Disneyland resort Parijs (deel 4)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 26 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Espoir

    Espoir Fanatiek lid

    28 feb 2013
    1.553
    710
    113
    Fijn dat jullie toch genoten hebben!

    Wij hadden vorige werk helaas geen vuurwerk, alleen de lichtshow..
     
  2. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik had inderdaad gelezen dat er afgelopen week 1x geen vuurwerk was. Weet je ook waarom? Echt jammer hoor!
     
  3. Espoir

    Espoir Fanatiek lid

    28 feb 2013
    1.553
    710
    113
    Nee, geen idee! Was echt super zonde, maandag avond was dat..
     
  4. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik had het gelezen en heb me er zo druk om gemaakt! Omdat we dus met dat andere gezin gingen en we alleen de vrijdagavond samen naar het vuurwerk konden gaan. Ik was bang dat wij mss ook zoiets mee zouden kunnen maken. Nu zijn wij zelf uiteindelijk dus niet naar het vuurwerk gegaan vanwege mijn migraine, maar had het voor onze vrienden dan zo erg gevonden!
     
  5. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.071
    2.907
    113
    Vrouw
    Wij zijn vrijdagavond teruggekomen van 6 dagen disneyland. Zondagmiddag kwamen we aan bij hotel Santa Fe, ik had hier nog nooit geslapen, maar omdat het zo goedkoop was om te overnachten hebben we dit geboekt. Zodat we maandagochtend direct en uitgerust het park in konden.
    Ik moet zeggen dat ik zelf nooit Santa Fe zou boeken voor als hoofdverblijf. Het was prima te doen, maar vond het wel krap op de kamer.
    Maandagochtend vroeg naar Sequoia Lodge gegaan, het was al heel druk, maar wij konden direct inchecken bij Golden Forest.
    Tickets gekregen, en wat mij direct opviel was dat wij allemaal (we waren met nog een gezin) zouden blijven tot en met vrijdag. Maar de toegang van het park was tot zondag (vandaag dus) Vaag..
    We hebben een fantastisch verblijf gehad, het Golden Forest concept vinden wij ook ideaal. We gingen sowieso rond een uur of 1430 uur terug naar het hotel omdat het dan erg druk was in het park. We konden dan even lekker opwarmen in het hotel, en zo aanschuiven bij de high tea. Ook kon je de hele dag gebruik maken van de frisdranken, koffie thee etc. Ook om mee te nemen naar je kamer of het park in.
    De kamers waren netjes, heel ruim en schoon, ontbijt zeer uitgebreid erg lekker!!
    Onze jongste is 6 en het andere gezin had ook een kindje van dezelfde leeftijd. Ze durfden overal in, Space Mountain, Rock 'n Roller coaster starring Aerosmith, de tower of terror gewoon alles. Echt ideaal. Wij zorgden dat we sochtends direct om 830 het park in konden. We konden dan 4 x achter elkaar in de Rock n'Roller coaster, dan door naar de Ratatouille, 930 ging de tower meestal al open, pakte we die ook mooi mee. En dan nog ff de RC Racer.
    En dan hup naar het andere park.
    We hadden sowieso fastpasses van het hotel die je overal kon inleveren, dat was echt top, sowieso ook fastpass halen met je eigen pas. En als we om 18 uur het park weer in gingen werd het al aanzienlijk rustiger. Big Tunder mountain kon je sowieso om 1930 zo doorlopen en hem 4 keer achter elkaar doen. Savonds was het bij de overige attracties ook goed te doen, wij hebben in iedergeval geen problemen met lange wachttijden gehad.
    Het was echt een topweek, heerlijk genoten, en helemaal omdat de jongste onverwacht een enorme durfal bleek te zijn, en overal met ons in wilde.
    Wij hebben zelf niet echt een probleem met de kou gehad, en konden ons er prima tegen kleden. Ik vind dit echt de ideale tijd om naar disneyland te gaan. Zeker van de week toen het zonnetje steeds heerlijk scheen. Maar het zit er weer op..
    Misschien ga ik voor kerst nog 3/4 dagen met onze oudste dochter, die was nu niet mee. Het was weer genieten in ieder geval.
    Iedereen die er nog is, veel plezier!!
     
  6. Mamaa6

    Mamaa6 Bekend lid

    10 jun 2015
    933
    563
    93

    Die tickets zijn volgens mij extra " lang " geldig omdat je dan ook een dag naar bv Parijs of iets anders kunt gaan je kunt er geen extra dag mee het park in
     
  7. Espoir

    Espoir Fanatiek lid

    28 feb 2013
    1.553
    710
    113
    Net geboekt voor het Hemelvaart weekend! Fijn hoor, die jaarkaarten. 3 nachten hotel voor 200 euro. En met gratis annuleren tot op dag van aankomst.. wel fijn met het ook op mogelijk terugkeren van m’n bekkenklachten
     
  8. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    In welk hotel ga je dan Espoir?
     
