Disneyland resort Parijs (deel 4)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 26 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Eerste keer voor ons waren onze kinderen twee en vier. Wat hebben ze genoten! Mijn jongste liep het park in, juichend, zingend. Hij wierp zich lachend in de armen van Mickey. Mijn oudste heeft het er soms nog over.
    Dus ja, zeker al leuk.
    En wanneer: buiten de weekenden en de schoolvakanties in Nederland, België en Frankrijk.
     
  2. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Dat ligt heel erg aan hrt kind. Vinden ze mascottes bijv eng dan is het lastig met de Charakters waar je mee op de foto zou willen. Ze kunnen in best veel attracties geheel fantasyland bijv en verder ook best veel. Dit kun je zelf overwegen of dit past. Onze kidswaren 4 jaar en 9mnd bij hun eerstr keer. Ze hebben beidecgenoten op hun eigen manier. Ook de toen nog baby had veel lol. Jammere is dat hij zich niks meer herinnerd. Nu was het toen niet heelduur dus dat wasxgeen probleem. En we zijn in 2015 en 16 nog eens heel vaak geweest dus de herinneringen zijn nu wel bij hem ook gemaakt. Magisch was het voor ons altijd . maar zie ook genoeg ouders met kleine kinderen mopperend en huilend door hrt park lopen. Deze kinderen vinden het duidelijk niks. Is dus erg persoonlijk denk ik.
    decjar
     
    Knuffie85 vindt dit leuk.
  3. Sulley

    Sulley Actief lid

    16 jun 2016
    453
    283
    63
    Wij zijn voor het eerst met onze stiefzoon gegaan toen hij 5 was. Die vond alles eng, durfde nergens in en was voor iedereen bang. Dat was de 1e dag zo, daarna vond hij alles leuk, durfde niet overal in maar liep dansend en zingend door de Main street en werd laaiend enthousiast van de figuren. Onze dochter was 6 maanden de 1e keer en zij ging overal in mee vond het allemaal prima, ging met figuren op de foto en was vrolijk. Ze is nu 1.5 en gaan in de meivakantie met haar voor de 5e keer. We hebben jaarkaarten en allebei de kids zijn helemaal happy als ze daar zijn. Oudste is nu bijna 9
     
  4. Knuffie85

    Knuffie85 Niet meer actief

    De oudste vind de figuren helemaal,geweldig, de jongste weet ik niet.
    Maar ze kunnen dan ook in atracties? Want dat vinden ze ook wel erg leuk.
     
  5. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.036
    1.728
    113
    Kraamverzorgende
    Wij zijn vorig jaar voor het eerst naar Disney geweest. Onze oudste was 6 jaar en kon zelfs in attracties als de Hyperspace mountain. Onze jongste was ruim 1,5 jaar (precies 80 cm toen) en mocht ook in al best veel attracties. Beide hebben onwijs genoten.
     
    Knuffie85 vindt dit leuk.
  6. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Jahoor zoals ik al zei compleet fantasyland kunnen ze beide in. Dat zijn bijv peter pan ( wel in het donker) sneeuwwitje ( sommigen vinden dit eng ivm heks) draaimolen, labyrint, its a smal world etc etc. Dan heb je in adventure land pirates of the caribien. Daar is onze toen baby ook in geweest. Er is 1 keer een soort afdaling zoals in ern wild water baan. Maar arm erom en er is niks aan de hand. Ook skeletten kunnen sommigen eng vinden . onze baby gaf geen kik wij hebben alleen ook al eens vrienden mee gehad en hun 6 jarige vond alles eng.
    Dan is er in disvovery nog buzz lightyear en obitron en niet te vergeten autopia. En star tours.

    Studio's zijn er shows en ratatouille .Niet te vergeten . slinky dog gaat ook.
    En cars.

    Op YouTube zijn bijna alle onride filmpjes wel te vinden .je zou kunnen kijken of het wat is voor jou kinderen. Dan staan op de disneysite bij alle atracties de lengtes die je moet hebben . en ook welke atracties worden gerenoveerd.
     
    Knuffie85 vindt dit leuk.
  7. Leonike

    Leonike Bekend lid

    21 nov 2011
    521
    2
    18
    Wij zijn afgelopen zomer geweest met dochter van 5 en van 8 mnd. Ze vonden het beiden geweldig. Alleen al de sfeer, aankleding, muziek etc. was voor hen geweldig.
    We hebben relatief weinig attracties gedaan (voornamelijk vanwege de wachttijden) maar vooral veel shows, parades en optredens gekeken.
    In Fantasy land mogen ze overal al in. In het studio's park is er ook veel waar ze in mogen.

    Wij zijn in november nog een lang weekend geweest (jaarpassen ;) ). Op vrijdag is het veel rustiger dan op zaterdag en zondag. We hebben toen vrijdags het Studio's park gedaan. We waren rond 13.00 op de parkeerplaats. Om 18.00 was toen de kerstparade. In de tussentijd alle kinderattracties gedaan en de Mickey show kunnen zien. Ging prima qua tijd.
    En toen hadden we de hele zaterdag en een deel van de zondag voor het grote park.
     
