Roofvis

Discussie in 'Gezondheid' gestart door bambie88, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambie88

    bambie88 Actief lid

    11 aug 2010
    349
    8
    18
    Hey meiden,

    ik zit een beetje met een dilemma...
    Mijn mannetje heeft vanavond een avond dienst.
    mijn moeder weet dat en ze smste me of ik bij haar wilde eten ze gaat vis maken met wortelstjes en champions..
    dus ik zeg ja lekker..
    een uur later sms ik haar welke vis ze gaat maken..
    is het dorade.. nu lees ik op het internet dat dat een roofvis is en dat je die beter kan vermijden.
    Ik wil geen enkel risico lopen maar mijn moeder weet niets dus hoe praat ik me hieruit..
    ze is zo blij dat ik kom eten..

    Vorige keer in mijn zwangerschap hebben wij het nieuws niet geheim gehouden.. mijn moeder heeft het goede nieuws toen aan mensen verteld terwijl manlief en ik het eerst even voor ons wilde houden. toen het uitliep op een miskraam moesten we al deze mensen dus het slechte nieuws mededelen..
    vandaar dat we er nu voor gekozen hebben om te wachten tot de 10 weken.. en dan vertellen we het. we zijn nu 5 weken en 4 dagen zwanger.
     
  2. torrach le

    torrach le Fanatiek lid

    30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

    maar kun je niet sms-en dat je daar eigenlijk geen zin in hebt maar wel in *vul in wat ze echt lekker klaar kan maken*......
    of is er iets wat je vriend niet lekker vind maar jullie wel en of ze dat klaar kan maken???
     
  3. bambie88

    bambie88 Actief lid

    11 aug 2010
    349
    8
    18
    dankjewel!! :)

    Ja we vinden biefstuk heel lekker en zo rauw mogelijk.. dus dat gaat ook niet werken.. en gisteren heeft ze voor €20,- vis gehaald dat vertelde ze nog dus ze gaat de vis zowiezo klaarmaken..

    en toen ik vroeg wat voor vis zij ze ook nog verassing ga het in de oven voor je maken tutje van me...
    ja ik kan ook nog een hap nemen en het uitspugen dat ik het echt heel erg vies vind maar dat vind ik echt heel zielig voor dr..
    haha
     
  4. bambie88

    bambie88 Actief lid

    11 aug 2010
    349
    8
    18
    ik heb dr gebelt dat ik het niet lust dat ik het eerder een keer bij mn schoonmoeder heb gegeten en dat ik het heel vies vond..
    ahw ik vond het zo zielig voor dr..
    ze had zich helemaal uitgesloofd..
    ach op dr verjaardag krijgt ze het goede nieuws te horen.. en dan begrijpt ze het wel :)
     
  5. torrach le

    torrach le Fanatiek lid

    30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    vervelend dat je hebt moeten liegen......
    maar ik denk dat ze als ze op haar verjaardag dit mooie kado krijgt het wel snapt!!!!

    heb je wel lekker gegeten??
     
  6. Emily27

    Emily27 Fanatiek lid

    14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik denk trouwens dat een keertje roofvis echt niet extreem veel kwaad kan hoor... Maar ik snap dat je het liever niet eet. Ze zal het tzt wel begrijpen! :)
     

Deel Deze Pagina