''Verplicht'' nummertje?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LiittleOne, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiittleOne

    LiittleOne Fanatiek lid

    25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    Goedenavond meiden/dames,

    nou..ik vraag me af wie van jullie het vrijen ervaren als een verplicht nummertje dat 'moet' gebeuren om onze wens te vervullen?

    en hoe gaat manlief ermee om?

    post maar raak! :cool:
     
  2. Gooischemama

    Gooischemama Fanatiek lid

    4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Ja best wel ja vooral rond die vruchtbare dagen is het bijna een moeten van mijn kant af
    Vriend vind het niet erg gelukkig:p
     
  3. CenM

    CenM Bekend lid

    20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf niet echt problemen met de seks zelf, ik heb best een hoog libido, dus mij zal je nooit horen zeggen dat ik geen zin heb of te moe ben. Bij man is dat net wat anders, hij heeft altijd al wat minder zin gehad dan ik, dus voor hem is het wat meer een verplichting, al heeft hij dat nooit hardop gezegd. Hij voelt de druk wat meer dan ik, maar hij is dan ook degene die echt moet presteren, dus misschien ligt het daaraan. Ik zal in ieder geval nooit meer zeggen: 'oops, kan niet bovenop want jij moet mij zwanger maken'.. Daarna werd de boel wat slapjes..:) Heb mn lesje wel geleerd en rep er met geen woord meer over. ;)
     
  4. LiittleOne

    LiittleOne Fanatiek lid

    25 nov 2010
    1.220
    1
    0

    Hahaha! ik kan me voorstellen dat hij je toen even vreemd aankeek..
    maar toch..het beste standje is het 'gewone', jij ligt beneden en hij bovenop je, zodat hij je wat dieper kan raken hihihi..
     
  5. Rooz88

    Rooz88 Niet meer actief

    Als het al als een verplichting voelt, is het wel een lekkere ;)
     
  6. surf

    surf VIP lid

    21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    meestal niet, maar soms rondom de vruchtbare dagen, weleens... voornamelijk voor mijn vriend, niet dat hij niet wil, maar hij heeft zoiets, als het komt dan komt het en ik wil geen ronde mislopen omdat we een keertje geen zin hadden...
     
  7. Nynke Jellie

    Nynke Jellie Bekend lid

    1 okt 2008
    745
    0
    0
    Mijn man en ik hadden er geen moeite mee hoor, wij willen beide heel graag gezinsuitbreiding dus no problem. Jammer genoeg moeten we nu verder in de medische molen, vandaar het 'hadden'.
     
  8. LiittleOne

    LiittleOne Fanatiek lid

    25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    hmpf! dat is heel vervelend!
    hoelang zijn jullie al aan't proberen?
    ik loop zelf ook bij een gyn, dus als je wil kun je ook een PB sturen x
     
  9. Angel78

    Angel78 VIP lid

    18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Nee hoor, hoog libido, dus buiten de vruchtbare dagen klussen we net zoveel als tijdens ;)
     
  10. LiittleOne

    LiittleOne Fanatiek lid

    25 nov 2010
    1.220
    1
    0

    you go girl :cool:
     
  11. brabbel1988

    brabbel1988 VIP lid

    8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Het op uur en tijd lukt wel, maar buiten die dagen om is t drama.....

    Gewoon geen zin meer in, t idee dat t toch geen effect heeft, werkt niet echt mee aan een denderend sexleven. :)
    Dan moet ik echt mezelf er toe zetten want anders krijgt ie nooit niks.:)
     
  12. Linda88

    Linda88 Actief lid

    9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vertel mijn man niet meer wanneer ik in de vruchtbare periode zit. Dan heeft hij het idee dat hij MOET presteren en dan wil het niet. Maar ik doe uiteraard wel goed mijn best om hem te verleiden;)
     
  13. Nynke Jellie

    Nynke Jellie Bekend lid

    1 okt 2008
    745
    0
    0
    Ach, het vooruitzicht dat we straks (hopelijk) een klein wondertje hebben maakt veel goed hoor ;). Wij hebben zo'n drie jaar geprobeerd voordat we de stap hebben gezet naar IVF met PGD, ivm een translocatie van mijn chromosomen.
     
  14. Kapedi

    Kapedi Fanatiek lid

    18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Mijn man is net een konijntje dus hem maakt het niet uit. We willen graag gezinsuitbreiding. Na 3 weken dagelijkse die piemel te hebben gezien( heb een langse cyclus), neem ik altijd wel ff een time out......Kan dan even geen piemel meer zien ;)
     
  15. Angel78

    Angel78 VIP lid

    18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    n**ken tot je erbij neervalt he :p:D
     
  16. masami

    masami Fanatiek lid

    27 jul 2011
    4.213
    769
    113
    Vrouw
    Hier hetzelfde, klussen doen we niet alleen voor een kindje, maar lekker voor onzelf :D
     
  17. MSC

    MSC Actief lid

    27 aug 2011
    109
    0
    0
    Kleding verkoop, in mijn vrijetijd:fotografie, wan
    In mooi Drenthe
    vrijwillig verplicht ;)

    nu weten dat het op natuurlijke wijze niet wil, is het meer troost sex en weer pure liefde, ach en wie weet helpt dat dan misschien ook wel...
     
  18. Daantje57

    Daantje57 Fanatiek lid

    18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Bij ons is het meestal geen probleem.. mijn man kan prima presteren onder druk dus ik vertel hem gewoon wanneer we extra ons best moeten doen :) ... zelf moet ik wel af en toe zin maken... maar meestal lukt dat wel :)
     
  19. Chai

    Chai Niet meer actief

    Ik was de 1ste ronde meteen zwanger dus dat verplichte was niet nodig, ook hebben we helemaal niet op de vruchtbare dag gelet eigenlijk...
    Ik geef puur geluk de schuld hier. :)
     
  20. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.910
    1.188
    113
    Nederland
    De eerste maanden hebben we het wel als een verplichting gezien, maar na alle onderzoeken in de medische molen wilde ik het niet meer als een verplichting.
    Op dat moment waren we ook al ruim 2 jaar aan het "oefenen"

    Toen bleek dat de uitslag van onze onderzoeken allemaal prima waren, hebben we ook gezegd, dan leggen we het naast ons neer en genieten we even lekker van ons zelf, plannen lekker onze bruiloft en seksen wanneer WIJ er zin in hebben.
    En huppaa..... in maart was het raak! :D
     

Deel Deze Pagina