Disneyland resort Parijs (deel 4)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 26 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Je moet gewoon even goed narekenen wat voor jullie de goedkoopste optie is. En denk eraan dat mocht jij of je partner een beperking hebben en jullie komen voor een priority pas in aanmerking, dan kan de ander gratis mee als begeleider. Scheelt ook weer.

    En wat espoir zegt, wij hebben ook vaak korting gegeven aan anderen bij de kassa's, zo zijn wij aan onze gratis verlenging gekomen tenslotte! Je krijgt dan zelf stempels en bij 3 stempels
    heb je een gratis verlenging voor een half jaar.
     
  2. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik kwam gisteren achter dat een deel van Frankrijk deze week nog wintervakantie heeft.

    Vorige week waren een aantal van jullie in Disney, hoe druk was het?
    Wij gaan overmorgen, en toen ik restaurants wilde reserveren kreeg ik te horen dat dat deze week niet kan wegens vakanties.
     
  3. Ammie1984

    Ammie1984 Bekend lid

    12 nov 2012
    773
    68
    28
    Wij zijn vorige week van zondag tm donderdag geweest. Ik vond het best nog wel druk, maar we hebben nooit langer dan 30min in de rij gestaan voor een attractie. Dat kwam mede ook door de fastpass die we hadden van het hotel. ook ;s avonds was het stukken rustiger. Overdag stond er 80min bij de BTM, maar 's avonds was je er met 10 minuten doorheen.
    Wij hebben goed de app in de gaten gehouden en zo de attracties een beetje bepaald.
     
  4. Espoir

    Espoir Fanatiek lid

    28 feb 2013
    1.576
    731
    113
    Wij zijn 24-27 feb geweest en toen viel het ook enorm mee met de drukte!
     
  5. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wij waren van 1-3 maart en het viel mij ook mee. Maar wij waren 3 jaar terug in de voorjaarsvakantie op de vrijdag in het park en toen was het echt mega druk! Dus er valt zo weinig over te zeggen...... Ik denk dat het ook van het weer afhangt. Wij houden altijd goed de wachttijden app in de gaten en plannen drukke attracties vaak tijdens de shows of parades. Of tijdens etenstijd.
     
    amdaa vindt dit leuk.
  6. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Is het ook niet binnenkort sint patricks day? Dat kan ook drukte verklaren.

    Dlprkaarten is een super site. Zelfs hier in duitsland duurde het maar 3 dagen en ik had de voorlopige kaarten al. Zeer betrouwbaar en goedkoper dan de 10% was voor ons dus geen twijfel over. En scherlt gedoe met afspraken en mensen zoeken.
     
  7. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Dat laatste zeker! Ik denk dat wij in totaal zeker 5-6 uur bezig zijn geweest voor 9 stempels. Je moet afspreken, contact houden, zoeken, en vervolgens wachten wachten en nog eens wachten bij BPA om alles rond te krijgen. Beide partijen moeten overal bij zijn en dat kost je gewoon veel tijd.
     
  8. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.433
    784
    113
    Hoe werkt dat precies met die kortingen en stempels. Man en in hebben een magixflex, zoon is 3 geworden dus wij moeten voor hem ook een abonnement kopen. Krijg je direct korting bij de kassa als je een abonnement koopt? 10%? en dan stempels bij het paspoort kantoor?
     
  9. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Dit is een handige site met de Franse schoolvakanties per regio... http://vacances-scolaires.education/
     
  10. Espoir

    Espoir Fanatiek lid

    28 feb 2013
    1.576
    731
    113
    Dus na 7 mei hebben alleen de academies vakantie?
     
  11. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    We zijn vanochtend gearriveerd, en het was vandaag prima te doen!
    A: geen druppel regen gezien ondanks voorspellingen
    B: het was redelijk rustig en prima te doen.

    Nu lekker aan een wijntje in de kamer en morgenochtend op tijd de fastpassen halen.
     
    Espoir vindt dit leuk.
  12. Espoir

    Espoir Fanatiek lid

    28 feb 2013
    1.576
    731
    113
    Ik ben heel benieuwd hoe druk het in het Hemelvaart weekend is!
     
  13. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik moet ff denken waar wij de stempels kregen. Volgens mij al bij de kassa maar ik weet ook dat we ze eens bij BPA kregen. Denk erom dat je de stempels binnen een bepaalde periode van een half jaar moet halen. Verlies je formulier met de stempels niet want alleen daarmee kan je tzt je verlenging halen!

    De korting krijg je direct bij de kassa.
     
  14. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.433
    784
    113
    bedankt voor de info!
     
  15. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    We zijn net terug, hadden echt geweldig weer (16-17 graden en geen regen), en het viel reuze mee met de drukte.
    Alles gezien wat we wilden, ook de meeste shows mee kunnen pakken en een paar nieuwe restaurants uitgeprobeerd.
     
    mama suus vindt dit leuk.
  16. Lanelle

    Lanelle Lid

    5 mrt 2015
    20
    1
    3
    NULL
    NULL
    Volgende week is het zover, dan gaan wij die kant op! Via 365tickets.nl konden we tickets kopen met 10% korting. Scheelt iets. Maar mijn man keek even, en zag dat als hij via de Engelse versie zou boeken, we nog een stukje goedkoper uit zouden zijn. Nu dus geprobeerd, even afwachten of het lukt. Iemand ervaring mee?
     
  17. Lanelle

    Lanelle Lid

    5 mrt 2015
    20
    1
    3
    NULL
    NULL
    Tickets zijn binnen!
     
  18. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Wij hebben via Belgische disneysite geboekt: tickets + verblijf met 40% korting en kinderen tot 11 jaar gratis.

    Gebeld en gezegd dat we graag gebruik wilden maken van actie voor België, dat kon gewoon.
     
  19. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Via engeland zijn er nu idd nog goedkope tickets van net boven de 30 perdag. Gewoon via disney zelf ;)
    Veel plezier
     
  20. Knuffie85

    Knuffie85 Niet meer actief

    Hallo disney gangers. Haha
    Wij willen ook graag naar disneyland. Mijn kinderen zijn worden dit jaar 4 en 2.
    Maar vraag me eigenlijk af of ze dan al,wat eraan hebben. De oudste van 4 is niet heel groot. Ze haalt de 95 cm nog niet.

    Kan iemand me vertellen wanneer het voor die kleintjes het leukste is. Wil natuurlijk wel gaan als het voor hun ook leuk is. Dan kunnen we genieten.
     

Deel Deze Pagina