Draagdoek babylonia tricot slen grijs inclusief universele omslagdoek winter

Discussie in 'Draagdoeken' gestart door LaLaLi, 27 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaLaLi

    LaLaLi Actief lid

    1 jul 2016
    216
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo goed als nieuwe Babylonia tricot-slen draagdoek inclusief originele verpakking/boekjes en instructie dvd. Ik doe hem weg omdat mijn zoontje er helaas niet zo graag in zit.
    Aanschafprijs was €59,95 en 16,95 voor de omslagdoek.
    Ik doe hem weg voor €35 exclusief eventuele verzendkosten.



    Product informatie

    In een draagdoek voelt je kindje zich veilig en geborgen. Je kindje voelt je lichaamswarmte, hoort je stem en je hartslag.

    De Tricot-Slen van het merk Babylonia is een lange wikkeldoek van 560 cm die altijd passend is. Je kunt je kindje op veel verschillende manieren dragen (zowel liggend als rechtop) en is relatief eenvoudig in gebruik. Voor je kindje is deze buikband erg geschikt, hij biedt namelijk een goede ondersteuning voor het hoofdje en de rug. Hij is te gebruiken voor kinderen van 0-18 kg. Ook voor de ouder is deze buikband erg comfortabel, er is namelijk een goede verdeling tussen het bovenlichaam en de heupen.

    Je draagt je kindje in de aangeraden "M" houding (de knieholtes hoger dan de billetjes). Hierdoor ondervindt je kindje geen enkele rugbelasting en wordt een goede ontwikkeling van de heupjes bevorderd. Het maakt niet uit of je kindje nu 2 maanden of 2 jaar oud is, want je kunt de Tricot-Slen altijd van knieholte tot knieholte uitspreiden. Hierdoor zit je kindje steeds in de ideale houding, volledig ontspannen tegen je aan.

    Kleur: grijs

    Materiaal: 100% gebreide, biologisch katoen
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. LaLaLi

    LaLaLi Actief lid

    1 jul 2016
    216
    0
    16
    NULL
    NULL
    ---
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. LaLaLi

    LaLaLi Actief lid

    1 jul 2016
    216
    0
    16
    NULL
    NULL
    Verkocht!
     

Deel Deze Pagina