  9. Espoir

    Espoir Fanatiek lid

    28 feb 2013
    1.553
    710
    113
    B&B hotel Marne la Vallee
     
  10. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Oh ja, wij zitten altijd in Novotel Marne la Vallee, is dezelfde afslag.
     
  11. Espoir

    Espoir Fanatiek lid

    28 feb 2013
    1.553
    710
    113
    Is het parkeren bij het park een beetje te doen?
     
  12. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ja prima. er is echt een mega grote parking daar! Gratis met jaarpassen. Wij kregen afgelopen zaterdag nu wel toegang tot de invalidenparking en stonden dus helemaal vooraan deze keer!
     
  13. Espoir

    Espoir Fanatiek lid

    28 feb 2013
    1.553
    710
    113
    Ah top, heb je ook echt een invalidenkaart oid?
     
  14. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    nee wij hebben geen invalidenkaart maar mijn man heeft op basis van zijn medisch verleden een groene pas gekregen omdat hij problemen heeft met lang staan. En toen we de parking op wilde rijden, zagen ze bij de loketten zijn groene pas en op basis daarvan kregen we de code om op de invalideparking te gaan staan.
     
  15. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.036
    1.728
    113
    Kraamverzorgende
    Even wat vraagjes, hopelijk weten jullie het antwoord hier op.

    Is dit een betrouwbare website om jaarkaarten te kopen? https://www.dlp-kaarten.nl
    Of kan ik het beter in het park zelf regelen?

    Wij willen de Magic Plus kaarten kopen en dan kunnen we vriendentickets kopen met korting. Moeten wij er dan bij zijn met onze kaarten als zij gebruik maken van deze tickets?

    Wij gaan in augustus en december naar Disney, in augustus is onze jongste zoon nog 2 jaar. Dan hoef ik denk ik nog geen jaarkaart voor hem te hebben toch?
     
    Kuki vindt dit leuk.
  16. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wij hebben tot nu toe alle keren bij DLP-kaarten onze jaarpassen en losse tickets gekocht! Zeer betrouwbaar en supersnelle en goede service! Meerdere dames hier hebben daar hun kaarten/tickets gekocht! Ze zijn ook een stuk goedkoper dan aan de kassa van het park zelf!

    Als je voor vrienden kaarten wil kopen tegen het gereduceerde tarief, moet je er inderdaad altijd bij zijn. Je kan ook alleen per dag kaarten kopen, dus niet ook al voor morgen of zo.

    Zodra je kind 3 is, heeft hij een jaarpas nodig! Denk daar dus goed over na. het zou zonde zijn als jullie jaarpassen bijna verlopen zouden zijn en je dan alsnog voor hem een jaarpas zou moeten kopen. Misschien is er voor hem dan een andere optie die goedkoper is? Als je niet meer vaak zou gaan, zou je voor hem dus ook die vriendenkaarten kunnen gebruiken.
     
  17. Espoir

    Espoir Fanatiek lid

    28 feb 2013
    1.553
    710
    113
    Ik zou de kaarten lekker in het park kopen.. de entree van die dag wordt gewoon in mindering gebracht op je jaarkaarten.

    Ja, je moet er dan zelf bij zijn!

    Onze zoon die zaterdag 4 wordt, is vorige week nog zonder ticket naar binnen geweest.. hij zat in de buggy en er heeft werkelijk niemand naar zijn leeftijd gevraagd
     
  18. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Dat klopt, maar je bent dan dus wel duurder uit dan dat je ze bij DLP-kaarten koopt. Het enige voordeel hiervan is dat je niet in de rij hoeft te staan bij de kassa..... Het levert je financieel geen enkel voordeel op.

    Maar het punt is, je bent wel verplicht om voor hem een kaartje te hebben..... Dus als ze je wel controleren, heb je een probleem.
     
  19. Espoir

    Espoir Fanatiek lid

    28 feb 2013
    1.553
    710
    113
    Wij kregen in het park 10% korting op onze kaarten.. omdat we met vrienden waren die ook een jaarkaart hebben..

    Controleren doen ze bij de entree, dan zou ik alsnog een kaartje kunnen komen.. die gok neem ik wel..
     
  20. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.036
    1.728
    113
    Kraamverzorgende
    Ik vond het voordeel van bijna 45 euro via DLP kaarten ook erg aantrekkelijk. Ga ze daar dan bestellen. Die vriendenkaartjes gebruiken in december voor jongste zoon is een heel goed idee, daar had ik zelf niet aangedacht haha. Helaas voor onze vrienden dan. Zij willen in september gaan, dan zijn we net terug.
     

Deel Deze Pagina