Door de ramen gluren!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mandarijn, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Ik woon in een straat met ook wel wat gluurders...altijd kijken wat je aan het doen bent enzo.
    We kwamen een keer s'avonds laat thuis, parkeerden de auto op de oprit, zag ik dat de overbuurman door zijn luxaflex zat te gluren.
    Eerst ergerde ik me er aan....maar vind het nu eigenlijk wel prettig.
    Mijn vriend is namelijk alleen in het weekend thuis, en vindt het nu wel fijn dat ze alles een beetje in de gaten houden.

    Maar mensen die echt aan je ramen naar binnen gluren...ik vind het niet kunnen.
     
  2. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Als ik met de hond buiten liep dan keek ik wel altijd ff naar binnen als ik langs liep....maar gewoon al lopende. Ben gewoon nieuwsgierig naar inrichting! Sommige mensen hebben geen vitrage hangen dus das een eitjuh :)
     
  3. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Wij hadden dat een keer met de postbode.
    Hij had een pakketje en ik deed niet direct open, ik zat de kleine fruit te geven, stond ie ineens voor het raam.
    Ik had ook echt zoiet van HALLLOO? Ik heb het hem ook gezegd, vond ie niet zo leuk :)
     
  4. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik vind dat zo irritant mensen die gluren ...ggrrrr
    sommige mensen vinden mij wel eens mensenschuw omdat ik gewoon lekker alles dicht doe ....ook al is het overdag ....boeit niet
     
  5. diana26

    diana26 Fanatiek lid

    6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    hoe weet je dat ze zo vaak aanbellen ;) haha nee ik ken het ook wel, zit ik net met de badjas aan in de kamer met de haren bv nog in de verf doe ik ook echt niet open,maar dan zien ze natuurlijk licht branden door de gordijnen en maar bellen blijven.Wat ook vreselijk irritant is dat sommige gewoon NIET aanbellen maar gelijk voor het raam gaan staan.
     
  6. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Gluren door de ramen is hier nog nooit gebeurd, wel mensen die 2 of 3x snel achter elkaar bellen.
    Sommige van de pakket post zijn daar ook goed in, dan heb ik altijd de neiging om te zeggen 1x bellen is wel genoeg.
    Ze zijn zwarte piet toch niet :(
     
  7. paprika

    paprika Fanatiek lid

    29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Ach, ik woon in een dorp en de sociale controle is erg groot, er wordt lekker naar binnen gegluurd en de roddels zijn ook niet misselijk, maar ach ben hier opgegroeid dus ben er aan gewend. Ik doe er overigens niet aan mee en heb lekker mijn jaloeziën half dicht ;)
     
  8. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Hier tot 2x toe met een TNT-postbode (ook dezelfde bij beide keren). Belt ze aan om een pakketje af te geven. Ik sta gelijk op om naar de voordeur te gaan, staat zij direct al door het woonkamerraam te koekeloeren! Dus ik doe de deur open, zegt ze ook nog (beide keren notabene!): "ik denk al, wat duurt dat lang ( :confused: ), ik dacht, er is niemand thuis!" En dat terwijl ik binnen notime bij de voordeur was.
    Een ongeduldig en nieuwsgierig typje dus, die postbode.
    Laat staan dat ik een oud vrouwtje was, dan was ze schijnbaar (na het gluren door het woonkamerraam) al weer in haar TNT-busje gestapt en weggereden...
     

Deel Deze Pagina