Dit heb ik niet besteld

Discussie in 'De lounge' gestart door Loeki2, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veroon

    veroon Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    en wat ga je nu doen
     
  2. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ik zou het ook houden hoor, als het toch niet geregistreert staat op jouw klant account, waarom niet? geen mens die het na kan gaan.
    Ja tenzij die telefoniste er notitie van gemaakt heeft natuulk, heeft zij om je klantnumemr gevraagd? en heb je dr horen typen?
     
  3. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik kwam thuis, is alles retour, maar liggen de onderbroeken nog bij de deur. Selectvracht heeft ze niet meegenomen. Nou ik laat ze hier nog even liggen, als ze er om komen mogen ze ze terug hebben, maar hoor ik niets dan gaan ze met een week of wat gewoon de kast in. Ik ben klaar met bellen.
     
  4. jopie

    jopie VIP lid

    10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    :) :) Goed zo :) :)
     
  5. Niet meer actief

    Wehkamp, ow ow ow, wat is het toch een irritant bedrijf!
    Alleen daarom al zou ik het houden, maaaarrrr....
    Er staat een ander klantnummer op zei je?
    Dus dan moet diegene ervoor opdraaien toch? Die klant heeft nix ontvangen. Maar wehkamp heeft wel verstuurd. En dat is behoorlijk frusti kan ik uit ervaring zeggen, zie het maar eens te bewijzen....
     
  6. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    nou ik hou het dus echt wel he !

    hun fout, jammer dan.

    al vind ik een gsm of geld.. als ik iets kwijt ben dan brengen ze het ook niet terug. dus waarom ik wel en een ander niet.
    nee echt niet.

    tegenwoordig zie je niks meer terug. dus ga ik ook geen moeite doen om te vinden van wie de spullen zijn. nee. of ik moet weten van wie het is.

    jammer dan maar aso
     
  7. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat is ook mijn bezwaar Mariekepieke. Dus ik heb wéér contact opgenomen met de klantenservice en wat denk je ... storing in het systeem, ze kunnen niet bij de klantgegevens. Ik moet maar een email sturen. :evil: nou als ze echt zo veel moeite hebben met iets terug te nemen, dan bekijken ze het maar.
     
  8. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik zou het houden :). gekregen is gekregen en zie het niet als stelen haha
     
  9. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik zie het niet als stelen van de Wehkamp, maar als ik een artikel niet zou krijgen en bij de Wehkamp staat dat het wel verstuurd is, dan heb je als klant natuurlijk geen enkel bewijs dat je het niet hebt ontvangen. Het is voor die andere klant enorm zuur. Dat is mijn enige bezwaar.
     
  10. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik ben heb wel eens 4x iets in huis gekregen ipv 1x ... jaar gewacht nog nix gehoord en nu verkocht .. tijd zat gehad om ze terug te vragen maar ik ga echt niet (verzendkosten) betalen voor de fout van een ander !
     
  11. danip

    danip Niet meer actief

    :confused: verzendkosten hoef je niet te betalen hoor, ze komen het ophalen. Als het niet van jou is, en je gebruikt het wel, dan is dat toch stelen!
     
  12. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou selectvracht wilde het niet mee nemen en een DHL servicepunt hebben we hier niet, dan moet ik naar Groningen rijden, dat doe ik dus niet en ik heb nu 2x contact gehad met Wehkamp en ze WILLEN het gewoon niet terug geloof ik.
     
  13. danip

    danip Niet meer actief

    Nee, dat is dan wel dom inderdaad! Maar jij hebt het in ieder geval geprobeerd!

    Wehkamp is wel vaker vreemd met dit soort dingen. Bij mij hadden ze een keer iets in rekening gebracht wat ik terug had gestuurd, heeft heel wat tijd gekost om ze dat te laten geloven :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina