Dilemma

Discussie in 'Babynamen' gestart door gouda82, 8 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mee eens dat het kan doordat jullie elkaar niet veel zien. Anders vond ik het een groot twijfelgeval waardoor ikzelf dan voor een andere naam zou hebben gekozen.
     
  2. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Ja hoor, ik zou gewoon voor Siem gaan.

    Maar ik snap dat hele mijn collega/nichtje/buurvrouw/vriendengroep heeft een kindje met dezelfde naam sowieso al niet.
     
  3. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ja zou het doen! Vind het idd twee verschillende namen.
    Wij hebben hetzelfde 'probleem' gehad met ons dochtertje en het zoontje van mijn zus.
    Vergelijkbare namen als bij jou, maar dan dus jongen/meisje.
    Twijfelde ook wel even, maar we vonden dus de namen echt een ander type/genre.
    We hebben er nooit wat over gehoord en mijn zus kennende had ze dat echt wel gedaan als het een probleem was geweest.
     
  4. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Ik zou het echt doen! Mijn naam en die van mijn neef zijn ook bijna hetzelfde! Wij zijn ook van dezelfde leeftijd en hebben veel met elkaar gespeeld als kind zijnde. Ikzelf heb me er nooit aan gestoord en mijn ouders/ oom en tante ook niet. Je bent een eigen persoontje met eigen naam en als die dan wat op een andere lijkt is dat echt geen ramp hoor! Zou anders zijn als het echt dezelfde naam was maar dat is in jouw geval niet zo. Ik zou het doen! Klinkt ook super leuk bij G.ijs!
     
  5. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ik vind het prima kunnen en heel leuk passen. Ik zou er wel voor gaan, denk ik maar ook twijfel hebben. Je zou natuurlijk met je zus kunnen overleggen of ze het vind kunnen. Maar ook dat is persoonlijk. Je kunt natuurlijk zo lang nog verder kijken of je wat anders tegenkomt wat je ook zo leuk vindt als je eerste keus. Zo niet blijf je bij deze naam! Je hebt gelukkig nog even!
     
  6. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.799
    8.664
    113
    Voor mij is het verschillend genoeg en zeker als je elkaar alleen op verjaardagen ziet.
     
  7. Irisje24

    Irisje24 Bekend lid

    18 apr 2017
    763
    298
    63
    Kan prima hoor gewoon doen :)
     
  8. Sokkie87

    Sokkie87 Fanatiek lid

    1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Zelf zou ik het niet doen. Maar als jouw band met je zus niet echt hecht is en je ziet elkaar nauwelijks en het is jullie nummer 1 naam...dan gewoon doen!!!
     
  9. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.308
    1.782
    113
    Vrouw
    Ik zou het gewoon doen want vind de namen niet op elkaar lijken.
     
  10. K00

    K00 Niet meer actief

    Hartstikke leuk. Ik zeg doen! Twee totaal verschillende namen!
     
  11. gouda82

    gouda82 Actief lid

    4 jan 2014
    259
    55
    28
    Gouda
    We zijn er uit!
    Ons tweede mannetje gaat gewoon Siem heten!
    Nu bijna 31 weken zwanger dus onzin om nog te twijfelen. Nog maximaal 11 weken (en twee dagen) (maar liever nog maar een weekje of 8 ;)) en dan hebben we hier ineens twee jongetjes in huis.
    Kan niet wachten!
     
    xElles vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina