Disneyland Parijs in de herfstvakantie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door missle, 15 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missle

    missle Fanatiek lid

    4 mrt 2010
    1.523
    1.063
    113
    Zijn er kenners die hun visie kunnen geven op wat ik gevonden heb? :)

    Dit heb ik gevonden op de site van Disney, tussen 1154 euro ( Santa Fé) en 1364 euro (New Port Bay of New York):
    - In de herfstvakantie
    - 4 personen
    - 3 dagen entree
    - 2 nachten in een van de Disney hotels
    - volpension eten in de parken

    Het is toch heel erg veel geld uiteindelijk, is het het waard in de disneyhotels en is dit ook echt goedkoop voor volpension?

    Andere opties misschien die ik nu niet zie en die wel interessant zijn? Jaarkaarten zijn ook ruim 800 euro voor ons als gezin, met eten en accomodatie daar nog bij zijn die te duur om 1x te gaan denk ik zo.
     
  2. Eikeboompje

    Eikeboompje Bekend lid

    7 sep 2017
    813
    489
    63
    Vrouw
    Wij, mijn man en ik, zijn voor een hotel vlakbij een metrostation gegaan. Het was ongeveer 15 minuten met de metro naar Disney. Dit scheelde toen enorm veel geld! De verbinding met de metro is zeer goed! Welk hotel weet ik alleen niet meer. Wij regelden het toen via het reisbureau. Het is dan wel zonder lunch en avondeten, maar die paar dagen eet je in de avond toch op het park. Wij kochten onze lunch ook gewoon.

    Misschien is dit ook nog een idee.
     
    missle vindt dit leuk.
  3. missle

    missle Fanatiek lid

    4 mrt 2010
    1.523
    1.063
    113
    En aan welke prijs moeten we dan ongeveer denken voor de overnachting? We hebben allemaal een bed nodig en het moet voornamelijk praktisch zijn, maar heel erg veeleisend zijn we eigenlijk ook niet.
     
  4. Eikeboompje

    Eikeboompje Bekend lid

    7 sep 2017
    813
    489
    63
    Vrouw
    Ik denk dat het ongeveer 50 á 60 euro per nacht was inclusief ontbijt en dan was er ook weer een actie dat er 1 nacht gratis was. Ik zou gewoon even langs een reisbureau gaan om te informeren. In de herfstvakantie hebben ze vaak ook verscjillende acties lopen.
     
    missle vindt dit leuk.
  5. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    #5 consider, 15 aug 2018
    Laatst bewerkt: 15 aug 2018
    Wij zijn in de meivakantie geweest en zaten in het Newport bay hotel.
    Ik vond het persoonlijk heel erg prettig om zo het park in te kunnen lopen en zou zelf dus ook geen hotel buiten het park willen.


    Je zou even kunnen kijken op de franse disney site of zij het goedkoper aanbieden.
    Zit nog wel eens verschil in namelijk.
    Wij hebben toen via de franse site geboekt voor 900 euro voor een compass club kamer met ontbijt.
    Via de nederlandse site was een standaard kamer 1200 euro incl ontbijt.
     
    missle vindt dit leuk.
  6. missle

    missle Fanatiek lid

    4 mrt 2010
    1.523
    1.063
    113
    #6 missle, 15 aug 2018
    Laatst bewerkt: 15 aug 2018
    Bedankt voor de tip, dat scheelt inderdaad best wel wat! Ik typte per ongeluk een nacht meer in, maar dan kom ik met extra nacht en dag entree meer uit op zelfs maar 972 euro. Dan zijn kinderen gratis en 40% korting. Eten komt daar dan nog wel bij in het park. Geen idee of je dan die 400 euro verschil toch weer opmaakt aan eten met 4 personen in het park?

    edit: blijkt zonder ontbijt te zijn. dan denk ik dat het verschil niet meer zo groot is met de nederlandse prijzen.
     
  7. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Is dat dan inclusief ontbijt?
    Vond het zelf wel erg fijn om het ontbijt erbij te hebben. Wij namen een goed ontbijt.
    Namen zelf wat mee voor de lunch. En aten avondeten op het park.
    Je hebt ook een mc donalds en een vapiano's en five guys. Deze zijn allemaal niet zo duur.
    Als je een compass club kamer boekt zit het ontbijt erbij in en kun je rond 16u sandwiches en snacks en drinken in het hotel. Dat zit er dan allemaal bij in.
     
    missle vindt dit leuk.
  8. Sulley

    Sulley Actief lid

    16 jun 2016
    453
    283
    63
    Ik heb dit laatst helemaal voor iemand uitgezocht maar dan voor eind sept. Ik heb hun het advies gegeven om via expedia te kijken voor het Vienna Dream Castle en Magic Circus hotel. Die zijn met luxe Amerikaans ontbijt en ook suites niet te duur. Dan los de tickets kopen bij disneyland.nl of dlp-kaarten. Vind disney zelf erg duur en het volpension zitten haken en ogen aan. Zo heb je bijvoorbeeld het ontbijt in een afhaal counter maar wil je in je hotel ontbijten moet je bij betalen. En je kan niet in elk restaurant dineren of tegen fikse bijbetaling. Denk ook niet dat je het bedrag van zo'n 50 a 60 euro per persoon weg eet op een dag.
     
    missle vindt dit leuk.
  9. Noukje

    Noukje Fanatiek lid

    14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Wij gaan ook in de herfstvakantie naar Disneyland Parijs (2 volwassenen en 2 kinderen van dan 10 en 7 jaar oud) en hebben gekozen om (weer) jaarkaarten te nemen. We krijgen 10% korting op de jaarkaarten via iemand die al een jaarkaart heeft. We zijn dan €788,- kwijt voor 4 jaarkaarten.

