difrax pakjes houder voor peuter, handig?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jalea, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

    Jalea Fanatiek lid

    24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wie heeft de difrax pakjeshouder al eens uitgeprobeerd? is het handig voor een peuter?
    [​IMG]

    "Stevige houder voor drankjes in minipakjes.
    Voorkomt knijpen in pakjes wat spuiten en morsen tot gevolg zou kunnen hebben. Met 4 voetjes, zodat de houder minder snel omvalt. De pakjes in houder klikken zodat ze er niet uit kunnen vallen. Pakjes zijn gemakkelijk te verwisselen; duw het pakje naar boven door het gat aan de onderzijde van de houder. Handig voor thuis en onderweg. Geschikt voor standaardpakjes (200 ml). Ook geschikt voor groeifruit (150 ml) in combinatie met een langer rietje."
     
  2. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Ik vind het een geweldig ding.
    Als ik hem niet gebruik zit alles onder en op deze manier kan hij heel goed uit een pakje drinken.
    Zelfs in de auto is hij handig!
     
  3. Iloon

    Iloon Fanatiek lid

    5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    is idd een super ding..raad hem je dan ook echt aan :)
     
  4. Liesbeth79

    Liesbeth79 Bekend lid

    18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Hmm, hier is hij niet zo'n succes. Maar dat komt omdat Jacob 'm doodleuk op de kop houdt 'hee wat leuk, zo'n straaltje!' :D
     
  5. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ene keer handig andere keer een hoop geknoei hoor! Net hoe zijn zin is... Op zich wel handig voor onderweg, thuis geef ik het hem maar zelden, of ik moet al op zijn vingers blijven kijken...
     
  6. Jalea

    Jalea Fanatiek lid

    24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    heel persoonlijk dus. dan zit er niks anders op dan gewoon maar uit te gaan proberen :)
     
  7. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Wij kregen er eentje gratis van de Spa (bij 2 pakken roosvicee :rolleyes: ) en ik vind het heel handig voor onderweg.

    Groetjes Anita
     
  8. geertje29

    geertje29 Lid

    25 aug 2008
    85
    0
    0
    ik heb hem ook gebruikt, ik vond ze superhandig, maar mijn dochter donk de pakjes ook vaak met de oortjes omhoog gevouwen....hahaha komt dit duidelijk over?
     
  9. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ja hoor heel duidelijk :)
    Ik doe dat ook weleens dus weet wat je bedoelt ;)

    Maar die houdertjes vind ik ook erg fijn hoor!
     
  10. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Simpele makkelijke tip ipv de houder.

    Duw de lipjes van een pakje drinken beiderzijds omhoog en laat je kind het pakje daaraan vast houden. werkt hier perfect.

    Kwebbel
     
  11. hardloper

    hardloper Niet meer actief

    leek me wel andig, maar niet alle formaten pakjes passen erin. wij maken de lipjes aan de zijkanten van een pakje los, dan eeft et pakje 'oortjes' en dan kan je ze daaraan vastouden. nog nooit mee gekliedert, werkt altijd!
     
  12. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hihi...zie mijn antwoord. Maar het werkt goed he?

    Kwebbel
     
  13. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Wij vinden hem ook ideaal. Geen geknijp meer in pakjes . PS: Je hebt ook grotere(toevallig deze week gekocht) kan je pakjes caprisonne(hoop dat ik het goed schrijf.) in doen.
     
  14. kimm1988

    kimm1988 Fanatiek lid

    27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    waar zijn die dingen te verkrijgen dan? ik wil dat wel eens gaan proberen voor in de auto.. aangezien het nu elke keer een bende is
     
  15. bloempje1981

    12 aug 2008
    70
    0
    0
    Ze zijn op zich wel handig, alleen haalt die troela van mij het rietje eruit en gaat dan met het pakje schudden, dus heb uiteindelijk nog een knoeiboel!
    Je kan ze bij de etos kopen en volgens mij bij de prenatal.
     
  16. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    hihi, zie antwoord Geertje29.... ;) :D
     
  17. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja erg handig, maar mijn zoon heeft al door dat als je hem op de kop houd en ook wat uit komt, en zo kan hij nog soppen.
    Gelukkig gebeurt dit niet vaak.
     
  18. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    :) :)
     
  19. poelka

    poelka Lid

    14 aug 2008
    14
    0
    0
    Heemstede
    Denk dat t wel langer duurt voor je van het geknoei af bent... Zie kindjes op de peuterschool die nog steeds met dat ding lopen te lummelen omdat ze er zonder een knoeiboel van maken. Heb t bij Nina nooit gebruikt, zette het pakje altijd op tafel neer en dan rietje eerst in de mond voordat ze t pakje pakt. En laten zien dat ze t pakje bij de hoeken vast moet pakken. In de auto mag ze zowieso niet drinken van mij (en liever ook niet eten), anders kan ik daar ook gaan staan stofzuigen en poetsen...
     
  20. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Hier heel blij met die houder, hartstikke handig!
     

Deel Deze Pagina