Dikkere buik... 8 weken zwanger! Postiekleding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zelena88, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zelena88

    Zelena88 Actief lid

    17 dec 2012
    253
    0
    0
    Arnhem
    Hoi dames!

    Even een vraagje: ik ben nog maar 8 weekjes zwanger en mijn buik is toch al zeker flink opgezet! Mijn broeken zitten echt niet fijn en het begint een beetje uit te puilen ;) Het lijkt mij een beetje vroeg om positiekleding aan te schaffen? Hebben jullie hier ook ervaring mee? Is er misschien een kans dat het ineens minder wordt als mij darmen tot rust komen en aan de situatie gewend zijn, of blijft het vanaf nu alleen maar groeien? In dat geval moet ik maar eens rond gaan kijken :D

    Hoop dat jullie wat tips hebben ;)

    Liefs,

    Steph
     
  2. Edge

    Edge Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Als je broeken niet meer lekker zitten zou ik lekker voor een positiebroek gaan kijken ;).
     
  3. Krulletje87

    Krulletje87 Fanatiek lid

    24 jan 2010
    2.404
    331
    83
    van alles...
    Ik heb t zelf ook altijd heel vroeg.. bij de mk in augustus had ik met 6 wk ook dat mn kleding zo strak zat, ik ben toen mn positiekleding gaan wassen, en af en toe een lkkr makkelijk zittend ding aan gedaan. dat was zo heerlijk..die buik werd niet minder, alleen mar meer.. dus ik was blij dat ik het heb gedaan,, ook al liep t niet goed af. ik was blij dat ik die kleding wel heb aangedaan. gewoon om je zelf al lkkrder te voelen.

    nu ben ik ruim 5 wk zwanger, en merk dus ook dat alles al weer strak ga zitten. ik denk dan ook dat ik na de echo toch mn kleding van zolder ga halen.
     
  4. Kimmuh

    Kimmuh Fanatiek lid

    23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Dat je buik zo opzet kan te maken hebben met je darmen.
    Ik heb tot mijn 3e maand het kunnen redden met mijn eigen kleding (broeken) en daarna 2 zwangerschaps broeken aangeschaft.
    Als jij denkt dat geen enkele broek je meer lekker zit zal ik gewoon een broekje aanschaffen hoor!
    Je hebt er wel gemak van, niet alleen nu maar straks helemaal! ;)
     
  5. mbeekje

    mbeekje Bekend lid

    9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Gewoon lekker een positiebroeken aandoen. Heb ik ook gedaan toen ik merkte dat mijn eigen broeken niet meer lekker zaten.
     
  6. Prins03

    Prins03 Fanatiek lid

    13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Mijn buik was ook heel vroeg al opgezet kan ik me nog herinneren. Mijn broeken zaten niet meer lekker en ik had dan ook al met een week of 6 volgens mij de eerste positiebroeken..
    Komt waarschijnlijk gewoon door je darmen die opzetten.. Maar als het lekker zit, waarom niet ?
     
  7. Username

    Username Niet meer actief

    Joh gewoon een broek aan die wel lekker zit. En als dat een positiebroek is, so what? Je buik wordt er alleen maar boller op :)
     
  8. Kimmuh

    Kimmuh Fanatiek lid

    23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Dus kortom: wij zeggen: DOEN! :)
     
  9. Zelena88

    Zelena88 Actief lid

    17 dec 2012
    253
    0
    0
    Arnhem
    haha, thanks voor alle comments! Ik denk dat ik een goed excuus heb om even te shoppen ;)
    Nog tips qua winkels misschien?

    dank jullie!
     
  10. Kimmuh

    Kimmuh Fanatiek lid

    23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Mijn lekkerste broek is van de h&m.
     
  11. claudje1981

    claudje1981 Bekend lid

    31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    hier ook met 8 weekjes mijn eerste broek aangeschaft zat zoveel lekkerder :D
     

Deel Deze Pagina