Wiegje/ledikantje? Wel of geen tummytub?

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door mootjen, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mootjen

    mootjen Bekend lid

    10 mrt 2008
    575
    0
    0
    Hallo
    ik zit een beetje in dubio over een eventueel wiegje op onze slaapkamer als het kindje is geboren... wat raadt jij mij aan? om dit wel of niet te doen? ik ben wel van plan om borstvoeding te gaan geven, misschien dat dit moet worden meegenomen in mijn keuze?
    en ik weet ook niet zeker of ik een tummytub moet gaan aanschaffen omdat ik a. niet weet of de kleine dit leuk zal vinden b. ga ik dit lang gebruiken? en is het niet alleen maar leuk voor de foto of heeft het echt meerwaarde?

    alvast heel erg bedankt!
    Groetjes Monique
     
  2. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Het enige wat ik je hierop kan zeggen is het volgende.
    Volg je eigen gevoel of je het wil of niet. Er zijn veel moeders die Bv geven het juist fijn vinden om de kleine dichtbij te hebben en er zijn moeders die de baby vanaf het begin op hun eigen kamer laat slapen. Persoonlijk vind ik dat het één echt niet beter is dan het andere.
    Wat betreft de tummytub...je kan ook eerst een emmer gebruiken en als het dan voor beiden bevalt kan je altijd nog een tummytub aanschaffen.
    Zo kan je eerst verschillende dingen uitproberen zoals de emmer, badje, mee onder de douche.

    Ilja
     
  3. mootjen

    mootjen Bekend lid

    10 mrt 2008
    575
    0
    0
    Bedankt voor je antwoord!
    ik ga er nog even overnadenken
     

Deel Deze Pagina