Dochter 3 jaar af en toe pijn bij plassen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Liyana89, 10 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liyana89

    Liyana89 Actief lid

    7 feb 2015
    333
    21
    18
    hallo zoals de titel zegt heeft mijn dochter sinds 2 weken af en toe pijn bij plassen ik ben naar de huisarts geweest die zegt schimmelinfectie dus heb een schimmelinfectie creme meegekregen. Gebruik al 2 weken maar ze zegt nog steeds af en toe pijn bij plassen huisarts zegt dat je soms langer moet gebruiken heeft iemand ervaring met dit of tips graag en trouwens het is geen blaasontsteking twee keer urine op kweek gezet en naar laboratoruim gestuurd
     
  2. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Zie je uitslag zitten? Zo nee. Dan is het geen schimmel.

    Kinderen kunnen schimmel krijgen in de zin van luieruitslag.

    Maar de echte vaginale schimmel zoals bij volwassenen kan niet bij een kind.
    Dit heeft met hormonen en de zuurtegraad van de vagina te maken.

    Zijn jullie met zindelijkheidstraining bezig?
     
  3. Liyana89

    Liyana89 Actief lid

    7 feb 2015
    333
    21
    18
    Zij was 2.5 toen ze zindelijk werd. De huisarts zei dat het beetje rood was binnen haar vagina ik weet zelf ook niet hoe een schimmelinfectie eruit ziet. Hij zei iets over plasbuis dat het in de binnen kant zat ik begrijp het ook niet meer
     
  4. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Oké
    Het zou natuurlijk ook wat irritatie van de plasbuis kunnen zijn. Drinkt ze voldoende?
     
  5. Liyana89

    Liyana89 Actief lid

    7 feb 2015
    333
    21
    18
    Ja ze drinkt wel voldoende zij heeft eerder ook blaasontsteking gehad ik maak daarom elke avond met een natte washandje schoon kan dat de reden zijn misschien ze gebruikt ook poeder voor haar obstipatie en roosvicee laxo dit allemaal kan toch niet de reden zijn
     
  6. Zohra

    Zohra Fanatiek lid

    20 mei 2015
    2.005
    322
    83