    Knuffie85 vindt dit leuk.
  8. ik heb even een vraag. In januari 2017 (2e week in de kerstvakantie) zijn we in Hotel cheyenne geweest en betaalde voor 4 personen nog geen 700 euro. Nu ben ik aan het kijken voor het komende jaar maar wat ik ook doe en welke periode ik ook selecteer (3 dagen) ik kom niet onder de 1200 euro uit !! ook niet als ik via een ander land probeer te boeken. heeft iemand enig idee waar dit enorme prijsverschil in zit ?
     
  9. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Een kind die boven de zes is geworden?
     
  10. Nee, mijn zoon was toen net 10 jaar en mijn dochter 7 jaar
     
  11. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Wij zijn 3 dagen geweest toen de kids 4,5 waren, ook behoorlijk aan de kleine kant. Ze konden in heel veel hoor, ik vind het erg meevallen bij Disney. Zolang je maar als ouder meegaat.

    Enkel de achtbanen niet natuurlijk, maar ik zag tig mensen met baby's in draagdoeken in veel attracties.

    Voor een kind van 4 is het 1 groot feest!
     
    Knuffie85 vindt dit leuk.
  12. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Dit kan liggen aan de periode die je ingevult hebt. De soort aanbieding kan ook veel schelen .weet niet wat je toen had. Maar die met bijv hp erbij is een stuk duurder dan zonder "gratis" hp.

    Ook zijn de prijzen vanaf morgen weer omhoog. Dus boek je datums na morgen is het sws weer duurder.

    Jaren geleden zaten wij onder de 500 voir 4 pers en dan 4 dagen. Nu lukt ons dit ook echt niet meer.

    Je zou nog kunnen wachten tot ergens ern aktie is met kinder tot 11 gratis. België heeft dit vaak.
     
  13. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hier idem. Zijn toen een weekend (2 volwassenen, 2 kinderen, 2 nachten, dus 3 dagen toegang) toen € 310 kwijt geweest (was januari 2014). Dit was in Cheyenne, inclusief ontbijt. Die prijs heb ik echt nooit meer teruggevonden!

    Nu moet ik er wel bij zeggen dat het toen t/m 11 jaar gratis was en mijn oudste was toen net 11.
     
  14. Knuffie85

    Knuffie85 Niet meer actief

    Dank je wel. Ga ik dit eens voor leggen aan mijn schoonouders. Want die willen het cadeaumdoen om samen te gaan.
     
  15. susanne85

    susanne85 VIP lid

    13 aug 2007
    9.758
    829
    113
    Noord Holland
    misschien ook even je geschiedenis wissen?? Wellicht dat dat ook nog werkt aangezien je pc en de site die je bezocht hebt onthouden waar je geweest bent
     
  16. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Die tijd kon ik ml nog overtuigen om te boeken idd. Nu kan ik het shaken..... Oudste word eind. April ook 12 dus dan is het echte "goedkope" toch eraf. Ach jah 2025 dan wil ik sws weer. Als alles klaar is hihi. Heeft de oudste waarschijnlijk net dr diploma op zak. Ik zeg leuk kadootje
     
  17. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Oh dat is idd ook nog een leuk cadeautje!

    Wij gaan zoals het er nu naar uitziet, nog 2x naar Disney op onze jaarpassen en dan is het echt klaar. Ik moet je ook heel eerlijk zeggen, ik wil nu echt wel weer eens naar een ander park. Ik vind het nog steeds geweldig om in Disney te zijn hoor, maar er is niets "nieuws" meer voor mij bij. En dat mis ik wel een beetje.

    En wat ik ook niet leuk vind, de prijzen rijzen echt de pan uit. Alles wordt duurder, als jaarpashouder krijg je steeds minder korting maar de kaarten worden wel duurder. De restaurants worden steeds duurder. Nu moet je ook al gewoon extra tickets aanschaffen voor Halloween en Oud en Nieuw, ik verwacht dat daar ook nog wel Kerstavond bij zal komen. Dan heb je nog speciale avonden voor Infinityhouders, maarrrrrrrr die moeten ook nog steeds een extra ticket kopen. Slaat toch nergens op?
     
  18. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Nou idd zo zie ik dat ook. Daarom voor ons ook eerst als al het nieuwe gebouwt is en geopend. Tot die tijd is het voor ons niet echt interessant
     
  19. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.413
    783
    113

    Ik ben geweest met zoon van 21 maanden. Zoon van 2,5 en 5 maanden en nu net met zoon van 3 en zoon van 9 maanden. Elke keer super leuk gehad! Verstand op nul, geen haast en genoeg te eten mee. Er is genoeg waar ze inkunnen hoor, echt. Hele leuke shows ook van Disney junior onder andere, parades. Gewoon doen.
     
    Knuffie85 vindt dit leuk.
  20. Knuffie85

    Knuffie85 Niet meer actief

    Oh mooi. dAt klinkt goed. Haha.
    Schoonmoeder gauw maar een datum laten plannen dam. :roflmao::D
     

Deel Deze Pagina