Ik zou het houden, en dan niet eens omdat ik het graag wil hebben, maar omdat ik echt geen tijd heb om een ander zijn werk te gaan doen. Mijn tijd is erg heilig ( ik surf graag ) En dan ga ik echt de moeite niet doen om allemaal handelingen te verrichten om een paar shorts terug te sturen.
Weet je , postoorderbedrijven maken veel van deze foutenen mensen blijven terug sturen, aks ze nu doorhebben dat ze met dit daadwerkelijk verlies kunnen draaien worden ze vanzelf wel nauwkeuriger
Fijn om te horen dat er nog meer "aso's" zijn @Loeki, heb je al gebeld? ben benieuwd wat ze zullen zeggen....
gheheheh ja kom nou zeg,je gaat het toch zeker niet TERUG sturen als je zo de medemens kan helpen? Zonder gekheid : ben benieuwd wat ze zeiden!...
hahaa, allemaal aso's hier. Ik zou het ook houden, zou me er niet de moeite voor nemen om ze op te bellen. Maar in principe hoef je er zelf geen kosten voor te maken, want wehamp komt het gewoon bij je ophalen.
Ik moest het maar met de retouren mee geven. Geen bedankje, niks, heb echt heel sterk de neiging het als nog te houden. Ik heb ze al eens eerder op een fout moeten wijzen en toen ook geen bedank je of wat dan ook. Als mensen zo eerlijk zijn om iets dat ze neit besteld hebben te retourneren mag je op zijn minst dank je wel zeggen.
Ik zou denken dat het een kado bij mijn bestelling zou zijn. Yves Rocher heeft ook van dat soort dingen, krijg je er een "gratis" toilettasje bij. Nu heb jij 4 shorts kado ontvangen, als dank voor je bestelling..... haha. Weet jij veel.... Houden dus.....
Zo hebben wij ook weleens een afschuwelijk goedkoop lingeriesetje erbij gehad. Echt héél lelijk. Heb er niet de moeite voor gedaan om het terug te sturen. Moet je weer helemaal naar het postkantoor...