Nog niet zwanger. Doorverwijzing aan huisarts vragen voor gynaecoloog?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Xavv, 27 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xavv

    Xavv Actief lid

    5 okt 2016
    306
    218
    43
    est denken jullie? Zoals je kunt zien in mijn handtekening aug 2016 bbz gehad en daarna lang moeten wachten om eindelijk weer een menstruatie te hebben.. ik had een afspraak met mijn gyn alleen deze heb ik afgezegd vanwege mijn menstruatie. Nu nogsteeds lange cyclus en probeer alles eraan te doen om het optijd gezellig te maken via temp ect. Helaas zonder resultaat want heb totaal geen inzicht hoe en wanneer.. nu loop ik al een tijdje met de vraag of ik de dokter of gyn moet bellen voor afspraak, ben bang dat ze zeggen dat ik moet wachten en wil niet een zeur zijn..
     
  2. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Ik zou gewoon je huisarts bellen en de mogelijkheden eens bespreken. Misschien vindt hij of zij het nu nog te vroeg maar dan krijg je misschien wel en termijn wanneer wel en dat kan ook rust brengen zo'n vooruitzicht.

    Ik ben zelf in juni '15 gestopt met de pil. Een BBZ gehad in maart '16 en kreeg met pijn en moeite in januari '17 een doorverwijzing. En het toeval wil dat ik tijdens de intake onderzoeken (bloedprikken, cyclusanalyse etc.) bij de gyn zwanger ben geworden. (Overigens van een eisprong op rechts terwijl mijn rechtereileider met de BBZ is verwijderd ;)). Mijn cycli waren trouwens wel meteen weer vrij regelmatig variërend tussen 29-34 dagen.

    Maar zoals gezegd bespreek het gewoon met je HA! Ik had ook eerst de gyn gebeld maar die konden niks zeiden ze. Moest echt eerst een doorverwijzing krijgen ondanks de BBZ.
     
  3. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Overleggen kan altijd. Maar zo in je onderschrift te zien wordt je cyclus steeds korter en is dus nog bezig zich te herstellen. Persoonlijk zou ik nog even wachten, tot iig een jaar na de BBZ.
     
  4. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Maar je had toch al een afspraak en die heb je toen afgezegd? Moest dat echt trouwens omdat je ongesteld was? Anders kun je toch zo een nieuwe afspraak maken ? Je staat al in het systeem.
     
  5. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Als je twijfelt, misschien gewoon wel een afspraak maken, je had al eerder een afspraak staan ?
    Er is uit eindelijk niks mis mee met je gevoel / cyclussen te bespreken met een arts daar zijn ze uit eindelijke voor.
    Vanuit daar kan je altijd nog verder kijken met hun advies.
     
  6. Xavv

    Xavv Actief lid

    5 okt 2016
    306
    218
    43
    Dankjewel voor de reacties. Ik heb van de week de huisarts gebeld.. de assistent zei dat ze t meestal na een jaar pas doen maar omdat niet iedereen hetzelfde had kon ik langskomen vanwege mijn bbz.. helaas is de afspraak pas volgende week woensdag.. nu afwachten tot woensdag.
     

Deel Deze Pagina