hulp gevraagd van de creatieve dichters op het forum

Discussie in 'De lounge' gestart door jufkrisje, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi dames (en een handje heren ???)

    Gister heb ik mijn laatste getuige, 1 van mijn beste vriendinnen, gevraagd voor ons huwelijk. Had een mooi gedichtje gevonden op internet wat ze super vond. :D

    Nu valt mijn andere beste vriendin buiten de boot :(, maar ik wil haar wel een bijzondere plek geven tijdens ons huwelijk. Ceremoniemeester is bij ons niet te doen want ik wil toch alles zelf regelen en doen :p ben ik nu al mee bezig, ruim een jaar nog maar he, kan niet vroeg genoeg beginnen ;)
    Maar dat vriendinnetje mag wel bij het aankleden zijn, en is mijn personal assisent de dag zelf (wat mij betreft ;))

    Maar nu wil ik haar op een lieve manier vragen of ze dat wil zijn... Met een leuk lief gedichtje.. Maar ben helemaal inspiratieloos :(

    Dus help mij!!
     
  2. Bebek Istiyorum

    Bebek Istiyorum VIP lid

    24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    "Lieve....
    Je hebt zo'n speciale plek in mijn leven
    Jouw hulp zou mij vandaag een gouden randje geven
    Ik wil je dan ook vragen
    Mij te helpen mijn sluier te dragen
    En mij bij te staan door de hele dag
    Mijn zenuwen bedwingend met je vrolijke lach
    Mijn steun en toeverlaat, zoals je altijd bent geweest
    Voelt vandaag extra bijzonder, op mijn grote feest
    Dus lieve....wil je mij de eer geven
    Mij bij te staan op de belangrijkste dag van mijn leven?"

    Is dit een beetje wat je zoekt?
     
  3. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    je bent geweldig... Dát is precies de toon die ik wil aanslaan :D

    dank je wel zeg, bebek.. Heb je dat net uit je duim gehaald?!!

    meer suggesties zijn welkom... ;)
     
  4. Bebek Istiyorum

    Bebek Istiyorum VIP lid

    24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Euhm ja...kwam zo opzetten :) Ik ben ook altijd de sjaak als het gaat om sinterklaasgedichten enzo, haha.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt en ik wens je alvast een hele fijne dag toe!
     
  5. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Toch zul je een ceremoniemeester nodig hebben, wij hebben ook alles zelf geregeld maar er gebeuren ook dingen die jij niet mag weten.

    Als mensen die avond een stukje willen opvoeren is het toch wel belangrijk dat er iemand is die het in de hand houd. Anders krijg je misschien dat je de hele avond naar stukjes kijkt. Zij kan dan bv zeggen, max 3 stukjes en ze plant dan in wie wanneer iets op mag voeren.

    Ook het afmelden is wel prettig als dit bij de ceremoniemeester gebeurd, vooral omdat het een beetje mens eigen is om op het laatste moment af te bellen. Jij als bruid heb in de dagen voor de bruiloft wel iets anders aan je hoofd dan de afmeldingen.

    Ook bv het receptieboek is prettig als de ceremoniemeester dit in beheerd houd, zodat jij niet tijdens de receptie steeds achter iedereen aan loopt om te gaan tekenen. Net als de cadeau's die je krijgt, als je leuke enveloppe krijgt is het prettig als de ceremoniemeester die op een veilige plek kan opbergen.


    Zo zijn er best veel taken die een ceremoniemeester kan doen en jou een hoop werk en tijd bespaard. Het is de mooiste dag van je leven en daar moet je intens van genieten zonder dat je overal achteraan moet lopen.
     
  6. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    voor zulke praktische zaken op de dag zelf zijn onze getuigen en ouders die graag willen helpen :)

    Maar dank je voor je tip.. stel het op prijs... natuurlijk ook de 1e x (en de laatste!!) dat we gaan trouwen :D

    Mensen nog ideeen voor een gedicht??
     
  7. Bebek Istiyorum

    Bebek Istiyorum VIP lid

    24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    :D het lijkt erop dat je het met de mijne moet doen... ;)
     
  8. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    is niet erg hoor...

    die vond/vind ik al super... Ook mijn moeder (die ik hem al had laten lezen) vond het een heel persoonlijk en mooi gedicht!!!

    :D
     
  9. Bebek Istiyorum

    Bebek Istiyorum VIP lid

    24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Voel me vereerd! Vond het leuk om te doen en ben blij dat je er iets aan hebt!
     
  10. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ben het er niet mee eens dat je een seremoniemeester nodig hebt hoor.
    Wij hebben het ook zonder gedaan en dat ging prima :D
     
  11. Sharon20

    Sharon20 Fanatiek lid

    19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ben niet zo'n dichter (als het voor een ander is vind ik het helemaal al moeilijk :)) maar wou gewoon even melden dat ik het een heel mooi gedichtje vond! erg knap bebek, dat je het zo maar "even" op papier flatst :)
     
  12. Bebek Istiyorum

    Bebek Istiyorum VIP lid

    24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank je wel! Oma heeft haar gave naar mij gestuurd geloof ik! :)
     

Deel Deze Pagina