Disneyland resort Parijs (deel 4)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 26 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.077
    2.909
    113
    Vrouw
    Klopt als je Golden Forest boekt Sequoia lodge, heb je het ontbijt en andere extra's erbij zitten. Doen wij ook eind februari.
     
  2. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Bij golden forest jah. Bij normaal niet.

    Qua eten kan ik cape cod aanbevelen in newport bay. En la crange in de village boven billy bobs. En ook prijs kwaliteit zijn de hotels cheyenne en santa fe goed te doen. Je ku t deze allemaal 3 maanden tevoren reserveren via de hotline.

    Rainforest is ook en hele belevenis deze kun je niet reserveren.
     
  3. Tallie77

    Tallie77 Lid

    4 nov 2010
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zou ook graag restaurant advies willen hebben. Wij hebben de standaard maaltijdvouchers en dan kun je eten in: plaza gardens, agrabah café, des stars, la grange, crocket's taverne, la cantina, chuck wagon en in ons hotel inventions.

    Inventions zullen we in iedergeval doen maar er zijn nog andere avonden te vullen. Iemand suggesties?
     
  4. Ammie1984

    Ammie1984 Bekend lid

    12 nov 2012
    773
    68
    28
    Hoe kom je aan de maaltijdvouchers? Kan je die bij je reservering bij bestellen?
     
  5. Tallie77

    Tallie77 Lid

    4 nov 2010
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Klopt, die bestel je mee bij het reserveren.
     
  6. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wij gaan ongeveer iedere maand naar Disney met onze jaarkaarten. Deze maand zelfs 2 keer, 2 weekenden achter elkaar, over 2 weken de Disneyrun, dan zitten we 1 nachtje in Cheyenne (zonder ontbijt, ga geen € 68 neerleggen voor ontbijt, ik doe zelf de 10 K dus dan eet ik toch liever even iets waarvan ik weet dat ik dar goed op kan lopen), de tweede nacht in Novotel (geen disneyhotel dus).

    Het weekend erop gaan we weer met familie, er is nu weer Bring-a-friend t/m 10 oktober of zo. Dus dat scheelt weer enorm. Verder zijn er 2 groene kaart houders, dus de ouders nemen we gratis mee.

    Wij boeken dus eigenlijk nooit een Disneyhotel (was alleen voor de Run nodig omdat ik zeker wilde zijn van een startbewijs voor de 5 en 10 km) omdat we een jaarpas hebben. Aanbiedingen zijn er altijd genoeg, maar je moet dan inderdaad wat flexibeler zijn. Wij zijn toen ook eens het laatste weekend van januari geweest. Wachtrijen van 10 minuten maximaal. Het was ook nog eens schitterend weer. We waren toen voor Cheyenne (nog inclusief ontbijt) € 310,00 kwijt (weekend vr-zo, dus inclusief 3 dagen toegang). Het is wel echt even flink zoeken naar de goedkoopste mogelijkheid, ik heb die prijs nooit meer teruggevonden. Wij zijn daarna ook overgestapt op jaarkaarten omdat je een jaarpas er na 2 dagen al uit had. Nu zoek ik gewoon iedere keer de goedkoopste overnachtingsmogelijkheid op (maar ik heb natuurlijk wel wat vereisten aan ons onderkomen, ik weet dat het nog goedkoper zou kunnen, maar bijv. F1-hotel krijg je me echt niet in, al kreeg ik geld toe).
     
  7. Ammie1984

    Ammie1984 Bekend lid

    12 nov 2012
    773
    68
    28
    Dankje, ik heb het inderdaad gevonden. Je had het ook over inventions in je hotel. Mag ik vragen welk hotel je hebt geboekt?
    Bij de maaltijdvouchers kan je nl alleen maar van de inventions gebruik maken als je de premium neemt, maar die vind ik nogal aan de prijs..
     
  8. Tallie77

    Tallie77 Lid

    4 nov 2010
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij verblijven in het Disneyland hotel en dus kunnen wij daar ook eten. Je mag altijd in je eigen hotel gebruikmaken van het buffet.
     
  9. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.457
    3.708
    113
    Wij gaan eind januari weer. De kinderen hebben dan een aantal studiedagen. Ik heb via België geboekt (was 200 euro goedkoper dan via nederland ). Heb er echt veel zin in. De laatste keer was oktober 2015.
     
  10. Ammie1984

    Ammie1984 Bekend lid

    12 nov 2012
    773
    68
    28
    Hoe werkt dat boeken via een ander land? Heb op de website van Disneyland gekeken en voor Seqouia Lodge golden forest zijn we voor dezelfde periode met 2 kinderen van 4 en 6 bijna €140 goedkoper uit als we via de UK boeken (terwijl het volgens mij exact dezelfe aanbieding is..)

    Kan ik gewoon via de engelstalige website boeken of moet ik dat telefonisch doen? Doen ze daar niet moeilijk over?
     
  11. Sophy

    Sophy VIP lid

    28 aug 2011
    5.779
    2.677
    113
    Noord-Holland
    kan iemand me uitleggen hoe het gaat met parkeren bij davey crockett? kan je dan op een algemeen parkeerterrein bij disney staan? en moet je daar voor betalen? ik begrijp dat er geen shuttle is.
     
  12. buddy

    buddy Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Je kunt dan idd op de parkeerplaats van Disney parkeren en daar hoef je niet voor te betalen als je bij David crocket logeert.


    Nu heb je de aanbieding 2 dagen en 2 nachten tot 11 jaar gratis. Deze is te boeken tot 2 oktober als ik het goed begrijp.
    Is dit een mooie aanbieding of zullen er nog mooiere(goedkopere)aanbiedingen komen?

    En kun je kosteloos annuleren?
     
  13. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Als je in het hotel zit heb jectoch gern standaard vouchers? Of heb je die extra bijgeboekt? Standaard is niet inventions dat is echt pas premium. Of je moet bij betalen.
     
  14. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Annulerrn is niet kostenloos. Je kunt wel 1 keer gratis omboeken zover ik weet. Dit was 4 jaar terug tenminste. Ben dit eens nodig geweest. Bij annuleren zit je met procenten die je moet betalen . ligt eraan hoever tevoren je dit doet. Ik heb erns 15% betaald .
     
  15. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.457
    3.708
    113
    Ik heb gewoon via de website geboekt. Was ook geen probleem toen ik als woonplaats en land voor Nederland koos. Prijs bleef gelijk (Belgische prijs zeg maar ). Ik moest alleen via creditcard betalen.
     
  16. Msee

    Msee Niet meer actief

    Joepieee!! Kan eindelijk ook eens in dit topic melden dat we naar Disney gaan!
    Zoontje moet wel ff zn best doen met groeien want die wil héél graag in the big thunder mountain. Nog 3 centimeter te gaan en nog 5 maandjes geduld:D
     
    mama suus vindt dit leuk.
  17. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Leuk hoor Msee! Ik duim dat ie nog even hard gaat groeien, BTM is zo gaaf!
     
  18. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Schoenen met dikke zolen ;)
     
  19. Msee

    Msee Niet meer actief

    Haha thnx!
    We hebben zn oude schoenen bewaard, haalt hij het niet dan gaat mijn man de zolen aan elkaar plakken:roflmao:
    Mijn zoontje is echt achtbaanfan maar is best klein. Van de week waren we bij de efteling en hij begreep er niks van waarom hij niet in de Baron mocht:confused::D
     
    mama suus vindt dit leuk.
  20. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Dat is inderdaad een goeie! :D
     

Deel Deze Pagina