Disneyland resort Parijs (deel 4)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 26 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merryl

    Merryl Fanatiek lid

    25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Hallo allemaal,

    Twee jaar terug hebben wij onze dagen naar Disney moeten annuleren vanwege de aanslag in Parijs. Nu heb ik stiekem van de week voor het hele gezin een paar dagen in december geboekt. Ze weten allemaal nog van niks. Vanmorgen op school bij adjunct en administratie een verlofformulier gehaald, maar vooral de adjunct zei dat ik geen gegronde reden had voor 2 dagen verlof voor de kinderen. Nou wat er ook gebeurd, we gaan toch!!!!!!
     
  2. susanne85

    susanne85 VIP lid

    13 aug 2007
    9.759
    830
    113
    Noord Holland
    Wat leuk dat je dat als verassing geboekt hebt! En jammer dat de adjunct niet mee werkt maar aan de andere kant snap ik t ook wel weer.
    Hier hebben we een hele makkelijke directeur die niet al te moeilijk doet. Maar dan kijken ze wel naar je absentie t afgelopen jaar en de prestaties die je tot dan toe gemaakt hebt op school


    Hopelijk krijgen je kids alsnog 2 dagenvrij
     
  3. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.457
    3.708
    113
    Eerlijk gezegd zou ik het raarder vinden als je wel zo makkelijk verlof zou kunnen krijgen. Ook zou ook nooit boeken voor ik de toestemming zou hebben gekregen.
     
    Yellowsun vindt dit leuk.
  4. buddy

    buddy Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    De kogel is bijna door de kerk.
    Manlief wacht nog op goed keuring van zijn verlofbriefje en als dat goedgekeurd word gaan wij van 12 tot 16 februari naar Disney!! ❤

    Wat zullen de jongens toch weer verast zijn.
    Heb er nu alweer zin in
     
    mama suus vindt dit leuk.
  5. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    Niet slim om eerst te boeken. Je had beter eerst toestemming kunnen vragen. Als je nu weg blijft dan heb je een grote kans dat je je bij de leerplichtambtenaar kan melden.
     
  6. buddy

    buddy Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Wie weet wat je allemaal bij het restaurant bij ratatouille kunt eten en of je die op voorhand ook kunt reserveren?
     
  7. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Staat wel ergrns online. Als je beetje duits kunt deindlpr.de staan alle actuele menus met prijzen op. Er is ook ergrns engelse variant. Maar heb geen idee meer hoe die heet. Tripadvisor helpt ook met recrncies en fotos. Reserveren moet je daar zelfs. Je komt er anders niet tussen is een gelieft restaurant. Dus wil je er eten. 3 mnd ervoor kun je reserveren. Via hotline en er is ook speciaal nr die is dan in frans of engels.
     
  8. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Balen dat je toen moest annuleren.
    Persoonlijk had ik zelf ook eerst het verlof geregrld voor het boeken. Ik heb ook al 2 keer verlof gevraagd voor onze meid. Heb die gelukkig zonder problemen gekregrn. Maar ligt erg aan de situatie. Zo is onze meid erg goed en weinig ziek. En door beroep van ml is het soms lastig met vakanties. Door die redenen mocht het dus ook.
    Was zij vaak afwezig geweest met slechye cijfers. En ml had een gewone kantoorbaan. Dan was het waarschijnlijk niet gelukt.

    Hoop voor je dat het toch nog lukt. Zou zonde zijn als je die ambtenaren op je dak krijgt. Dan kan het nog duur grapje worden.
     
  9. Ammie1984

    Ammie1984 Bekend lid

    12 nov 2012
    773
    68
    28
    Zijn er nog tips qua avondeten? Leuke restaurantjes die nog een beetje betaalbaar zijn? Al snap ik dat ik toch wel rekening moet houden met een hoge rekening per keer :)
     
  10. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Je kan het zo duur maken als je zelf wil natuurlijk. In Village zit een McDonald's met vergelijkbare prijzen als in Nederland. Het duurst is denk ik AdC, volgens mij zijn de volwassenen prijzen daar € 79,00 p.p. (buffet).

    Wij eten zelf graag bij Hakuna Matata (voor ons 4 ongeveer € 50 kwijt). We zijn afgelopen zomer bij Plaza Gardens geweest en waren toen € 96 kwijt. Daar hebben we echt top gegeten (ook buffet). Hyperion vonden we echt verschrikkelijk, ook de pizza outpost vonden we niks. Barbecue cookout vonden we lekker! Dan moet je ook op zo'n € 50 - € 60 rekenen (2 volwassenen, 2 kinderen).

