Lijkt zo op elkaar...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tinkerbel, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

    tinkerbel Fanatiek lid

    20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Hoi,

    Worden jullie er ook echt gek van de de symptonen van beginnende zwangerschap en ongesteldheid zo op elkaar lijken.

    Vorige maand had ik aan het eind van de cyclus pijn in mijn tepels en borsten, helaas ongesteld. :rolleyes:

    Nu ben ik er weer bijna en weer pijn in mijn borsten maar geen pijn in mijn tepels. En het lijkt steeds alsof de pijn van mijn borsten doortrekt naar mijn rug.
    Dus tja, wat zal het deze maand gaan worden.

    Wilde gewoon even kwijt dat ik gek van mezelf wordt :) :)

    Tinkerbel ;)
     
  2. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Hihihi, ik had net hetzelfde vorige maand.

    Hatelijk hé... En juist wanneer je begint te hopen, wordt je droom doorprikt door je duiveltjes die erdoor komen... Af en toe is de natuur écht wel verwarrend... Gelukkig dat de testen toch nog 99% zekerheid brengen :p
     
  3. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ja inderdaad. We zitten nu eenmaal raar in elkaar.
    Vorige 3 rondes steeds allerlei kwaaltjes tegen de tijd dat de :evil: moetsen komen, maar nu lichte ongi pijn en dat maar een aantal keer per dag..... Zou vandaag ongi moeten worden maar nog niks aan de hand!

    Het rare is dat ik nu dus eigenlijk niks voel. Hopen dat het deze keer een goed teken is! [-o<
     
  4. Leentie

    Leentie Lid

    29 jul 2007
    23
    0
    0
    Ik had de vorige maanden ook allerlei kwaaltjes, en nu zijn deze helemaal niet aanwezig. Alleen af en toe eens een steek aan de zijkanten van mijn buik en een trekkend gevoel. Voor de rest voel ik niets, terwijl de vorige maanden ik af en toe onwel was.
    Ik begon dan al te hopen.
    Nu niets en ik begin ook al weer te hopen, omdat het juist anders is dan de andere maanden.

    Ik duim voor jullie en natuurlijk ook wel voor mezelf.
     
  5. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    heej ja ik ken het! vorige maand last van mn tepels zo'n anderhalve week voor ongi..
    nu weer hetzelfde. heb 10 augustus mn NOD! en begin alweer gevoelige tepels te krijgen! heb ook al wat ongi krampjes (vorige maand niet trouwns) misschien is mn cyclus nu wel wat korter! tis pas mn 2de ronde dus weet niet wat mn cyclus allemaal gaat doen!

    @BD81: wat spannend jo! wanneer ga je testen?
    succes in ieder geval!
     
  6. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Wil eigenlijk wachten tot einde van de week maar vrees dat ik dat niet uithou. Ben echt zo'n ongedulige miep :)
    Morgen zou ik kunnen testen als het nog nodig is natuurlijk!
     
  7. tinkerbel

    tinkerbel Fanatiek lid

    20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Mijn cyclus is ook nog super ongeregeld. Deze banner is maar gewoon gebaseerd op vorige maand.

    Mijn borsten blijven wel aanhouden...
    Misschien dat ik morgenochtend maar even stiekem vast een testje doe.

    Tinkerbel ;)
     
  8. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Ja, en zonde he! Dan ben je misselijk en buikpijntjes en auw tiet en alles en dat word je alsnog ongesteld! ](*,)

    Net zo als misselijk en hoofdpijn zonder de avond ervoor lekker uit te zijn geweest ofzo....

    Tinkerbel ik wens je het beste met je test!
     
  9. tinkerbel

    tinkerbel Fanatiek lid

    20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Hij was natuurlijk negatief.
    Maar ik heb ook waarschijnlijk te vroeg getest.

    Maar ja ben soms beetje ongeduldig :)
     
  10. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Zelfs een bloeding op je NOD kan ook zwangerschap betekenen. Veel vrouwen denken dat ze ongesteld geworden zijn maar het hoeft dus niet altijd een menstruatie te betekenen.
     

Deel Deze Pagina