    Ik heb via vakantieveilingen een voucher voor 3 nachten op camping Le Chene Gris gewonnen voor in totaal €71,-. Het voordeel is dat we zelf voor ontbijt kunnen zorgen en we nemen broodjes en drinken mee naar het park. We eten waarschijnlijk 's avonds op/ bij de parken.

    Het is nog steeds veel geld maar het voordeel van de jaarkaarten is dat we nog een keer (of vaker) terug kunnen.
     
    missle en Sulley vinden dit leuk.
  10. Sulley

    Sulley Actief lid

    16 jun 2016
    453
    283
    63
    Dat is idd ook een goede wat @Noukje zegt en daarbij krijg je met de jaarkaart ook nog eens overal korting in het park dat telt wel lekker op na een paar dagen. Mocht je toch voor de jaarkaarten willen gaan kan ik je 3x 10% korting geven. Ben er zelf vanaf 21 oktober
     
    missle vindt dit leuk.
  11. Esther2901

    Esther2901 Fanatiek lid

    3 jul 2014
    1.198
    904
    113
    Je kunt op de site van Trivago zoeken op hotels in de buurt van Disneyland. Overweeg ook eens een partnerhotel van Disneyland. Zelf ga ik binnenkort weer naar het Dream Castle Hotel, geboekt via Trivago, ik heb een jaarkaart en dus alleen een overnachting nodig.
    Voor een collega die ook in het Dream Castle Hotel wilde overnachten heb ik pas ook gezocht. Daar bleek boeken via kras het goedkoopste te zijn (inclusief entree).

    Als je weet in welk hotel je wilt zitten, kun je op Google zoeken op hotelnaam en boeken. Dan krijg je van alle reisorganisaties die het hotel in het programma hebben zitten de website. Kost even tijd om dan uitgevonden waar het het goedkoopste is, maar kan wel veel geld besparen.
     
    missle vindt dit leuk.
  12. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Wij hebben een partner hotel, Exploreres dacht ik, piratenstyle. Ziet er super leuk uit met een flink ontbijt erbij! De meeste partner hotels hebben een betere kwaliteit dan die van Disney zelf en mijn oog wil ook wat. Er zit bijv een kei leuk zwembad bij en de familie kamers ogen ook stik goed. De bus gaat iedere 10min richting het park of het trein station. We gaan 2 dgn naar Disney en hebben die kaarten via DLP-kaarten besteld, 2 mini kaarten pp voor 2 dgn parken en je kunt per dag kiezen welke. We waren voor 3 pers in totaal iets van 650 euro kwijt.

    Als mega Efteling fan, is 1 dag Disney mij al wat te veel XD, dus meer dan 2 dgn hoef ik het echt niet te zien. We doen het voor onze prinses kleuter en niet omdat we het zelf weer willen zien. Daarom een partner hotel, kunnen we ook nog 2 dgn Parijs in en gezellig kopjes koffie drinken daar :)

    Ik had hier ook tips gevraagd en was daar erg blij mee! Alvast veel plezier!
     
    missle vindt dit leuk.
  13. missle

    missle Fanatiek lid

    4 mrt 2010
    1.523
    1.063
    113
    Bedankt voor alle tips, ik ga vandaag weer verder met alles uitzoeken!
    Wij hebben vakantie zuid een week eerder , maar bedankt voor het lieve aanbod van de korting.
     
  14. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Kijk eens bii andere Europese landen. Dit kan heel erg verl schelen .uk bijv. Als je van plan bent 1 keer te gaan zou ik persoonlijk wel in een disneyhotel gaan. De sfeer is dan meer af zeg maar.
    Wij hebben alles al uitgeprobeerd en zijn beide van mening dat de sfeer meer pakt als je in een disneyhotel zit. Je kunt je auto lekker laten staan enzo. En de charakters in de hotels en de muziekjes.

    Zit je al gebonden aan de vakanties? Anders zijn de tussenseizoenen goedkoper. Oktober is sws erg prijzig ivm halloween seizoen. Erg druk is het ook eind oktober. Helemaal in de weekenden, die vaak ook weer duurder zijn.

    Bij maar 3 dagen zou je ook een weekend buiten seizoen kunnen doen. Deze zijn ook goedkoper.

    4 dagen zou mijn advies trouwens ook nog zijn. Helemaal in een vakantieperiode. Je hebt dan niet zon gestress en hebt met kinderrn meer tijd om lekker te genieten. Met 3 dagen heb je al 2 reisdagen er in. Zo komt iedereen aan de buurt qua shows en attracties.

    Qua boekingstijd is het het goedkoopst met vroegboek.
    Succes
     
    missle vindt dit leuk.
  15. Elise75

    Elise75 Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Wij gaan in november. Maar ik lees hier dat je de lunch meeneemt. Maar dat mag toch niet in Disneyland? Of toch wel?
     
  16. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Jawel hoor.
    De tassen gaan door een scanner. Maar etenswaren en drinken mogen gewoon het park in.
     
    Elise75 en missle vinden dit leuk.
  17. Noukje

    Noukje Fanatiek lid

    14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Mocht je interesse hebben in jaarkaarten met korting dan zou je een oproepje kunnen plaatsen op het forum van discover the magic. Op dat forum is veel informatie te vinden over Disneyland Parijs, leuk om eens door te lezen.
     
    missle vindt dit leuk.
  18. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Zolang het binnen het normale blijft jah. Je mag bijv niet picknicken in het park. Koelboxen ed worden meestal toch geweigerd. Maar heb je een bammetje wat drinken en wat fruit oid mee dan kan dit gewoogewoon.
     
    Elise75 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina