Dochter 3 jaar af en toe pijn bij plassen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Liyana89, 10 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liyana89

    Liyana89 Actief lid

    7 feb 2015
    333
    21
    18
    hallo zoals de titel zegt heeft mijn dochter sinds 2 weken af en toe pijn bij plassen ik ben naar de huisarts geweest die zegt schimmelinfectie dus heb een schimmelinfectie creme meegekregen. Gebruik al 2 weken maar ze zegt nog steeds af en toe pijn bij plassen huisarts zegt dat je soms langer moet gebruiken heeft iemand ervaring met dit of tips graag en trouwens het is geen blaasontsteking twee keer urine op kweek gezet en naar laboratoruim gestuurd
     
  2. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Zie je uitslag zitten? Zo nee. Dan is het geen schimmel.

    Kinderen kunnen schimmel krijgen in de zin van luieruitslag.

    Maar de echte vaginale schimmel zoals bij volwassenen kan niet bij een kind.
    Dit heeft met hormonen en de zuurtegraad van de vagina te maken.

    Zijn jullie met zindelijkheidstraining bezig?
     
  3. Liyana89

    Liyana89 Actief lid

    7 feb 2015
    333
    21
    18
    Zij was 2.5 toen ze zindelijk werd. De huisarts zei dat het beetje rood was binnen haar vagina ik weet zelf ook niet hoe een schimmelinfectie eruit ziet. Hij zei iets over plasbuis dat het in de binnen kant zat ik begrijp het ook niet meer
     
  4. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Oké
    Het zou natuurlijk ook wat irritatie van de plasbuis kunnen zijn. Drinkt ze voldoende?
     
  5. Liyana89

    Liyana89 Actief lid

    7 feb 2015
    333
    21
    18
    Ja ze drinkt wel voldoende zij heeft eerder ook blaasontsteking gehad ik maak daarom elke avond met een natte washandje schoon kan dat de reden zijn misschien ze gebruikt ook poeder voor haar obstipatie en roosvicee laxo dit allemaal kan toch niet de reden zijn
     
  6. Zohra

    Zohra Fanatiek lid

    20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Mijn dochter heeft soms ook pijn met plassen en ik heb ook wel eens urine laten controleren maar was nooit wat.
    Zij kan heel lang haar plas ophouden en doet dat dus ook. We hebben ontdekt dat als we haar dan wat vaker naar de wc sturen de klachten overgaan.
    Zou dat in jouw geval kunnen?
     
  7. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Kan het zijn dat je wat hard poetst en er daardoor wat irritatie ontstaat? Dat kan bij plassen wel pijnlijk zijn.

    Of dat er een klein wondje is gekomen maar dit door het washandje onbewust steeds wat beschadigd.

    Roosvice laxo en die poeders kunnen de reden niet zijn nee.

    Vaker laten plassen wel lijkt me wel een goed idee ja. Wie weet helpt het .

    Mijn dochter heeft een tijdje boxers gehad. Die zaten steeds tussen haar billen waardoor er wat beschadigde. Normale slips hebben dit effect niet. Zou dat het kunnen zijn?
     
  8. Liyana89

    Liyana89 Actief lid

    7 feb 2015
    333
    21
    18
    Over washandje zal ik inderdaad wel opletten misschien gewoon met water schoonmaken en vaker naar de wc sturen bedankt voor het meedenken
     
    Evanesco vindt dit leuk.
  9. Liyana89

    Liyana89 Actief lid

    7 feb 2015
    333
    21
    18
    Ik ga het proberen Bedankt
     
  10. Juul75

    Juul75 VIP lid

    8 apr 2010
    11.900
    7.617
    113
    Gebruik je nu een washandje met meer dan alleen water? Geen zeep gebruiken daar hoor! Dat verstoort de natuurlijke balans en zuurgraad en dan wordt je gevoeliger voor schimmels. Dus inderdaad, alleen water en zachtjes wassen.
     
  11. Liyana89

    Liyana89 Actief lid

    7 feb 2015
    333
    21
    18
    Mijn dochter zegt ook soms pijn bij het insmeren van schimmelinfectie creme
    En wij gaan naar turkijke naar het strand is mag zij eigenlijk wel zwemmen zal det pijn doen in zee water het is nanuurlijk zout ik ben bang dat het gaat branden doen jullie wel zwemmen als je dochter schimmelinfectie heeft
     

Deel Deze Pagina