voor jullie advies!

    Groetjes Danielle
     
  7. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @dani : helaas ken ik je gevoel ...alleen bij mij is het nooit over gegaan ...heb het al langer dan een jaar ...hoop dat ze het bij jou eerder op kunnen lossen , ik ben er inmiddels aan gewend ....komt naar mijn idee nu meer omdat er veel haartjes op groeien ...mag niet scheren van de ha ivm eerdere uitslag in mijn liezen ...
     
  8. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    och jeetje dus je hebt vaak en veel jeuk? ik vind dit al echt vreselijk, steeds gaan verzitten, vaak naar de wc.. ja hoop dat t op gelost word!

    Succes!
     
  9. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nou dat jeuken komt met golven ........het kan zomaar zijn dat het een paar dagen weg is ...voor mijn zwangerschap kreeg ik een hormoonzalf ....maar dat mag nu niet ...die hielp wel goed ...maar ik weet zeker dat als het weer kaler is ik minder klachten heb ....en me beter voel maar dat zit er niet in .....
    heb ook standaard een zalfje nu een antischimmelzalfje ..weet even niet hoe het heet en die mix ik met hydrocortison....mag eigenlijk ook niet maar is maar 1 % ...dacht het van de week er even leuk op te smeren ......zat aan het plafond ..auwie .....
    wat je ook kan doen is wat vasaline of vetten billenzalf er op doen ..maar als het wel een schimmeltje is dan is dat ook weer niet goed ....
     
  10. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.853
    7.620
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Beetje calendulazalf ertussen smeren, helpt echt super!
     
  11. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Hoi

    heb een beetje calandulan zalf gesmeerd vanacht en het lijkt al minder.. ga er nog ff mee door! bedankt dames!
     

Deel Deze Pagina