    We willen heel graag dat visrestaurant eens gaan uitproberen, welke naast Meet Mickey zit. We wilden ook naar Last Chance Cafe gaan, maar die is maar tot 17:00 uur open.

    Heb je een jaarpas? dan krijg je korting in de restaurants.
     
  11. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Online kun je de menus met prijzen vinden. In duits bijv deindlpr.de . zijn aktuele prijzen en menus. Ga bij fadt food counters uit van 12 a 15 euro pp per menu. Bij buffet van 27 tot 80 pp voor iedereen is er ietscte vinden.

    Qua goedkoop is cowboy cookout goed en earls of sandwich. En de nieuwe five guys schijnt ook goed te zijn. Was ik nog niet. Goedkoper buffet is in santa fe en cheyenne die zijn ook goed te doen. Ook la crange is lekker en zeker cape cod. Plaza ga ik nooit weer heen. Vond ik veelste duur voor wat het was.
     
  12. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Earl of Sandwich is inderdaad ook erg goed! Maar dat is zeg maar vergelijkbaar met de Subway.
     
  13. Sophy

    Sophy VIP lid

    28 aug 2011
    5.779
    2.677
    113
    Noord-Holland
    net geboekt voor mei volgend jaar en helemaal blij :)
     
  14. Premiemama

    Premiemama Actief lid

    27 jun 2016
    173
    54
    28
    Hoi,

    Wij zijn met onze dochter bezig met potjestraining.
    Omdat ze helemaal wild is van mickey mouse clubhouse,
    Zouden we ze als beloning mee willen nemen naar disney land. Ze is 2 jaar.

    Hoe veel dagen zouden jullie gaan met een twee-jarige?
     
  15. disaro

    disaro Fanatiek lid

    18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Wauw dat is wel een hele grote beloning.
    Om alles goed te kunnen zien vind ik 3 dagen minimaal.
     
  16. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    4 dagen is bij ons altijd minimum geweest. Je hebt dan 2 volle dagen in de parken. De aanreis dag is toch altijd zo gebroken. En de laatste hik je tegrn de terugreis aan. Helemaal met een kleintje wil je toch ook niet haasten maar alles in rust genieten. Miss slaapt ze nog smiddags? Dan is het zeker nodig. Soms even de rust opzoeken achterin ern restaurant of op een speelplaats of zwembad. Het zijn veel indrukken die bij sommige jonge kinderen niet gelijk makkelijk te verwerken zijn. En het is niet fijn om met ern jamnerend kind daar rond te lopen. Hoevaak dat gebeurt vind ik altihd zo sneu. Mopperende ouders jengelende kinders. Dus zorg dat je de tijd hebt en nirt hoeft te haasten. En dan zeker in studio naar mickey mouse wonderhouse show gaan. Vind zr dan vast helemaal gewrldig. Met zn allen he toodels roepen
     
  17. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hier dan mijn outfits voor de Disney Run van aankomend weekend!

    Voor de 5 km hebben we het thema Belle en het Beest gekozen, dit omdat op de medaille Lumiere staat afgebeeld. Ik heb nog een leuk zwart bandje dat ik om mijn hals ga dragen met een soort van medaillon eraan en ik draag een goudkleurige haarband met bloemen erop.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    mama suus en susanne85 vinden dit leuk.
  18. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    En dit draag ik voor de 10km. Ik ben gewoon weg van Tinker Bell dus wist dat ik sowieso daar iets mee ging doen. later bleek dat op de medaille de 3 feeen staan vermeld, dus vind dat dan ook weer heel toepasselijk. Ik draag hier nog mijn groene vleugeltjes bij.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    mama suus en susanne85 vinden dit leuk.
  19. linnim

    linnim Fanatiek lid

    24 mrt 2009
    2.012
    360
    83
    in nederland
    Leuke outfits kuki. Alvast veel plezier
     
  20. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Leuke outfits kuki, vertrekken jullie de vrijdag? Of eerst zaterdag? . ben benieuwd naar je ervaring. En de vele fotos. Wat ik begreep uit vorig jaar staan er veel charakterpunten langs de routes. ( reden voor mijn man om af te haken, hij doet het echt voor de tijden)
     

Deel Deze Pagina